Onko hotellialan ihmisiä paikalla?? Tarvitsen tietoa, epäilen että mies pettää
Epäilen, että mieheni pettää minua. Löysin koneelta käydyn Vctoria Milan -sivustolla ja lisäksi yhteisestä S-bonus-otteessa näkyi bonukset hotelliyöpymisestä. Jos olen yhteydessä hotelliin niin voidaanko sieltä vahvistaa jollain tavalla, että oliko mieheni varannut sieltä huoneen? Jos esim. kyselen että muka unohtunut jotain... Tiedän hotellin nimen ja ajankohdan en muuta. Mies sanoi, että lainasi S-etukortin numeroa tutulle, joka sai alennuksen kun varasi S-kortilla hotellin.
Kommentit (25)
Samalla käyt kattoo puhelutiedot operaattorilta ja autosta pysäköintilipun ,jos löytyis..
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 21:51"]
Kato äijän pankkitunnareilla onko kortilla maksanut...
[/quote]
en tiedä hänen tunnustaan :(
Emmää mut yx mun kaveri.. Joo, joo! S-kortillahan saa monista hotelleista kyllä alennusta - mutta vain kortin haltija (niin kuin joku täällä jo esittikin). Onkos "Markku" käynyt pettämissivuillakin miehesi avustuksella?
Jos miehesi on syytön, hän mielellään selvittää tuon tapauksen juurta jaksain, jos vaadit. Mikäli hänellä ei ole puhtaita jauhoja pussissaan, hän todennäköisimmin välttelee koko asian käsittelemistä, vetäytyyy puolustuskannalle - saattaa hermostua ja jopa suuttua.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:27"]
Emmää mut yx mun kaveri.. Joo, joo! S-kortillahan saa monista hotelleista kyllä alennusta - mutta vain kortin haltija (niin kuin joku täällä jo esittikin). Onkos "Markku" käynyt pettämissivuillakin miehesi avustuksella?
Jos miehesi on syytön, hän mielellään selvittää tuon tapauksen juurta jaksain, jos vaadit. Mikäli hänellä ei ole puhtaita jauhoja pussissaan, hän todennäköisimmin välttelee koko asian käsittelemistä, vetäytyyy puolustuskannalle - saattaa hermostua ja jopa suuttua.
[/quote]
Muistelin itsekin, että S-etukortti pitää esittää kun kirjautuu hotelliin. Kesällä oltiin yhdessä reissussa ja näin tehtiin. Kysyin äsken mieheltäni ja hän sanoi, että ei tiedä miten "Markku" on toiminut, kuulemma oli maksanut samalla hotellin netissä kun teki varauksen??
Selityksen makua ja markku on tietenkin mukana juonessa jos on hyväkin kaveri. Ukkos ottanut bonukset vahingossa. Sorry!
Bonukset saa vasta kun on maksanut lähtiessä pois. Luottokortillahan tehdään vain varaus netin kautta (veloitusta ei siis ole vielä tapahtunut, mutta pitävät huonetta kello 18 (?) saakka tulijalle varattuna), sitten kirjaudutaan hotellihuoneeseen ja lähtiessä maksetaan ja höylätään boonukset.
Tuskin saat hotellilta vastausta - salassapitovelvollisuus.
Kun työmatkalta lähetit miehellesi tekstarin, vastasiko hän siihen kuten yleensä vai menikö vastaamiseen poikkeuksellisen kauan. Jos puolisosi normaalisti vastaa tekstariin 15-30 minsan kuluttua niin menikö nyt 2-3 tuntia?
No onhan se sen nyt ite varannut. Eihän kukaan nyt lainaa toisen boonuskortteja :D
Mä ainakin jouduin esittää S-kortin vielä uudestaan kun saavuin hotelliin, vaikka olin varannut ja maksanut hotellin etukäteen netissä ja laittanut varaukseen S-kortin numeron.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:44"]
Bonukset saa vasta kun on maksanut lähtiessä pois. Luottokortillahan tehdään vain varaus netin kautta (veloitusta ei siis ole vielä tapahtunut, mutta pitävät huonetta kello 18 (?) saakka tulijalle varattuna), sitten kirjaudutaan hotellihuoneeseen ja lähtiessä maksetaan ja höylätään boonukset.
Tuskin saat hotellilta vastausta - salassapitovelvollisuus.
Kun työmatkalta lähetit miehellesi tekstarin, vastasiko hän siihen kuten yleensä vai menikö vastaamiseen poikkeuksellisen kauan. Jos puolisosi normaalisti vastaa tekstariin 15-30 minsan kuluttua niin menikö nyt 2-3 tuntia?
[/quote]
Ok, kiitos. En yhtään muista oliko viivettä, tuosta on kuitenkin jo aikaa... Sen muistan, että pari kertaa yritin soittaa, kun iltalentoni kotiin oli ylibuukattu ja tarjouduin vapaaehtoisesti jäämään pois ja mut siirrettiin seuraavalle lennolle parin tunnin päähän. Mies ei vastannut ja sanoi olleensa jossain palaverissa. Mutta tulin siis sinä iltana kuitenkin kotiin ja tää hotelli oli ollut edeltävä päivä/yö.
t.AP
Miehet varailivat usein paljon hotellihuoneita ihan vain parin tunnin tapaamisia varten. Ei siis merkkaa mitään että tuli yöksi kotiin. Se, että miehesi on tuosta ottanut bonukset on häneltä tietysti hölmöä. T. Ex-prostituoitu
Kyllä sen hotellin voi netissäkin maksaa, esimerkiksi jos tekee varauksen hotels.com-tyyppisten sivustojen kautta
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 21:51"]
[/quote]
Kannattaako nyt kuitenkaan neuvoa tekemään rikoksia, joista vieläpä jää vahvat todisteet (kaikki kirjautumiset menevät toki pankin lokeihin)?
Jos varaa jollain muulla sivustolla kuin sokoshotels-sivulla, ei saa asiakasomistaja-alennuksia tai pysty edes kirjaanaan numeroa.
Jos varaa sokoshotels-sivulla, ei kortin numeroa edes kysytä. Alen saa sillä ehdolla että esittää kortin saapuessaan hotelliin.
Ja bonukset kirjataan vasta kun hotellin maksaa hotellissa paikan päällä.
Voi sen maksaa netissäkin, jollon S-kortin numero taidetaan kysyä jo buukatessa (pelkässä varauksessa ei kysytä, mutta ostossa kyllä). Mut mun mielestä kortti pitää sillonkin esittää hotelliin saapuessakin... Hitto kun en muista, viimeks kesällä mulla oli tää tilanne... Mut oon aika saletti tästä. Yövyn Sokkarin hotelleissa vähintään kerran kuussa ja oon työskennellyt Sokkarilla aikoinaan kahdeksan vuotta ja tiiän kyllä et kortti on aina esitettävä. Bonukset voi saada jälkikäteen kuittia vastaan jos kuittiin on pyytänyt merkinnän mut siihen ei kyllä varmasti oo miehes ryhtyny saadakseen kaverin bonukset! Alennusta ei saa ellei kortti ole ns.paikalla.
Ja kortti on aina henkilökohtainen. Et sitä ei voi toisten puolesta käyttää.
Siihen vielä tuo palaveri ja Victoria Milan... Miehes on pettäny, oon pahoillani.
Sitä paitsi. 10 sinkkuvuiden aikana oon myös oppinut että miehet todellakin pettää vaimojaan ja keksivät mitä uskottavampia selityksiä ettei jäis kiinni.
Tää miehes selitys ei oo edes uskottava. Uuno hän kyllä on kun ei oo tajunnut jälkiä ton paremmin peittää ja sit vielä kuvittelee et tommonen selitys menee läpi.
Voit muuten aina soittaa S-hotellien myyntipalveluun ja kysyä suoraan et onko tommonen mahdollista. Esitä tyhmää, ja kysy et voitko buukata asiakasomistajahintaisen hotellin pelkän miehesi kortin numeron avulla vai pitääkö se kortti olla sit mukana.
Tai sano suoraan et miehes väittää näin ja haluat tietää onko se mahdollista vai valehteleeko hän sulle. Myyntipalvelusta kerrotaan varmasti. Eihän sun tarvi edes kertoa niille sun oikeeta nimeäs. Saati pyytää tietoja ko.hotellikäynnistä miehes nimellä.
Voit myös tehdä varauksen netissä ja/tai puhelimitse ko.hotelliin ja katsoa mitä infoa sanotaan. Pyydetäänkö kortin numeroa vai ei. Puhelimessa: kysy et saatko bonukset jos annat numeron nyt vai miten hoituu. Netissä: Tee sekä "pelkkä varaus" että nettiennakkomaksu ja kato mitä bonuskortista sanotaan. Ei sitä tarvi maksamiseen asti lyödä lukkoon sitä varausta ennen ku toi jo selviää. Ja jos teet maksuttoman varauksen niin sen voit perua ilmaseks kuitenkin. Siinäpähän homma selviää.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:21"]
Epäilen, että mieheni pettää minua. Löysin koneelta käydyn Vctoria Milan -sivustolla ja lisäksi yhteisestä S-bonus-otteessa näkyi bonukset hotelliyöpymisestä. Jos olen yhteydessä hotelliin niin voidaanko sieltä vahvistaa jollain tavalla, että oliko mieheni varannut sieltä huoneen? Jos esim. kyselen että muka unohtunut jotain... Tiedän hotellin nimen ja ajankohdan en muuta. Mies sanoi, että lainasi S-etukortin numeroa tutulle, joka sai alennuksen kun varasi S-kortilla hotellin.
[/quote]
Aika idiootti (tai erittäin pihi) mies sulla jos ottaa bonukset pettämisreissultaan. (pettämisen tyhmyyteen en nyt ota kantaa)
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:21"]
[/quote]
Aika idiootti (tai erittäin pihi) mies sulla jos ottaa bonukset pettämisreissultaan. (pettämisen tyhmyyteen en nyt ota kantaa)
[/quote]
No en olekaan aivan varma! Haluaisin siksi varmistaa hotellista, onko tämä miehen kaveri "Markku" sen huoneen varannut vai mieheni...
t. Ap
En ole hotellialalla, mutta voit kai soittaa hotelliin ja sanoa, että huone oli varattu (Matti Kettusen) miehesi nimellä ja ettet enää muista, minkä huoneen numero pli, mutta että unohdit silmälasisi sinne. Sitten respa voi katsoa, että onko miehesi nimellä ollut varausta ja ¨etsiä¨ laseja, vai kuinka?
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:32"]
En ole hotellialalla, mutta voit kai soittaa hotelliin ja sanoa, että huone oli varattu (Matti Kettusen) miehesi nimellä ja ettet enää muista, minkä huoneen numero pli, mutta että unohdit silmälasisi sinne. Sitten respa voi katsoa, että onko miehesi nimellä ollut varausta ja ¨etsiä¨ laseja, vai kuinka?
[/quote]
Juuri jotain tällaista ajattelin!! :)
t. AP
Hotelleista ei ole lupa kertoa ulkopuolisille soittajille kuka on varannut mitäkin.
Olen pahoillani, mutta tuo "kortin lainaaminen kaverille" ei kuulosta aikuisen uskottavalta.