Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kylpyläreisulla.. pillunkarvoista. taas...

Vierailija
20.10.2014 |

Sori. Oon välillä seuraillut täällä näitä kiihkeitä keskusteluja ihmisten karvoituksista. En ois kuvitellut itse tekeväni aloitusta tästä :).
Käytiinpä perheen kanssa kylpylässä... En voinut olla huomaamatta et poslari on tosiaan muotia.
Tulipa vaan siinä mieleen melkein liikuttava kuva: kaikki nää laihat, lihavat, nätit ja rumat, nuoret ja vanhat naiset... Ne kun viettäneet hyvät tovin kylppärissä kyyrystyneinä tussukkansa puoleen, höylänneet, vahanneet, nyppineet, rasvanneet...
Poloiset. Että olis sitten pimppi nättinä ku mennään lomalle.
Totuushan on, et poslari on nätti haikailla parikymppisellä (jos kellään).

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet viettänyt kylpyläloman tuijottaen toisten karvoituksia?. En jotenkin jaksa ymmärtää miksi ihmiset näkevät tässä niin kamalan ongelman? Entäs sitten?

Vierailija
2/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä sitä poslaria pelkistä esteettisistä syistä pidä, vaan siksi, että koen oloni niin mukavammaksi. Ei pistele tai tursua karvat mistään. Muutenkaan ei kiinnosta onko se ruma sun tai jonkun muun mielestä, riittää, että itse tykkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi en käy kylpylöissä tai vastaavissa niin säästyt sinä minun rumalta posliinilta. 

Vierailija
4/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran mietin kylpylässä että jestas mitä puskia naisilla. Sitten totesin viettäneeni liikaa aikaa tällä palstalla, löin itseäni naamaan ja lakkasin kyttäämästä ventovieraiden pilluja.

Vierailija
5/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sheivaa tussukkaani kyyristyneenä. Ei ole maharöllykkää tiellä ja ihokin pysyy sileänä ilman rasvausta :)

Vierailija
6/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi noin paljon kiinnostaa toisen pillukarvoitus? Keskity vaan omaan puskaasi ja anna muiden keskittyä omaansa. 

Vierailija
7/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajan kaikki karvat pois siksi, koska se on kätevämpää kun ei jaksa ruveta taiteilemaan mitään kuviointeja ja yksinkertaisesti siksi, että se on mielestäni kaikkein paras ratkaisu. Nättiyttä en edes mieti, harvemmin kuljen missään toosaa esitellen ja toivoen, että se keräisi kehuja tai ihastuksia. Naamasta voin tehdä nätin, alapää on ihan vaan mukavuussyistä sellainen kun on.

Vierailija
8/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että on loma kulunut pillujen katselun parissa.. Ja kuvitelmat pillukarvojen ajeluista siihen päälle. Se on kiva se. :)

Vierailija
9/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 00:18"]Vai että on loma kulunut pillujen katselun parissa.. Ja kuvitelmat pillukarvojen ajeluista siihen päälle. Se on kiva se. :)
[/quote]

ap varmaan halus vähän lipasta loman kunniaksi

Vierailija
10/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla pillukarvafetissi? 

Vierailija
11/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep. Mitä hittoa te muka teette lomallanne jos ette pilluja kyttää???? Mitä?
-AP

Vierailija
12/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ohut ja onnettoman näköinen karvoitus tyyliin karva siellä toinen täällä. Paljon nätinpi ja siistimpi se on kun sheivailen vähän. Sellainen tumma tuuhean näköinen karvotus on mielestäni nätti mutta ei sellanen maantienvärinen kusenpolttama rotanraato (niinkuin suomalaisilla tahtoo olla) kovin nätiltä näytä...

Vierailija
13/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 00:23"]Mulla on ohut ja onnettoman näköinen karvoitus tyyliin karva siellä toinen täällä. Paljon nätinpi ja siistimpi se on kun sheivailen vähän. Sellainen tumma tuuhean näköinen karvotus on mielestäni nätti mutta ei sellanen maantienvärinen kusenpolttama rotanraato (niinkuin suomalaisilla tahtoo olla) kovin nätiltä näytä...
[/quote]
Samaa mieltä. Nätti tumma (siistitty) kolmio on soma.

Vierailija
14/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 00:17"]

Mä ajan kaikki karvat pois siksi, koska se on kätevämpää kun ei jaksa ruveta taiteilemaan mitään kuviointeja ja yksinkertaisesti siksi, että se on mielestäni kaikkein paras ratkaisu. Nättiyttä en edes mieti, harvemmin kuljen missään toosaa esitellen ja toivoen, että se keräisi kehuja tai ihastuksia. Naamasta voin tehdä nätin, alapää on ihan vaan mukavuussyistä sellainen kun on.

[/quote]

Mulla taasen on mukavuussyistä se rämemajava.

Ei sen puoleen, että kauheasti kyttäilisin muita. Ei ole minun asiani, miten muut karva-asiansa hoitavat kunhan eivät mollata toisia.

Vierailija
15/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyristelevät pulipimpit näköjään hereillä vielä....

Vierailija
16/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oltu vissiin ap:n kanssa samassa kylpylässä...

Vierailija
17/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun sanois sheivattujen kainaloiden sopivan vain kauniille 19-vuotiaille... Huokauspyllistys.

Vierailija
18/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen nainen haluaa alapäästään näyttää esimurrosikäiseltä tytöltä, hänen kannattaa kysyä itseltään, että miksi. Jos mies kiihottuu naisen ajellusta alapäästä on syytä olettaa, että hänellä on pedofiilisia taipumuksia. 

Vierailija
19/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 00:53"]Jos aikuinen nainen haluaa alapäästään näyttää esimurrosikäiseltä tytöltä, hänen kannattaa kysyä itseltään, että miksi. Jos mies kiihottuu naisen ajellusta alapäästä on syytä olettaa, että hänellä on pedofiilisia taipumuksia. 
[/quote]

:----D

Vierailija
20/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 00:53"]

Jos aikuinen nainen haluaa alapäästään näyttää esimurrosikäiseltä tytöltä, hänen kannattaa kysyä itseltään, että miksi. Jos mies kiihottuu naisen ajellusta alapäästä on syytä olettaa, että hänellä on pedofiilisia taipumuksia. 

[/quote]

On sulla todellisuuden taju hämärtyny, jos luulet että aikuista naista ja tyttölasta erottaa pelkkä häpykarvoitus. Voi luoja :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan