Miksi jotkut postaavat instagramiin kaikki sukulaisensa, juhlansa ja ihan kaikki muutkin tapahtumat?
Näitä on tullut vastaan kun olen googlettanut entisiä luokkakavereitani nuoruudestani. He postaavat instagramiin ihan kaiken mahdollisen.
Kuva tyttärestä: "Viola-tyttö tänään jo 8 vuotta! Hän suoriutui ensimmäisestä luokasta upein arvosanoin."
Kuva isoisästä: "Meidän Paavo-vaari se on vaan sellainen duracell-pupu, vaikka ikää on jo huimat 92 vuotta!"
Kuva kaverista: "Erika, olet niin rakas ystävä minulle. Ollaan pidetty yhtä jo 19 vuotta, eikä loppua näy. Onneksi olet olemassa".
Kuva puolisosta: "Rakkain. Tärkein. Komein. Uskomattomin. Maailman paras isä tyttärillemme."
Kuva kultakala Maunosta: "Mauno, me löysimme sinut Faunattaresta viime vuoden joulukuussa. Olit paras joululahjamme tähän asti".
Minkälainen ihminen vakavalla naamalla postaa tällaista someen?
Kommentit (13)
Jos lukijoita ja tykkääjiä riittää, niin kyllähän sitä joku suosionsa eteen kaikkea tekee. Vaikka myy lapsensa...
Vierailija kirjoitti:
Että sä jaksat marista turhasta.
Ja taas, klank.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle tällaisten pohtiminen varmaan on turhaa, mutta minua psykologiset ilmiöt kiinnostaa.
Aloittaja
Haluavat kaikkien kadehtivan heidän tapahtumarikasta elämäänsä, johon kuuluu uskomattomia ihmisiä, joista muut voivat vain haaveilla?
Kun FB oli uusi, postattiin "söin makaronilaatikkoa loukaaksi"
Miksi ei?
Mitä se sinua haittaa? Mä ihmettelen enemmän näitä, jotka ihnettelee näitä postaajia. Anna ihmisten harrastaa mitä haluavat. Toi ei kuitenkaan ole kovin vaarallista. Kaiken lisäksi se voi olla jopa kivaa. 🥳
Vierailija kirjoitti:
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Ite postailen vaan ku teen jotain jännää, esim. juhlat. Näin olen nyt 8 vuotta tehnyt, mukava selailla feediä ja palata hauskoihin hetkiin. En arkijuttuja jaksa laittaa, kun se on sitä samaa joka päivä
Vierailija kirjoitti:
Huomionkipeä
Ap? Sitä hän todella on. Kaivelemalla kaivelee somea päästäkseen tänne tekemään avauksia aiheesta. Sairasta. Ja vain koska hän itse ei saa siellä postauksilleen huomiota.
Mikä noissa on vikana?
Mitä sun mielestäsi sitten Instagramiin pitäisi postata?
Useimpien ihmisten elämässä tärkeintä on toiset ihmiset. Ja suurin osa seuraajista saattaa olla omia sukulaisia, joita kiinnostaa nuo pikkutyttöjen ja pappojen kuvat.
Ymmärtäisin ärsyyntymisen, jos laittaisi joka päivä 10 duckface-kuvaa omasta naamasta ja kerjäisi tykkäyksiä.
Mutta noihan on kaikki symppiksiä esimerkkejä.
En ikinä jakaisi mitään henkilökohtaisia varsinkaan lapsista ja perheestä olevia kuvia jossain somessa niin että kaikki voivat nähdä ne. En todellakaan ymmärrä näitä tyyppejä.