Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-24-vuotiaat tytöt eivät ole seksuaalisesti haluttavia.

Vierailija
20.10.2014 |

Liian nuoria, ei voi mitään. Jokainen aikuinen mies ihailee mieluummin vanhempaa kypsää naista. On erittäin harvinaista, että parikymppinen päihittää seksikkyydessä kolmekymppisen. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 19:24"]

Olisko tämä jonkun keski-ikäisen naikkosen provo?

Onhan nuoret naiset todella vietteleviä, suurimman osan mielestä.

[/quote]

Kyllä ovat kauniita. Varsinkin jos on pitkähköt hiukset ja isot rinnat. Joillain tuon ikäisillä ei ole vielä lapsia niin rinnat ovat kiinteät ja useimmiten isot. Jos pääsisi heidän kanssaan sänkyyn niin opettaisin heille taitojani, en kuitenkaan satuttaisi heitä. Täälläkun on kirjoitettu miten ihanaa fistaus on, naisin kuitenkin pariin otteeseen ja lopuksi nuolisin pillun. Uskoisin että olisivat tyytyväisiä, mutta siinäkin on riskinsä eli kun hallitsen seksin niin moni haluaisi sitoutua ja sitä minä en halua. Haluan olla poikamies ja saan naisilta pillua varsinkin nuoremmilta, veikkaisin että olen nussinut 150-200 naista ympäri suomen. He soittelivat minulle hölmönä kun olin antanut puhelin-numeroni sitten vaihdoin puhelin-numeron, Mutta olen käynyt useimpia näistä naisista nussimassa uudelleen. Toisilla näistä naisista on jo perhe enkä halua rikkoa heidän onneaan. X

Vierailija
2/13 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen alottajan kanssa samaamieltä siinä suhteessa että kun on itse 42 vuotta niin noin nuori nainen harvoin on pyyteetön tällaiselle melkein puolet vanhemmalle äijälle.

Kyllä seksi on parasta ja tasa arvoisinta sellasen 40 naisen kanssa. Kertapanona menee nuorempikin mutta jos pitempiaikaista ja kiimasta seuraa haluaa niin nuoret mimmit voi unohtaa !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30v haluttavampia kuin alle, näin se vaan on. 

Vierailija
4/13 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole haluttavia?/ ihmettelevä mies

Vierailija
5/13 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pikkulikat osaa vielä mitään toisin kun nämä kypsemmät naiset

Vierailija
6/13 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä ovat hyvännäköisiä, näyttävät "tihkuvan seksiä" tuon ikäiset naikkoset....mutta hyvin harva tuon ikäinen nainen on sillä tavalla sinut itsensä kanssa, että oikeasti uskaltaa nauttia seksistä. Tuon ikäinen häpeää vartaloaan (syyttä tietty) ja tekemisiään, miettii liikaa miltä näyttää, miltä tuntuu, teenkö oikein jos... kokemukseni mukaan siinä kolmenkympin tienoilla nainen vapautuu ja pystyy oikeasti seksistä nauttimaan ilman turhia ongelmointeja. Siksi nuorempana harrastin vanhempia naisia, ja nykyään sitten omanikäisiä :)

Vierailija
7/13 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 06:59"]

Siis kyllä ovat hyvännäköisiä, näyttävät "tihkuvan seksiä" tuon ikäiset naikkoset....mutta hyvin harva tuon ikäinen nainen on sillä tavalla sinut itsensä kanssa, että oikeasti uskaltaa nauttia seksistä. Tuon ikäinen häpeää vartaloaan (syyttä tietty) ja tekemisiään, miettii liikaa miltä näyttää, miltä tuntuu, teenkö oikein jos... kokemukseni mukaan siinä kolmenkympin tienoilla nainen vapautuu ja pystyy oikeasti seksistä nauttimaan ilman turhia ongelmointeja. Siksi nuorempana harrastin vanhempia naisia, ja nykyään sitten omanikäisiä :)

[/quote] Heitä olis mahdottoman kiva opettaa nautinnoille ;) Aina ei tarvitse ajatella vain omaa nautintoa. / vilivallaton

Vierailija
8/13 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen AP:n kanssa täysin samaa mieltä. Lisäksi, kun tuon ikäinen avaa suunsa niin ne jutut ovat viimeistään se turn-off

M40

Vierailija
9/13 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 13:06"]Olen AP:n kanssa täysin samaa mieltä. Lisäksi, kun tuon ikäinen avaa suunsa niin ne jutut ovat viimeistään se turn-off

M40
[/quote]
kun ne avaa suunsa niin on ihan muuta mielessä...

Vierailija
10/13 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs sen ikäiset miehet sitten...  

Vierailija
11/13 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet haluaa kypsempää naista

Näin se vaan on. Nuoret naiset ovat ihan seksipetoja kun heille opettaa seksin salat, toiset naiset haluavat vaan ikäistään.

Vierailija
12/13 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Tosin jotkut pitävät minua liian vanhana kun olen 38v. Jotkut tuon ikäiset ovat ehkä vähän huorahtavan näköisiä mutta haluavat myös kokemusta. Olen nussinut monta tuon ikäistä, johtuen siitä että sana levisi ja olen hyvä sängyssä. Ei ole yksikään jäänyt ilman orgasmia, puhelinnumeroita olen antanut aikas monelle. Toisaalta osa vapaa aikani menee nussimiseen eli minulla on pillunsaanti taattu. Jykä

Vierailija
13/13 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tämä jonkun keski-ikäisen naikkosen provo?

Onhan nuoret naiset todella vietteleviä, suurimman osan mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi