Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lapsivapaita paikkoja kaipaisit?

Vierailija
19.10.2014 |

Itselle tule mieleen nyt..
- hotellit
- lentomatkustaminen
- kuntosalit

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 14:57"] En ole käynyt ikinä salilla, jossa on lapsia. Tai onhan sielläkin missä itse käyn lapsiparkki, mutta en keksi mitä häiriötä siitä olisi. Hotelleja on jo, samoin matkustusajankohdan ja lomakohteen valinnalla voi välttyä lapsimatkustajilta melkein kokonaan. Kaikesta saa aikaan ongelman, jos haluaa, mutta eikö olisi vaan helpompi tarkistaa omaa asennetta? [/quote] Mitä pirun omaa asennetta? Jos häiriintyy kiljukauloista, niin häiriintyy! Vanhempien kuuluisi olla se taho, joka tarkistaisi sitä asennetta ja kasvattaisi välillä lapsiaan. [/quote] Kyllä, olen kasvatus asiasta sama mieltä, mutta sinun ei ole mikään pakko tunkea kuuntelemaan kiljumista syysloma-aikaan Kanarian koneeseen tai valita hotellia, jota suositellaan lapsiperheille.

[/quote]

FYI: en ole koskaan ollut Kanarialla. Minua ei kiinnosta massalomakohteet. Vastasin lähinnä tuota omaa asennetta -kohtaan. Häiritsevät lapset ovat häiritseviä, vaikka voissa paistaisi, jos eivät vanhemmat kasvata niistä kunnollisia.

Kasvatusasia on yhdyssana.

Vierailija
22/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovituskopit! Inhoan yli kaiken naapurikopeista kurkistelevia, verhoja auki kiskovia kullannuppuja, joiden vanhemmat hihittelevät kuinka hassusti taas Nico-Janica availi jokaisen sovituskopin verhot etsiessään rakasta äityliänsä. Kun hihihi, se ei vaan ole siellä kopissa puolialastomana seisoskelevasta niin kauhean kivaa, kun parhaillaan puoli kauppaa näkee rintaliivejä sovittavan asiakkaan. 

Samoin myös uimahalleissa soisin olevan lapsettomat pesu- ja pukutilat saunoineen. Toiset haluavat mennä rentoutumaan uimisen ja saunomisen pariin, ei paimentamaan vieraita lapsia sillävälin kun äiti istuu saunan lämmössä ja kakarat leikkivät hippaa pesutiloissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 14:53"]Ruuhkabussit.
[/quote]
Entäs ne yksin 10.v harrastuksiin, kouluun yms. matkustavat lapset jotka ei kilju, huuda tai itke? Pitäisikö nekin kieltää kun se bussi on ainoa mahdollinen kulkuneuvo silloin?

Vierailija
24/24 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 14:57"] En ole käynyt ikinä salilla, jossa on lapsia. Tai onhan sielläkin missä itse käyn lapsiparkki, mutta en keksi mitä häiriötä siitä olisi. Hotelleja on jo, samoin matkustusajankohdan ja lomakohteen valinnalla voi välttyä lapsimatkustajilta melkein kokonaan. Kaikesta saa aikaan ongelman, jos haluaa, mutta eikö olisi vaan helpompi tarkistaa omaa asennetta? [/quote] Mitä pirun omaa asennetta? Jos häiriintyy kiljukauloista, niin häiriintyy! Vanhempien kuuluisi olla se taho, joka tarkistaisi sitä asennetta ja kasvattaisi välillä lapsiaan. [/quote] Kyllä, olen kasvatus asiasta sama mieltä, mutta sinun ei ole mikään pakko tunkea kuuntelemaan kiljumista syysloma-aikaan Kanarian koneeseen tai valita hotellia, jota suositellaan lapsiperheille.

[/quote]

FYI: en ole koskaan ollut Kanarialla. Minua ei kiinnosta massalomakohteet. Vastasin lähinnä tuota omaa asennetta -kohtaan. Häiritsevät lapset ovat häiritseviä, vaikka voissa paistaisi, jos eivät vanhemmat kasvata niistä kunnollisia.

Kasvatusasia on yhdyssana.
[/quote]
En jaksa korjailla auto correctin tekosia, ihan sinua ärsyttääkseni kirjoitan vielä toisen kerran kasvatus asioita, kas näin. Häiritsevät lapset on kovin subjektiivinen käsite ja jos kerron salaisuuden, pidän sinuakin helposti häiriintyvänä aikuisena, ehkä jopa vähän häiriintyneenä. Onkohan sinun vanhemmillasi ollut kasvatusasiat hallussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän