Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottamuspula.

Vierailija
19.10.2014 |

Hei! Olemme seurustelleet vähän päälle vuoden mieheni kanssa. Suhteen alussa mies oli jo epäileväinen uskollisuudestani. Aina kun näen miespuolisia ystäviäni tai menen ystävänaisten kanssa baariin mies alkaa syyllistämään uskottomuudesta ja mieheni ei usko että olisin vain viettämässä ystävien kanssa normaalia baari iltaa. Nyt kuitenkin minuunkin on "tarttunut" nuo epäluulot ja olen ollut myös epäileväinen. Mieheni katselee muiden naisten kuvia jopa entisten naisiensa ja poistaa aina heidän keskustelut puhelimesta. Olen kysynyt miksi hän näin tekee ja mieheni kertoo aina että hän tekee niin koska minäkin katselen muita miehiä hänen mielestään. Miehelläni on exänsä kanssa yhteinen lapsi ja katselee naisen kuvia kuulemma siksi koska haluaa nähdä lapsestaan uusia kuvia. Miten pitäisi suhtautua? Voiko olla vain ihan vilpittömästi siitä kyse? Mies kertoo aina että minä olen ollut ainoa nainen jota hän on koskaan rakastanut näin paljon ja haluaa että saamme oman perheen. Olen kysellyt hänen entisistä naisista ja mies sanoo että kukaan heistä ei ole koskaan ollut niin rakas hänelle kuin minä olen. Mutta pitäisikö minun uskoa puheet kun hän poistelee keskustelut ja katselee muiden naisien kuvia? Voiko kyse olla siitä että mies pettää minua vai tekeekö hän niin vain huvikseen? Olemme molemmat todella mustasukkaisia ja aina syntyy uusi riita jos puhutaan menneistä..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehesi sinua petä.

Vierailija
2/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa jo tässä vaiheessa. Kukaan ei jaksa katella tollasta mustasukkaista ämmää. Jokainen mies katselee ja runkkaa omien tai sinun kavereidesi kuvia katsellen, se ei tarkoita pettämistä. Aikoinaan seurustelin uskomattoman kauniin tytön kanssa, mutta silti aina nussiessa suljin silmäni ja kuvittelin nussivani hänen kaveriaan. Silti rakastin vain häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi, joka todistelee omaa uskollisuuttaan liioitellusti JA epäilee toista uskottomuudesta on itse epäilysten arvoinen.

Vierailija
4/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mimmoisia suhteita miehelläsi siis on ollut?

Vierailija
5/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä on keskenkasvuisia kommentoijia myös joten älä ota kommentteja vakavasti :) Puhu miehesi kanssa asiasta. Ehkä hän puhuu totta kokoajan ja haluaa vain ainut kuten on sanonutkin :)

Vierailija
6/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleeko kaikki miehet toisia naisia sängyssä? AP