Ei kaikki rokottamattomat sentään sairastu!
Kommentit (15)
Ei niin. Osa ehtii jäädä auton alle ensin.
Ei niin. Osa ehtii jäädä auton alle.
Kurja yritys mainostaa myrkkypiikkiä se väite.
Vierailija kirjoitti:
Yrittävät näin että kaikki ottaisivat. Joka aiheuttaa mm. Sydämen rytmihäiriöitä
Vierailija kirjoitti:
Top tykkänään! Tuo on kyllä follariteoriaa jos mikä. Varmasti jokainen piikittämätön sairastuu ja kuolee. Jos ei heti niin ainakin ennen sadattakahdettakymmentä synttäriään. Hah, siitäs saitte! Mitäs ette ottaneet piikkiä, olisitte eläneet yli 120-vuotiaiksi.
Luuletko olevasi vitsikäs?
No sit mä en ota kolmatta ja neljättä, ai niin jätin ottamatta sen ekan ja tokakin. Alkaakohan nyt sit vaihdevuodet tai mitä pitäs pelätä taphtuvaksi?
Kyllä siitä THL? antoi kesän aikana lausunnon, että jokainen suomalainen tulee sairastamaan koronan. Jos on rokotettu ei todennäköisesti joudu sairaalaan.
Vaikka eihän sitä tiedä joutuisiko muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittävät näin että kaikki ottaisivat. Joka aiheuttaa mm. Sydämen rytmihäiriöitä
Minulla esiintyy sydämen muljahteluja enkä ole vielä käynyt lääkärissä asian vuoksi. Rokotetta en uskalla mm. noiden muljahtelujen vuoksi ottaa!
Muistatteko thl.n ennusteita sikaflunssasta? Kuinka monta tuhatta tulee kuolemaan.. no jäi alle sataan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä THL? antoi kesän aikana lausunnon, että jokainen suomalainen tulee sairastamaan koronan. Jos on rokotettu ei todennäköisesti joudu sairaalaan.
Vaikka eihän sitä tiedä joutuisiko muutenkaan.
THL antoi keväällä myös niin hurjat lukemat, että piti vaalitkin siirtää. Mutta ennustus ei totutunut ollenkaan.
Kuinka kauan te jaksatte pohtia ja vääntää? Luulis, että jos on varma omasta päätöksestä, ei tarttis. Otatte tai ette ja vastaatte itse asiasta hyvässä ja pahassa.
Top tykkänään! Tuo on kyllä follariteoriaa jos mikä. Varmasti jokainen piikittämätön sairastuu ja kuolee. Jos ei heti niin ainakin ennen sadattakahdettakymmentä synttäriään. Hah, siitäs saitte! Mitäs ette ottaneet piikkiä, olisitte eläneet yli 120-vuotiaiksi.