Sinä, joka kirjoitat eriNlainen. Koulutustasosi?
Minkälainen koulutustaso on ihmisellä, joka kirjoittaa sanan erilainen erinlainen? Ja miksi ihmeessä kirjoittaa noin?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:47"]
Jos olette kuulleet sellaisesta kuin hyperkorrektius..itse kärsin siitä välillä kirjoittaessa:) googlatkaa.. Kyllä tuo murre-homma selittää osan ja osan myös suomalaisen kirjoitusasun suosiminen..vaikka ei olisi suositusta näin toimia. Sydämensivystykstä (puutteesta) taas kertoo aloituksen viittaus huonoon koulutustasoon. Niin kuin kaikilla olisi samat mahdollisuudet. Duunarista voi löytyä paljon enemmän viisautta ja todellista sivistystä kuin korkeasti koulutetuista kokemukseni mukaan.
[/quote]
Kirjoituksesi kielivirheiden perusteella kärsit hyperkorrektiudestasi aika harvoin. Tänään ei ole sellainen päivä?
[/quote]
Tänään olen puhelimen varassa..en jaksa korjailla töppäsormillani. Tämänkin olisi fiksu ja sivistynyt ihminen arvannut;)
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:47"]Ketä heitti pallon? Ketä se oli? [/quote] Kieli elää ja muuttuu! Huraa!
[/quote]
*hurraa
Terveisin pilkunrakastaja
[/quote]
Menit provooni:D
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:47"] Jos olette kuulleet sellaisesta kuin hyperkorrektius..itse kärsin siitä välillä kirjoittaessa:) googlatkaa.. Kyllä tuo murre-homma selittää osan ja osan myös suomalaisen kirjoitusasun suosiminen..vaikka ei olisi suositusta näin toimia. Sydämensivystykstä (puutteesta) taas kertoo aloituksen viittaus huonoon koulutustasoon. Niin kuin kaikilla olisi samat mahdollisuudet. Duunarista voi löytyä paljon enemmän viisautta ja todellista sivistystä kuin korkeasti koulutetuista kokemukseni mukaan. [/quote] Kirjoituksesi kielivirheiden perusteella kärsit hyperkorrektiudestasi aika harvoin. Tänään ei ole sellainen päivä? [/quote] Tänään olen puhelimen varassa..en jaksa korjailla töppäsormillani. Tämänkin olisi fiksu ja sivistynyt ihminen arvannut;)
[/quote]
Kukaan, siis kukaan ei voi arvata, minkälaisilla nakkisormilla itse kukin täällä yrittää jotain kirjoittaa. Nakkisormisuus ei ole mikään tekosyy huolimattomuudelle.
Korkeakoulutettu. Luonnostaan kirjoittaisinkin "erilainen", mutta sitten ajattelen että tämä juntimpi muoto on varmasti väärin.
Suomen kielessä ei ole mitään logiikkaa, humanistin suunnittelema kieli.
Kumpa joskus erinlainen mies tulisi käsi sydämmellä sanoen ”enään ei tarvitse pelätä.”
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:47"]Ketä heitti pallon? Ketä se oli? [/quote] Kieli elää ja muuttuu! Huraa!
[/quote]
*hurraa
Terveisin pilkunrakastaja