Mitä kivaa on Heinolassa?
Sisustusjutut kiinnostaa samoin kirpparit, onko sielläpäin mitään mitkä kannattais käydä kattomassa?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:50"]
Vierumäki, siellä on vaikka mitä. Ei tosin kirppareita...
[/quote]Ai Vierumäellä? Mitä siellä on? Sale, Taimitarha, Saha, Urheiluopisto, mitä muuta..? Paitsi upeat metsät ja järvet tietysti, mutta muuten..?
[/quote]
Urheiluopistoa tarkoitin.
Ai, en tajunnut, ajattelen aina paikkakuntaa kun puhutaan Vierumäestä :)
Siitä pääsee nykyään nopeasti ohi. Ennen joutui matelemaan keskustan läpi.
Eihän täällä mitään ihmeellistä ole. Tuskinpa ne vanhempasi kaipaavatkaan mitään sen ihmeellisempää. Peruspalvelut löytyy,pari erikoiskauppaa,kirpparit,ravintolat jne.. itse asiassa monet muuttavat heinolaan takaisin vanhoilla päivillään,jotka ovat täältä lähtöisin.
Onhan täällä myös luonto lähellä ja rauhallinen paikka.
Yksi highlightseista elämässäni on ollut kun pääsin viimein Heinolasta pois. "Idyllinen" = moni kakku päältä kaunis.
Sisustus kauppa Aino- Mariasta tekee usein löytöjä. Sitten tietysti kesäteatteri on varmasti yksi parhaista.
Samaa olen ihmetellyt itsekkin, mitä kivaa siellä muka on...
Vanhemmat on päättäneet muuttaa eläkepäivillään sinne, katsoneet jo talonkin valmiiksi.
Tai niin, onhan se Apulanta sieltä
Lintutarhat
ABC:n luota Heilasta saa hyviä luomu-, lähiruoka yms. elintarvikkeita
Finlaysonin tehtaanmyymälä
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:04"]
Samaa olen ihmetellyt itsekkin, mitä kivaa siellä muka on... Vanhemmat on päättäneet muuttaa eläkepäivillään sinne, katsoneet jo talonkin valmiiksi. Tai niin, onhan se Apulanta sieltä
[/quote]Ehkä he eivät niin kauheasti mitään menoa ja meininkiä kaipaa, onhan se idyllinen pikkukaupunki viehättävällä paikalla.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:49"]
Siellä jyrää.
[/quote]Ennen (80-luvulla) jyräsi useammin ja paremmin :(
Täällä on kaksi samasta aiheesta, onko sama ap vai onko nyt paljon Heinolasta kiinnostuneita liikkeellä :)
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:50"]
Vierumäki, siellä on vaikka mitä. Ei tosin kirppareita...
[/quote]Ai Vierumäellä? Mitä siellä on? Sale, Taimitarha, Saha, Urheiluopisto, mitä muuta..? Paitsi upeat metsät ja järvet tietysti, mutta muuten..?