Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki parikymppiset naiset ovat miesten suhteen samanlaisia.

Vierailija
20.10.2014 |

Hölmöjä, eivät osaa kuunnella kriittisesti itsekehua, eivät tajua milloin heitä käytetään hyväksi, suostuvat niin helposti seksiin ja asenne on "teen mitä vain että rakastat minua" tyyppinen. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aivan joka ikinen parikymppinen nainen ilman yhtäkään poikkeusta on juuri tällainen.

Vierailija
2/4 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:24"]

Kyllä. Aivan joka ikinen parikymppinen nainen ilman yhtäkään poikkeusta on juuri tällainen.

[/quote]Jokunen poikkeus varmasti on, mutta suurin osa on tuollaisia. ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:22"]

Hölmöjä, eivät osaa kuunnella kriittisesti itsekehua, eivät tajua milloin heitä käytetään hyväksi, suostuvat niin helposti seksiin ja asenne on "teen mitä vain että rakastat minua" tyyppinen. 

[/quote]

Tyhmä ja naurettava mielipide. Jokainen tietää meidän kaikkien olevan yksilöitä. Aika harvoin tapaa noin täydellisen tyhjäpäistä aikuista ihmistä.

Vierailija
4/4 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vanha/parikymppistä vanhempi nainen valittaa kaikesta turhasta ja on tietävinään kaiken, jopa paremmin kuin ko. ihmiset.... nämä tietenkin itse ovat aikuistuneet ja saaneet elämänkokemusta jo niin paljon. että voivat arvostella ja yleistää muita ihmisiä. T.20 v nainen ps. Onkohan ap vielä aikuistunut? Yleistäminen ei ole kovin viisas tapa :) (Ja ensimmäiset lauseet oliva vitsillä, jos joku ei tajunnut.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi