Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A-TALKISSA Marin, Saarikko, Purra ja Essayah

Vierailija
09.09.2021 |

21.05
A-Talk
Sopu syntyi hallituksen budjettiriihessä, millaisia ilmasto- ja työllisyyspäätöksiä on luvassa? Vieraina pääministeri Sanna Marin (sd.), valtiovarainministeri Annika Saarikko (kesk.) sekä oppositiosta puheenjohtajat Riikka Purra (ps.) ja Sari Essayah (kd.). Juontajana Sakari Sirkkanen. #yleastudio 40 min

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vähän jo kyllästynyt noihin akkoihin. niitä alkaa jo olla ihan liikaa joka paikassa.  Näin naisena kaipaan välillä myös miesnäkökulmaa. Ja varsinkin silmänruokaa. Orpo on poliitikoksi aika namu ja Häkkänen myös.

Totta muuten!

Vierailija
2/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

All-female panel....

Olisi sinne nyt voinut yhden miehenkin ottaa mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vähän jo kyllästynyt noihin akkoihin. niitä alkaa jo olla ihan liikaa joka paikassa.  Näin naisena kaipaan välillä myös miesnäkökulmaa. Ja varsinkin silmänruokaa. Orpo on poliitikoksi aika namu ja Häkkänen myös.

Mutta Orpo ja Häkkänen eivät kyllä minua ainakaan vakuuta poliitikkoina. Mykkänen on huomattavasti vakuuttavampi. Toki tämä on vain oma mielipiteeni.

Vierailija
4/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei mieskiintiö täyty herran vuonna 2021 😩

Vierailija
5/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on täyttynyt melko monta tuhatta vuotta.

Vierailija
6/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Orpo ja Häkkänen eivät kyllä minua ainakaan vakuuta poliitikkoina. Mykkänen on huomattavasti vakuuttavampi. Toki tämä on vain oma mielipiteeni.

No noista naisista vain yksi on vakuuttava ja se on Essayah. Purrasta en vielä tiedä.

Vierailija
7/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulisisivat lasikatoista ja tasa-arvosta. On selvää sortoa naisia kohtaan tuo viisikon sadan prosentin naiskiintiö.

Vierailija
8/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verotulot kasvaa 8% ja Suomi velkaantuu 7 miljardia. Huulipunahallituksen osaaminen on nähty.

Vierailija
9/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että lyödä saa jos joskus on lyöty? Ok, kuulostaa kehittävältä 👌🏻

Vierailija
10/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että lyödä saa jos joskus on lyöty? Ok, kuulostaa kehittävältä 👌🏻

Joskus?

Vierailija
11/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisilla tulee riita, kutsutaan varmaan Paavo Väyrynen mukaan. Odottaa jo takahuoneessa.

Vierailija
12/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan  saa rikon teltassa talvisin kamina?

Vierailija
13/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jolla ei ole mitään merkitystä vuonna 2021. Vai pitäisikö meidän miesten kantaa isiemme synnit sadanteen polveen saakka?

Vierailija
14/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verotulot kasvaa 8% ja Suomi velkaantuu 7 miljardia. Huulipunahallituksen osaaminen on nähty.

Minkä tahansa hallituksen ois ollut pakko ottaa velkaa tossa tilanteessa.

Vierailija
15/23 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kun olisi nähnyt joskus 70-luvulla!

Vierailija
16/23 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä tahansa hallituksen ois ollut pakko ottaa velkaa tossa tilanteessa.

Ennen näkemätön talouskasvu ja korkein työllisyys sitten 2008 finanssikriisin, nyt jo enemmän työllisyystoimia kuin mitä sipilän hallitus teki, kaikki tämä koronasta ( ja keskustastapuolueesta) huolimatta

Vierailija
17/23 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

All-female panel....

Olisi sinne nyt voinut yhden miehenkin ottaa mukaan.

Toimittaja oli mies.

Vierailija
18/23 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No noista naisista vain yksi on vakuuttava ja se on Essayah. Purrasta en vielä tiedä.

Purra oli oikeassa, kun puhuttiin suomalaisten työllistämisestä. Muuten vaikutti tyypilliseltä opposition edustajalta, oli ivallinen ja räkytti.

Vierailija
19/23 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että feminismi ajaa tasa-arvoa, eikä sitä että "Hei, nyt on meidän vuoro kävellä yli!".

Heh, hyväveliverkko repeilee.

Vierailija
20/23 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarikkoa katsoessa jos napsauttaa järjen pois päältä, taantuu pikkukoululaiseksi.

Saarikko on kiva, kaikkivoipa opettaja, joka valoisasti kannustaen saa kaikki mukaan. Elämän huolet on pieniä ja korjattavissa positiivisella asenteella.

Maailma on oikeudenmukainen.

Marin on saanut uuden työpsykologin.

Se on sanonut. - Hymyile koko ajan, vaikka

puhuisit mitä.

Marin tekee tyätä käskettyä. Aiemmin se

näytti vaan kusipäältä. Nyt se näyttää typerältä kusipäältä, joka virnuilee kangistuneesti vaikka asiat olisi miten perseellään.

Essayah on ihminen paikallaan.

Mutta jesaripuoluetta en äänestä.

Jäljelle jää siis Purra. Sillekin on psykologi

neuvonut hymyilemään ja välttämään nälvintää. Ja onhan se oppinut. On kasvanut jo pjn saappaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä