Liian paksu penis
Naiset valittaa, että se on liian paksu. Mitä teen?
Kommentit (28)
Taitaa ola majavan häntä tuo 18 cm leveä!
Passeli kalu on ympärykseltään seuraava:
16 cm terskan alta.
17,5 cm keskeltä.
19 cm tyvestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla pituus 19cm ja leveys 18cm 😅 onneks tyttöystävää voi panna syvälle.
No nyt!!! Leveempi hemmetti kuin monen reisi 😳 tuollahan halkoo naisen kuin naisen ennen aikaiseen hautaansa..
Mitenköhän suikkarit ja jos, niin tyttiksen ulkonäkö kiinnostaa ihan vain uteliaisuudesta. Kumia on varmaan vaikea löytää, koska mittojen mukaan se on sellainen kupoli tai päässä on varteen nähden järjettömän leveä mutta lyhyt terska. "Avonainen' nainen se tyttis ainakin on, mutta avoimuus on parisuhteen pilari, ainakin tässä tapauksessa.
Ajattelen puolikasta kymmenen litran vesikanisteria. Siis tämä kalu mitataan kiloissa ja niitä on viisi ! Eli iso vauva menee edestakaisin ja tyttis nauttii.
Näille isoja kulujaan houkutteleville mobiili jotka eivät muka mahdu pilluun, ei voi sanoa muuta kuin opettakaa nyt jumalauta kiihottamaan sitä naista.
Mun 20x6cm kulli on uponnut ihan jokaiseen pilluun mutta vaatii kyllä litimärän reijän ja kiimaisen minun joka silmät ummessa pyytää sitä kullia sisäänsä.
ota synnyttänyt,ei seinät kolise :D
Vierailija kirjoitti:
Näille isoja kulujaan houkutteleville mobiili jotka eivät muka mahdu pilluun, ei voi sanoa muuta kuin opettakaa nyt jumalauta kiihottamaan sitä naista.
Mun 20x6cm kulli on uponnut ihan jokaiseen pilluun mutta vaatii kyllä litimärän reijän ja kiimaisen minun joka silmät ummessa pyytää sitä kullia sisäänsä.
Noin ohut uppoaa vaikka umpinaiseen haaroväliin.
Ja opettele oikolukua.
Tuskin on kellään edes 16 cm ympärys. Se olisi jo valtava. Sitten nämä kaljatölkin kokoista väittävät. He ovat unelmissaan. Tai mikä unelma tuo olisi? Ei sellainen yhdellekään naiselle kelpaisi.
Mitenköhän suikkarit ja jos, niin tyttiksen ulkonäkö kiinnostaa ihan vain uteliaisuudesta. Kumia on varmaan vaikea löytää, koska mittojen mukaan se on sellainen kupoli tai päässä on varteen nähden järjettömän leveä mutta lyhyt terska. "Avonainen' nainen se tyttis ainakin on, mutta avoimuus on parisuhteen pilari, ainakin tässä tapauksessa.