Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkän vuosien avioliiton jälkeen ensimmäinen kerta sängyssä uuden miehen kanssa, oliko tosi erilaista, mikä yllätti jne

Vierailija
09.09.2021 |

Nimim Uudessa tilanteessa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki oli erilaista.

Yllätti se, miten erilaisia miehet ovatkaan keskenään, olin unohtanut sen. En ole kaivannut exääni kertaakaan . Yllätti myös se, että pidänkin ihan erilaisesta seksistä, mihin olin exäni kanssa tottunut. Siis en pidäkään sellaisesta, mitä minulla exäni kanssa oli.

Vierailija
2/9 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut , samaa hikkaustahan on, oli ukko uusi tai vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli erilaista. Ja on. Entiselle akti oli suoritus, siitä ei päästy yli eikä ympäri, en osannut häntä myöskään rentouttaa, ei ollut keinoja. Paineita en asettanut mutta niin se vaan meni.

Tämä nykyinen nautiskelee rennosti. Huumoriakin on mukana. Sujuu.

Ihmiset on niin uskomattoman erilaisia.

Vierailija
4/9 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa olin tottunut naisen haluavan vain tietyt asiat ja olevan hyvin passiivinen seksin aikana. Innokkuus ja halukkuus on ollut positiivinen yllätys. M41

Vierailija
5/9 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se oli erilaista. Ja on. Entiselle akti oli suoritus, siitä ei päästy yli eikä ympäri, en osannut häntä myöskään rentouttaa, ei ollut keinoja. Paineita en asettanut mutta niin se vaan meni.

Tämä nykyinen nautiskelee rennosti. Huumoriakin on mukana. Sujuu.

Ihmiset on niin uskomattoman erilaisia.

Voisko myöskin oma ikä vaikuttaa? Iän myötä rentous lisääntyy, pystyy ehkä suhtautumaan eri tavalla kuin nuorempana?

Vierailija
6/9 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, minut huomioon ottavaa, hauskaa ja leppoista! Olemme molemmar yli 50 ja exään verrattuna uusi mies on prinssi!

Vierailija
7/9 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vastauksen on selvästi kirjoittanut MIES jolta vaimo on lähtenyt livohkaan! Katkeruus, kateus, kiukku paistaa joka sanasta! Eihän vaimosi sinua huonompaan nyt ole vaihtanut -tuskin olisi ollut mahdollistakaan - joten miten olisi jos lakkaisit kirjoittelelemasta tänne ja MENISIT POIS mökkiisi?

Vierailija
8/9 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän vastauksen on selvästi kirjoittanut MIES jolta vaimo on lähtenyt livohkaan! Katkeruus, kateus, kiukku paistaa joka sanasta! Eihän vaimosi sinua huonompaan nyt ole vaihtanut -tuskin olisi ollut mahdollistakaan - joten miten olisi jos lakkaisit kirjoittelelemasta tänne ja MENISIT POIS mökkiisi?

Miten tämä voi mennä näin ihon alle?  - ohis -

Vierailija
9/9 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Maailmaanko mahtuu taas vain MINUA tukevia mielipiteitä?

Yhä edelleen ja joka kerta ihmisille tulee yllätyksenä, että olemme erilaisia ja kokemuksemme ovat erilaisia.