Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: Pidätkö hopeat kiillotettuina?

Vierailija
19.10.2014 |

Meillä on kahvin hämmentelyä varten kummilahjoina saatuja hopealusikoita. Ihan päivittäisessä käytössä ja tiskikoneessa pestään. Ne on ajan myötä patinoituneet, yksi enempi ja toinen vähän vähempi, mutta yksikään ei kiillä. Pitäisikö niitä kiillottaa? Meitä ei haittaa tummuus, puhtaitahan ne on mutta tummia. Ällöttäisikö sinua vieraana saada kahviinsa epämääräisen värinen lusikka? Pidätkö omat hopealusikkasi tai muut aterimet kiiltävinä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistan säännöllisesti ultraäänilaitteella ja lisäksi kiillotan. Tummuneet hopeat eivät näytä kauniilta.

Vierailija
2/5 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ällöttääkö tai ajatteletko että onpa urpoja nää, jos sulle sellaisia aterimia tarjotaan jonkun kotona? Mäkin tajuan että sellaset super-juhla-aterimet kiillotetaan ja pyyhitään vielä pöytää kattaessa, ei sillä että meillä selasia olisi mutta sukulaisilla olen joskus nähnyt, mutta noita kahvilusikoita en ole ikinä ajatellut sellaisena hopeana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiillota. Älä kuitenkaan pese koneessa. Tai ainakaan ne eivät saa koskettaa teräsaterimia.

Vierailija
4/5 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina silloin tällöin kiillottanut perusteellisesti, vaikka ovatkin erittäin harvoin käytössä, jos koskaan. Arvokasta vanhaa perintöhopeaa laajat setit, pitäähän niistä nyt huolta pitää.

Vierailija
5/5 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pääsin avioeron myötä hopeisista aterimista eroon. Hyh, ei ikinä mulle.