Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarkoittaa all inclusive pakettimatkalla?

Vierailija
19.10.2014 |

Vastatkaa tyhmälle :) All inclusive, täyshoito ja ohjelma hotellilla. Ruokailuja ovat aamiais- lounas- ja illallisbuffet, juomat kuuluvat myös. Tarkoittaako juoma samaa kuin laivan buffetissa, limuja, vissyä ja viiniä hanoista? Vai tuoko tarjoilija yhden juoman? Entä drinkit allasbaarissa, voiko niitä siis hakea useamman kerran päivässä? Jäätelö kuuluu myös, voiko sitä ottaa itse, kuten jälkiruokia buffetissa?

Ois niin hyvä tarjous, että mietitään jos otettais all inc, vaikka käydään paljon "ulkonakin" syömässä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän hotellin all inclusiveen kuuluu juomat, ja koska kyseessä on kolmen tähden hotelli, juomia tuskin tarjoillaan pöytiin ;) Ajateltiin alkuun tehdä itse aamiaiset ja käydä lounaat ja päivälliset kunnon ravintoloissa, mutta ronkeleitten lasten ja allergisten aikuisten matkaa helpottais, jos ruokailut hoituisivat myös hotellilla. Hintakin on vain 17 €/aikuinen kaikista ruoista, tuohon hintaan ei todella haittaa, vaikka ruoka ois ihan perusmättöä ja käytäis sit syömässä paremmin aina välillä.

ap

Vierailija
2/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kakkonen osasi hienosti viedä tämän tylsän keskustelun moraalifilosofian puolelle.

Esim Gran Canarialla normi turistihotellit tarjoaa buffetruokaa ja -juomaa samaan tyyliin kuin Tallinnan laivat. Viini tod näk huonompaa kuin Tallinkilla, ruoka vaihtelee kovasti. Hyvää matkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se tarkoittaa. Itse saa ottaa kaikkea niin paljon kuin lystää. Saa tapella brittien kanssa ranskalaisista perunoista ja frittijutuista. Taso vaihtelee kovasti. Limut laimeasta uutteesta tehtyjä hapottomia litkuja. Olut ok, viini etiikkaa.

Vierailija
4/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita juomia saat juoda niin paljon kuin napa vetää, haetaan itse hanasta. Myös mm. allasbaarista. Jätsejäkin saa hakea melkein koko päivän, mutta ovat jotain perussettiä, vanilja- suklaa-mansikka. On riittänyt hyvin meidän lapsille.

Vierailija
5/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan hotellista ja siellä olevista ravintoloista. Usein niissä on a la carte -ravintoloita myös, siis parempitastoisissa. Ja niissä tietenkin tarjoillaan ruuat ja juomat.

Vierailija
6/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hotellista. Eri maissakin on eri tavat, muslimimaissa ei yleensä alkoholijuomat kuulu hintaan, mutta tämäkään ei koske kaikkia paikkoja. Jossain isoissa hienoissa hotelleissa on myös ravintoloita, joiden ruoka ei kuulu all inclusiveen. Tapauskohtaosta siis ja tarkistettava matkanjärjestäjältä.