Lomareissu pilalla, mies ei lopeta juomista
Eilen alkoi kesäloma ja samalla myös juominen. Tänään aamulla piti lähteä reissuun, mutta eihän siitä mitään tullut. Sovittiin, että lähdetään sitten huomena. No mies edelleen juovuksissa ja riitakin jo tuli asiasta. Mies menettää muistinsa ja alkaa kännipäissään jankata milloin mitäkin. Väittää ettei ole juonut tänään, mutta kyllähän sen nyt huomaa. Valehtelee ja yrittää vaihtaa puheenaihetta. Ei huvita itseä enää edes lähteä. Vuosi odotettu reissua, kyllä ottaa päähän.
Kommentit (97)
Miksi haluat kännisen ukon mukaasi reissulle? Jätä se kotiin juopottelemaan.
Lähde ilman miestä. Mä en jäisi kotiin tollasta katsomaan.
Nyt vielä mies nukkuu. Ei varmaan halua kohdata minua. Tai sitten on niin paha krapula. Saa nähdä miten tässä käy. Alkaa olla itsellä jo kärsivällisyys mennyt.
Ap
Lähdet yksin ja nautit ja unohdat reissun ajaksi sen kännikalan.
Mihin olitte lähdössä? Miksi et lähde tänään ihan itseksesi?
Miehesi vanhemmat pakottivat sinut haulikolla uhaten alttarille, eikä mitään muita sulhasvaihtoehtoja ollut?
Mikä estää sinua yksin lähtemästä?
Ei kukaan muu kuin sinä itse.
Jos haluat reissuun, lähde.
Kyllä mies osaa krapulastaan selvitä ilman sinuakin.
Entäs vanukkaat? Ovatko turvassa?
Pakkaisin omat kamat ja lähtisin reissuun yksin. Ainakin jonnekin, jos tuo sama reissu ei onnistu.
Siis tuo on lomalla kyllä niiiin turn off! En omaa miestäni ihan kännikalaksi sanoisi, mutta lomalla nappaa illalla olutta. Valvottaa minua "kun nyt on loma, ei vielä tarvii mennä nukkumaan", ja aamuvirkkuna herään itsekseni seitsemän maissa vaikka olisin nukkunut vain 6 tuntia... En saa aamulla nukuttua. Nyt olen vajaat 4h kuunnellut kuorsausta ja odotellut, milloin mahtaa herätä pienessä krapulassaan. Voi että kun olisin valinnut miehen jolla on sama vuorokausi- ja alkorytmi!!
Vierailija kirjoitti:
Miehesi vanhemmat pakottivat sinut haulikolla uhaten alttarille, eikä mitään muita sulhasvaihtoehtoja ollut?
Sanoiko ap että mies oli alkoholisti jo seurusteluaikana?
Tämä ei ollut eka kerta että näin, eihän ap?
Mieti hetki elämääsi 5v päähän jossa on tämä sama asetelma.
Haluatko jatkaa?
Lähde reissuun ilman miestä. Sä pärjäät niin paljon paremmin. Sulla menee tää sunnuntai venailuun koska krapula tai alkaa tinttaa lisää. Laita itsesi kuntoon ja lähde.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vielä mies nukkuu. Ei varmaan halua kohdata minua. Tai sitten on niin paha krapula. Saa nähdä miten tässä käy. Alkaa olla itsellä jo kärsivällisyys mennyt.
Ap
No minkä ihmeen takia vielä olet kotona?
Millainen reissu ja millä kulkuvälineellä se piti tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Provo.
Kulunut sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko ap että mies oli alkoholisti jo seurusteluaikana?
Ei, eikä varmasti mitään merkkejä ollut tietenkään havaittavissa.
Sinulla on vaan yksi elämä. Lähde reissuun ilman tuota kännikalaa ja nauti!