Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään tullut hysteerisen itkukohtauksen mukana

Vierailija
19.10.2014 |

päänsärkyä? Siis että itket niin voimakkaasti että jouddut haukkomaan henkeä ja samalla sattuu päähän (takaraivoon). Itselläni oli pari tuntia sitten johtuen äitini luona käynnistä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut, minulla päänsärky on hyvinkin tavallinen itkukohtauksen lopputulos. Ei tarvitse olla hysteerinenkään, kunhan itken paljon.

Vierailija
2/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No "hyvä". Kävi mielessä että nytkö minä saan aivohalvauksen tai vähintään astmakohtauksen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun äiti saa sut tohon tilaan?

Vierailija
4/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten, haukkumalla, halveksumalla yms. lyttäämisellä

Vierailija
5/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet moisen kanssa enää tekemisissä? Yritä tarkastella tilannettasi hetken verran kuin ulkopuolisen silmin. Millähän oikeidella hän kohtelee sinua niin? Se ei ole tervettä käytöstä häneltä, eikä mikään, toistan, ei mikään, oikeuta häntä tekemään sinulle niin. 4

Vierailija
6/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ihan normaali ns. henkinen päänsärky. Mulla tulee aina pää kipeäksin kun itken jostain muusta syystä kun ilosta tai liikutuksesta.

Vierailija
7/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitin asuu yksin maalla ja minä (ja perheeni) ainoa lähiomainen joka häntä pystyy auttamaan. Voiko muka tytär hylätä äidin?

Vierailija
8/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua puuhaa. Itseni lisäksi äitini haukkuu myös puolisoni. Jos haukkuu kerrankin lastani jota ei ole vielä tehnyt, katkiasen välit lopullisesti.

Vierailija
9/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:13"]

Äitin asuu yksin maalla ja minä (ja perheeni) ainoa lähiomainen joka häntä pystyy auttamaan. Voiko muka tytär hylätä äidin?

[/quote]

Voi todellakin, jos hän kohtelee kaltoin, käyttää henkistä tai fyysistä väkivaltaa sinua ja/tai perhettäsi kohtaan.

Vierailija
10/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on migreeni ja se laukeaa (lähes) aina jos olen itkenyt vähänkään voimakkaammin. Siis enemmän kuin pari kaunista kyyneltä silmäkulmasta. Ja olen todella herkkäitkuinen..

Vierailija
11/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako hylkäämisestä jonkun heitteillejättösyytteen jos äiti valittaa esim tk:ssa? Äitini on kuitenkin yli 70

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan