5 kuukaudessa paino pudonnut 14 kiloa, rasvaprosentti 4 prosenttiyksikköä.
Kerrankin malttaa laihduttaa vähitellen, eikä jollain Nutrileteillä vetää kahdessa viikossa kymmentä kiloa..
Kommentit (54)
Upea suoritus, ap! Todella hienoa!
Kiitos tsempistä. Ruokavalio on mennyt remonttiin, mutta se on ollut äärettömän helppo muutos. Syön normaalisti, en mitään dieettiruokaa. Kaksi kunnon ateriaa päivässä, aamu-, väli- ja iltapala myös. Kalorivajetta 500 päivässä. Liikuntaa sen verran kuin ehtii ja jaksaa ja sellaista, joka on kivaa ja motivoi jatkamaan.
Olen 168cm pitkä. Normaalipainon yläraja on 70kg, siihen on vielä matkaa.
Eniten olen tykännyt siitä, että syön muun perheen kanssa samaa ruokaa, enkä ole millään kaalikeittodieetillä. Kasviksia on lisätty ja leivän mussutusta vähennetty.
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:09"]Jos tuo rasvaprosentti on jollain kotivaa'alla katsottu niin en siihen eksaktina tietona luottaisi, mutta toki varmasti alaspäin on mennyt. Hieno suoritus!
[/quote]
Kuntosalilla mitattu. Sisäelinrasvakin mitattiin, mutta se ei ole siinä asteikossa pudonnut alemmaksi. Edelleen 8.
Ap
Mahtavaa! Erittäin järkevä vauhti. Pidä tuo asenne!
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:12"]-16 kiloa tänään.
ap
[/quote]
Tällä vauhdilla olisit siis maaliskuuhun mennessä pudottanut 32kg. Aikaa paljon. Kunpa mäkin!
25 kiloa tänään! Tasan! Rasvaprosentti on pienentynyt lähtömitoista tasan 10 prosenttiyksikköä! Pudotetuista kiloista 20,75 kiloa puhdasta rasvaa. Loput ovat alussa lähteneitä nesteitä, sillä lihasmassa on kasvanut.
Onnellinen!!!!
ap
Siis vau!! Olet kyllä mielettömän hyvällä asenteella liikkeellä, ja siksi varmaan tuloksia tuleekin!
You go girl :-)
Mä olen niin ylpeä itsestäni. En olisi koskaan uskonutkaan, että vastailen itse itselleni tänne yhä vain pienempiä painolukemia. Lokakuun lopulla siis 14 pudotettua kiloa takana, tänä aamuna tasan 22 kiloa!!
Hei sinä (eli minä), joka luet tätä taas uudestaan joskus: jos olet repsahtanut, aloita heti uudestaan. Jos et, ja paino putoaa edelleen, niin WAU, hyvä minä!
Tsemppiä kaikille muillekin elämäntapamuutoksen edessä oleville!
ap
Mun mielestä toi 700 grammaa viikossa on vieläkin aika nopea vauhti. Toivottavasti on pysyviä tuloksia.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 11:56"]
Mun mielestä toi 700 grammaa viikossa on vieläkin aika nopea vauhti. Toivottavasti on pysyviä tuloksia.
[/quote]
Syön normaalisti nyt, tämä ei ole laihdutuskuuri dieettiruokineen. Kun olen tavoitepainossani, lisään vain annoskokoa - jatkan samalla ruokavaliolla. On siis pysyvä elämäntapamuutos.
ap
Jos tuo rasvaprosentti on jollain kotivaa'alla katsottu niin en siihen eksaktina tietona luottaisi, mutta toki varmasti alaspäin on mennyt. Hieno suoritus!