Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täby-centrum, Tukholma?

Vierailija
19.10.2014 |

Onko sinne helppo mennä? Kanttaako lähteä jos on vain päivän (7h) Tukholmassa? Perheen kanssa ollaan syyslomalla menossa Tukholmaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei Täbyyn kannata lähteä,keskustassa on paljon enemmän liikkeitä. Täbyyn on sen verran keskustasta matkaa,että mä en itse lähtisi keskustasta sinne. 

Vierailija
2/8 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppo mennä ja ihan ok, jos haluaa viettää koko päivän kauppakeskuksessa. Minua ei shoppailu kiinnosta ja kaupat samoja, joita on joka puolella. Perheen kanssa menisin mielummin vaikka Tekniska Museumiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi, kun matkoihin menee sen verran paljon aikaa.

Vierailija
4/8 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, eli ei kannata sitten lähteä....kävimme toissa kesänä tuolla teknisessä museossa mutta se oli aika nopea käynti ja jäi 4D elokuvateatteri käymättä. En tiedä kerkeäisikö siellä käymään nyt jos ei mene ostoksille?

Eli kandeeko vain mennä Tukholman keskustaan pallilemaan joksikin aikaa, esim. Galleriet?

ap

Vierailija
5/8 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän millaset kelit on ja minkä ikäset lapset, jos sataa ja lapset vaunuissa niin sillon on ihan sama reissata Täbyyn :) Mutta se on vaan ostari, eli jää Tukholma silleen näkemättä

Vierailija
6/8 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset on 9 ja 10v. =)

ap

Vierailija
7/8 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein tunnin verran taitaa mennä matkoihin suuntaansa, eli kyllä siinä toki jonkin verran jää aikaa paikanpäälle jos heti laivan tultua lähdette liikkeelle.

Noin puolessa tunnissa pääsee esim. Barkarbyhyn, jossa on ns. outlet-kylä. Samalla näkee hieman Tukholman muutakin seutua kun vain keskustaa.

Vierailija
8/8 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä juuri Täbyhyn?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme