Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koronapassi on ihan naurettava idea

Vierailija
10.09.2021 |

Ensinnäkin rokotetut levittää passista huolimatta tautia. Toisekseen tuommoinen voimistaa yhteiskunnan kahtia jakautumista. Ei voi kuin pyöritellä päätä, on tää maailma ihmeellinen paikka. Itse olen rokotuksen saanut, mutta en todellakaan aio mitään rokotepasseja käyttää tai hankkia.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se rokottamattomille. Onnea taudin kanssa.

Passi ja rokote on kaksi eri asiaa. Mm itse otin rokotteen, mutta en kannata mitään passia. Ap

Juuri näin. Se mitä lääkkeitä kukin käyttää, ei kuulu muille kuin lääkärissä asioidessa.

Moni on jo koronan sairastanut. Enemmistö ei kuulu riskiryhmiin.

Hädin tuskin korona eroaa allergisesta nuhasta, testillä selviää tai jos jollekin nousee kuume. Kaikille ei tule edes kuumetta.

Vierailija
22/28 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se rokottamattomille. Onnea taudin kanssa.

Passi ja rokote on kaksi eri asiaa. Mm itse otin rokotteen, mutta en kannata mitään passia. Ap

Juuri näin. Se mitä lääkkeitä kukin käyttää, ei kuulu muille kuin lääkärissä asioidessa.

Moni on jo koronan sairastanut. Enemmistö ei kuulu riskiryhmiin.

Hädin tuskin korona eroaa allergisesta nuhasta, testillä selviää tai jos jollekin nousee kuume. Kaikille ei tule edes kuumetta.

☝🏻 Tyyppi saa rahaa rapso sivustolta kun mainostaa rahankerjäyssivustoa.

Melko älyköstä perustaa tolloille oma sivusto ja kerätä rahat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihminen joka ei osaa yhdyssanoja kirjoittaa perustuslaista on viihdettä tiedossa. 

Koronapassia ei tarvita koska useimmilla on rokotukset kunnossa, mitä he sitä toisilleen näyttävät? Lopuilla ei ole väliä, päättäköön itse kohtalostaan kun niin haluavat. Vähän kuin brexit. 

Vierailija
24/28 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustuslaki

2 luku

Perusoikeudet

6 §

Yhdenvertaisuus

Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.

Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.

https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731

Perustuslakia ei voi muuttaa yhden hallituskauden aikana, ja se on aina ensi sijainen laki.

Tuossahan lukee ILMAN HYVÄKSYTTÄVÄÄ PERUSTETTA!

Muutenhan esim uimahallien naisten saunat on laittomia, kun miehet ei pääse sinne?

Vierailija
25/28 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo passi ole kuin yritys pakottaa kaikkia piikille. Syitä voi vain arvailla.

Yhteiskunnan tasolla rokotekattavuuden voi nähdä hyödylliseksi, mutta nuoremmalle väelle rokotteen hyöty-riski-suhde on arveluttava. Joku alaikäisten piikittäminen on minusta suorastaan järjetöntä. Korona on peloteltua pienempi riski muille kuin riskiryhmäläisille ja vanhuksille.

On muutenkin hyvä, että kaikki eivät mene riskipiikille ja siten kaikki munat eivät ole samassa korissa.

Vierailija
26/28 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luovutaan korona rajoituksista pitää koronapassi ajatuksesta luopua, koska koronapassi on korona rajoitus.

Vierailija
27/28 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nyt jo esim. lentokoneisiin kielletty menemästä tietyissä sairauksissa.

Vierailija
28/28 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan Kiinan tyylinen kansalaispassi ja -pisteytysjärjestelmä oikein toivottua ja demokraattista kehitystä.