Mies parisuhteessa ehdottaa selibaattia?!
Elikkäs mies tänään tokaisi että hänelle käy hyvin jos elämme selibaatissa ja olemme kuitenkin yhdessä :O Taustalla on hieman kuiva kausi, eli edellisestä kerrasta vajaa kuukausi... Tähän on ihan järkevät syyt: kummallakin syysmasennusta ja itselläni fyysisiä kipuja jolloin ei kauheasti huvita edes vaihtaa asentoa sohvalla.
Ehdotin varovaisesti että mitäs jos tänään illalla mutta ei, koska silloin kuulemma "alkaisi vaan vituttamaan enemmän kun tietää että taas seuraavaan kertaan menee toinen kuukausi"!. Siis mitä ihmettä.! Horisee myös että olisi muka huono rakastaja (ei pidä paikkansa, ja olen myös tämän hänelle kertonut että olen todella tyytyväinen seksiimme). Sanat yllättivät ja masensivat todella paljon. Mielestäni asiat eivät ole todellakaan noin huonolla tolalla.
Mikä ihme tuota vaivaa??? Käyttäytynyt kumallisesti muutenkin ja sanoo että oltaisiin etäännytty, en kyllä minä ainakaan hänestä (vaikka tietty tämä pitkä tauko ei varmasti hyvää ole tehnyt). En todellakaan usko että on toista naista ja itse en ikinä vieraisiin menisi. Miten tuollaselle voi puhua järkeä, että ei tämä maailmanloppu ole? kun muuten käsittääkseni meillä menee vielä ihan hyvin... En tajua.
Kommentit (23)
Kuka tässä nyt on muka uhkaillut? Ap:n miehellä on masennusta ja tämän takia ottaa torjutuksi tulemisensa raskaasti. Siksi hän sanoi, että olisi helpompaa olla kokonaan ilman.
[/quote]
Eli miehen masennus kuuluu ottaa vakavasti mutta minun ei? Ja viis leikkauksen jälkeisistä yms. kivuista, eiväthän ne ole "oikea" syy kieltäytyä silloin kun hyvä jos pystyy edes kävelemään. Nyt ei taideta nähdä ihan kokonaiskuvaa. Reidet siis auki kun mies niin sanoo, masentuneena hän saa reagoida juuri niinkuin haluaa välittämättä kommenttien seuraamuksista. Auta armias jos emäntä on surullinen, kun oma syytä kaikki.. Niin varmaan.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:16"]Kiitos paljon vastauksista kaikille, on tullut hyviä kommentteja. Jahka tuosta herää sanon (kyllä, sanoi noin ja meni nukkumaan) niin kerron kuinka loukkaava tuo selibaatti-kommentti oli ja on edelleen. Ja todellakin, jos mieheni on esim. flunssassa tms. ei tule mieleenkään alkaa "vaatimaan" häneltä fyysisiä suorituksia tai jos päätä särkee oikeasti hänellä alkaa vonkaamaan yhtään mitään. Totta tuokin että mitä pidempään tällaisen jättää roikkumaan sen vaikeampi asia on kohdata. Toivottavasti ei vaan mentäisi riidoissa nukkumaan :/ Saattaa olla myös kyllästynyt koska olen sairastellut paljon enkä ole kovin estoton ts. olen ujo sängyssä. Kovan heiton kuitenkin sanoi tänään.
[/quote]
Mitä jos antaisit vähän tilanteen rauhoittua? Joskus asioiden puhuminen puhdistaa ilmaa, mutta toisinaan on hyvä palata asiaan, kun molemmat ovat paremmalla tuulella.