Kaija Koolla tänään synttärit! Täyttää 58 vuotta.
Kommentit (23)
Missä puistossa bileet, onko tietoo?
🎠🎠🎠🎠🎠🎠🎠🎠🎠🎠🎠🎠
Juurikin näin. Tuohan sella8nen pikku flirtti iloa elämään ja ihan tavalliseen arkeen.
Onko Kaija Koo keikkaillut Nivalassa?
Misäs ne viipyy lukijoiden lähettämät kuvat joita olette aina vailla??
Ihan normimeiningiltä Nivalassa tuo vaikuttaa.
Onko se nyt niin kamalaa jos ihmiset rakastelevat! Sehän on ihan luonnollista! Mutta tiukkapipoiset moralistit valittavat, että kun lapset näkevät! No ei kai niitä lapsiakaan olisi ilman seksiä : )
Ohos, hän on mua vain kahdeksan vuotta vanhempi :O Olen jostain syystä aina ajatellut hänen olevan huomattavasti minua vanhempi. Johtuu siis varmasti musiikkityylistään ja minun musiikkimaun erilaisuudesta. Ja mielestäni hän on näyttänyt täti-ihmiseltä jo parikymmentä vuotta. Kaijan kunniaksi sanottava myös se, että tänä päivänä näyttää pirteämmältä kuin minä.
Onnea Kaija syntymäpäivän johdosta!
Suosiosi kannalta paljastuskirja oli tarpeeton. Olisit ollut ihan hyvä noin!
Muistan jonkin haastattelun jossa Kaija sanoi haluavansa tehdä musiikkivideon jossa ratsastaisi alasti valkoisella hevosella. Kovin monta kertaa olen unelmoinut näkeväni sen videon <3
Ai, luulin 10 vuotta vanhemmaksi. Iäkkään naisen olemus. Ei siis paha, ihan sama kun ”ikä on vain numero”.
Olen aina pitänyt Kaijaa tylsänä. Nythän hänestä paljastuikin ihan mahtava persoona, rempseä. Tuo kirja on saatava.
Eikö hän täytä 59?