Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen miehen kanssa et voisi vastustaa pettämistä

Vierailija
19.10.2014 |

Julkkiksetkin käy ?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

brad pitt

Vierailija
2/14 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasen johon olisin ihastunut. Onneksi ei nähdä ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pettäisi. Jos rakastuisin johonkin toiseen -kuvitellaan että rakkaus olisi molemmin puolista - ja tunne ei yrityksistä huolimatta lakkaisi, eroaisin. Olisi itseä ja myös puolisoa kohtaan väärin jatkaa liittoa ja rakastaa samalla jotakin toista.

Vierailija
4/14 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on aina oma valinta. Vastustaan halutessaan pystyy

Vierailija
5/14 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pete parkkosen :P

Vierailija
6/14 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensimmäisen exän (siis ensimmäinen vakava seurustelusuhde, yhdessä asumista jne., 8 vuotta oltiin yhdessä), elämäni rakkauden, kanssa. Oon itseasiassa kaikille mun sen jälkeisille kumppaneille sanonut, että jos se mies tulis sanomaan mulle, että mun on pakko saada sut nyt, niin se sais. Mutta oon kyllä sanonut myös, että sellaista tilannetta ei koskaan tule, koska mun ex ei ikinä tekis mulle sellaista jos olisin parisuhteessa jonkun kanssa, tai jos hän olis. Ja molemmat ollaan, joten tätä tilannetta ei tule. Ja muutenkin aika paljon vältellään toisiamme juurikin siitä syystä, että vaikka meidän erosta on vuosia ja vuosia, niin tiedetään, että se tietty seksuaalinen vetovoima meidän välillä ei vaan ikinä katoa mihinkään.

Vierailija
7/14 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vastaus kuin nelosella.

Vierailija
8/14 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista miestä ei ole. Ja olemme olleet yhdessä kauan, eli mistään alun huumasta ei ole kysymys.

Vierailija
9/14 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu ku repesin sille tekstille! Arsyttaa ku oma ukko vaan pelaa enka jaksa enaa houkutella sita panopuuhiin.

Vierailija
10/14 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 03:34"]Mun ensimmäisen exän (siis ensimmäinen vakava seurustelusuhde, yhdessä asumista jne., 8 vuotta oltiin yhdessä), elämäni rakkauden, kanssa. Oon itseasiassa kaikille mun sen jälkeisille kumppaneille sanonut, että jos se mies tulis sanomaan mulle, että mun on pakko saada sut nyt, niin se sais. Mutta oon kyllä sanonut myös, että sellaista tilannetta ei koskaan tule, koska mun ex ei ikinä tekis mulle sellaista jos olisin parisuhteessa jonkun kanssa, tai jos hän olis. Ja molemmat ollaan, joten tätä tilannetta ei tule. Ja muutenkin aika paljon vältellään toisiamme juurikin siitä syystä, että vaikka meidän erosta on vuosia ja vuosia, niin tiedetään, että se tietty seksuaalinen vetovoima meidän välillä ei vaan ikinä katoa mihinkään.
[/quote] Jos olisit mun puoliso ja sanoisit noin, niin dumppaisin sut kun nallin kalliolle.

Vierailija
11/14 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 03:41"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 03:34"]Mun ensimmäisen exän (siis ensimmäinen vakava seurustelusuhde, yhdessä asumista jne., 8 vuotta oltiin yhdessä), elämäni rakkauden, kanssa. Oon itseasiassa kaikille mun sen jälkeisille kumppaneille sanonut, että jos se mies tulis sanomaan mulle, että mun on pakko saada sut nyt, niin se sais. Mutta oon kyllä sanonut myös, että sellaista tilannetta ei koskaan tule, koska mun ex ei ikinä tekis mulle sellaista jos olisin parisuhteessa jonkun kanssa, tai jos hän olis. Ja molemmat ollaan, joten tätä tilannetta ei tule. Ja muutenkin aika paljon vältellään toisiamme juurikin siitä syystä, että vaikka meidän erosta on vuosia ja vuosia, niin tiedetään, että se tietty seksuaalinen vetovoima meidän välillä ei vaan ikinä katoa mihinkään. [/quote] Jos olisit mun puoliso ja sanoisit noin, niin dumppaisin sut kun nallin kalliolle.

[/quote]

Ei, vaan et olis koskaan ryhtynytkään mun puolisoksi. Ei tällaiset asiat ole sellaisia, joita sanotaan vasta sitten kun ollaan jo seurusteltu jonkun aikaa, kyllä näistä puhutaan jo ennenkuin aletaan seurustella.

Vierailija
12/14 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 03:45"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 03:41"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 03:34"]Mun ensimmäisen exän (siis ensimmäinen vakava seurustelusuhde, yhdessä asumista jne., 8 vuotta oltiin yhdessä), elämäni rakkauden, kanssa. Oon itseasiassa kaikille mun sen jälkeisille kumppaneille sanonut, että jos se mies tulis sanomaan mulle, että mun on pakko saada sut nyt, niin se sais. Mutta oon kyllä sanonut myös, että sellaista tilannetta ei koskaan tule, koska mun ex ei ikinä tekis mulle sellaista jos olisin parisuhteessa jonkun kanssa, tai jos hän olis. Ja molemmat ollaan, joten tätä tilannetta ei tule. Ja muutenkin aika paljon vältellään toisiamme juurikin siitä syystä, että vaikka meidän erosta on vuosia ja vuosia, niin tiedetään, että se tietty seksuaalinen vetovoima meidän välillä ei vaan ikinä katoa mihinkään. [/quote] Jos olisit mun puoliso ja sanoisit noin, niin dumppaisin sut kun nallin kalliolle.

[/quote]

Ei, vaan et olis koskaan ryhtynytkään mun puolisoksi. Ei tällaiset asiat ole sellaisia, joita sanotaan vasta sitten kun ollaan jo seurusteltu jonkun aikaa, kyllä näistä puhutaan jo ennenkuin aletaan seurustella.
[/quote] Alatko seurustella vaan kavereides kanssa, vai missä helkkarin välissä sanot luontevasti, et btw ennen ku aletaan seukkaa, ni panisin millin vaan mun exää jos se pyytäisi. Camoon hei! Ja kuka nyhverötossukka suostuu tuommoisen jälkeen sun pakasteahveneksi, joka sulatetaan lautaselle paremman puutteessa?

Vierailija
13/14 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä pettäisi. Saatan kyllä ihailla joitain julkkismiehiä, ja joskus saatan posket punaisina muistella erästä eksääni, mutta vaikka kohtalon oikusta joskus tapaisimme, ei hän saisi minua pettämään nykyistä. Pettäminen vaatii aina tietoisen päätöksen - en suostu uskomaan, että ihminen voi olla niin viettiensä vietävissä ettei muka voi mitään. Kyllä voi, jos on asiaa vakavissaan joskus pohtinut ja tullut siihen vakaaseen vakaumukseen, että pettäminen nyt on vaan väärin.

Vierailija
14/14 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 03:50"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 03:45"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 03:41"]

[/quote]

[/quote] Alatko seurustella vaan kavereides kanssa, vai missä helkkarin välissä sanot luontevasti, et btw ennen ku aletaan seukkaa, ni panisin millin vaan mun exää jos se pyytäisi. Camoon hei! Ja kuka nyhverötossukka suostuu tuommoisen jälkeen sun pakasteahveneksi, joka sulatetaan lautaselle paremman puutteessa?
[/quote]

Haha samaa mietin :D Miksi sitten et ole sen exäsi kanssa kerta se menee muiden miesten edelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän