Taas se aika vuodesta, huokaus :(
Taas alkaa se aika vuodesta, kun kaikilla on pikkujouluja, illanistujaisia, sitä sun tätä. On joulujuhlia ja konsertteja ja perhejouluja ja niin ihanaa.
Minulla ei ole tiedossa tällaista. En ole koskaan ollut pikkujouluissa. Marraskuun lopulla on synttärini, mutta en ole koskaan juhlinut niitä ystävien kanssa. Ei ole ystäviä keiden kanssa juhlia, tai jotka pitäisivät pikkujouluja. Itse joulusta en edes halua puhua, mutta omaa sukua ei kiinnosta ja vanhemmilla omat puolisot joiden kanssa ovat. Masentaa joka vuosi enemmän tämä aika. Olisi edes jotain, mutta ei.
Kommentit (12)
Tule meille jouluksi :) pikkujouluihin kans :)
Miksi asia on näin? :( Minkä ikäinen olet?
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:56"]
Taas alkaa se aika vuodesta, kun kaikilla on pikkujouluja, illanistujaisia, sitä sun tätä. On joulujuhlia ja konsertteja ja perhejouluja ja niin ihanaa.
Minulla ei ole tiedossa tällaista. En ole koskaan ollut pikkujouluissa. Marraskuun lopulla on synttärini, mutta en ole koskaan juhlinut niitä ystävien kanssa. Ei ole ystäviä keiden kanssa juhlia, tai jotka pitäisivät pikkujouluja. Itse joulusta en edes halua puhua, mutta omaa sukua ei kiinnosta ja vanhemmilla omat puolisot joiden kanssa ovat. Masentaa joka vuosi enemmän tämä aika. Olisi edes jotain, mutta ei.
[/quote]
Ei ole ystäviä, jotka pitäisivät pikkujouluja? Mikset itse pidä pikkujouluja ja kutsu ystäviäsi sinne?
Sama homma. Kovasti haluaisin pitää ties mitä illanistujaisia/leffailtoja/saunailtoja/pikkujouluja/lounaita kaveriporukalla, mutta eipä ole kavereita. Eikä lapsia. Eikä puolisoa.
Huoh. :(
Joo, en tajua puheita että kun niitä pikkujouluja on niiiin kauhean paljon että oikein väsyy.. siis missä niillä niitä on? Firman pikkujoulut ymmärrän kun on töissä isommassa puljussa, mutta ne on vaan ne yhdet per vuosi. Toki voi olla jonkun harrastukseen liittyvän tai vaikka yhdistyksen, mutta kellä niitä nyt niin kauheasti on? Ja varsinkaan sellaisia joissa on alkoholia, enemmän ne on niitä että joko käydään jossain syömässä tai keitetään vaan kahvit tai glögit piparin ja tortun kera. Eikä niihin ole mihinkään mikään pakko mennä.
Minä en ole eläissäni ollut firman pikkujouluissa, nyt olen ekan kerran töissä isommassa firmassa ja siellä kuuluvat pikkujouluja järjestävän, mutta nekin on päivällä, ja sinne tulee myös asiakkaita, eli pitkäaikaistyöttömiä ym. Ei siis mitään kännissä hilluvia pikkupomoja tai työkavereiden paneskeluja kopiointihuoneessa :(
Onko sulla diagnosoitu masennus? Jos on, niin hoida itses terapiassa kuntoon. Lääkkeet eivät ole ratkaisu.
Jos ei, niin silloin yrität vain kerätä säälipisteitä marttyyria esittäen. Sorry.
:( sama täällä. tosi inhottavaa joutua viettämään synttärit ja joulu ja oikeastaan kaikki muutkin päivät yksin. perhe ei pidä yhteyttä ja kaverit eivät pääse tapaamaan.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:56"]
[/quote]
Ei ole ystäviä, jotka pitäisivät pikkujouluja? Mikset itse pidä pikkujouluja ja kutsu ystäviäsi sinne?
[/quote]
Ja ketä sinne kutsuu, jos ei niitä ystäviä ole?
Huh, itse taas toivoisin että saisin olla joulun yksin mytta taidankin olla vähän hassu.
up