Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten suusta -jutut ei naurata

Vierailija
20.10.2014 |

Itselläni on lapsia ja kyllähän he kaikenlaista ovat tokaisseet, mutta lähinnä oman lapsen sanomana joko hymyilyttää tai nolottaa, tilanteesta riippuen. Mutta nuo Lasten suusta -jutut, olenko ikävä ihminen, kun en näe niissä mitään hauskaa? Minusta ne ovat yhtä "hauskoja" kuin "hauskat" kotivideot, jossa lapsi ajaa pyörällä päin aitaa, alkaa kaatua ja kuvaavat aikuiset nauravat. Minua ei naurata. Olenko huumorintajuton?

Kyllä mä joillekin asioille nauran tai hymyilen, eli en ihan tosikko ole. Itsellen osaan kyllä nauraa. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinun onnneksesi kukaan ei pakota sinua lukemaan niitä juttuja vasten tahtoasi. Kone kiinni ja pihalle mars. Raitis ilma piristää.

Vierailija
2/7 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ne on ihan vatun boreja. Pahin on kun fb:ssa on joku mamma joka päivittää ihan mielissään kaikki keskustelut mitä käydään petterialeksanterin kanssa, hyrrr..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä lasten suusta-juuissa on pitkälti kai kyse siitä, että oman lapsen jutut tuntuvat aina ihan todella fiksuilta ja nasevilta ja toiset eivät sitä ymmärrä "hormonaalisista" syistä.

Ei muakaan naurata yhtään jonkun kaverin FB-päivitykset tyyliin: Meidän Pikku-Trinsessa 5v sanoi tänään dagikseen mennessä "Eilen paistoi aurinko tänään ei paista aurinko mutta ei se haittaa". Meidän pikku filosofitar :)

Vierailija
4/7 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannekomiikkaa kyllä vaatii sen tilanteen, eikä se luettuna paljoa naurata.

Vierailija
5/7 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nämä pimppi ja kakkajutut. Minun Neea Amalia sanoi sukujuhlissa, että äidillä on pimppi *tisk hirn virn* ja meillä kaikilla oli niin hauskaa.

Vierailija
6/7 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lasten tokaisut ovat taas yleensä hauskoja, lukuunottamatta kirosanoja jotka on yleensä vanhemmilta tai muilta läheisiltä opittuja...  No mutta mulla onkin melko hölmö huumorintaju, erityisesti jäi mieleen se, oliko se Iltalehden juttuja, kun vanhemmat kertoivat lasten sanomisia ja yksi lapsi oli kertonut päiväkodissa että vanhemmat olivat yöllä painineet....! :D mutta johtuu varmaan siitä että omat lapset (5&3v) ovat parhaassa höpöttelyiässä, monenlaista juttua on tullut kuultua ja kirjoiteltua ylös vauvakirjaan!

Vierailija
7/7 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin esim kirjaan "Vanhat tädit eivät muni" kootut lasten sanomiset olivat minusta suurin osa aivan mahtavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan