Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tukevat rintaliivit isorintaiselle

Vierailija
19.10.2014 |

Mitä liivejä te muut isolla luonnollisella rintavarustuksella varustetut käytätte?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 12:17"]

Musta E:stä ylöspäin on iso. T. 70H

[/quote]

E-kuppi on normaalikoko ei iso.

Vierailija
2/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 08:48"]

Mikä on iso? :) Ostan kaikki liivit nykyään Changelta, helppoa ja istuvaa. Riippuu tietysti tosi paljon myyjästä, mulle on osunut Treen seudulla aina ammattitaitoisia ja hyviä yksilöitä. T. 80/75G

[/quote]

tiedoksi, I-kupista alkaen on iso.

[/quote]

Tiedoksi vielä, että changella on omanlaisensa mitoitus, eli sieltä ei muun liikkeen G-kuppia käyttävä löydä mitään vaan J on liian pieni. Joo, olen käynyt kokeilemassa.

Entä sitten, kun ympärysmitta on 70-75, ja kuppi Iso? Ei löydy bravissimosta sopivia, kun sillä on 2/3 ympärysmitasta kuppeja, eli valuvat selkäpuolelle tai vähintään kainaloihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 12:16"]

Cubukselta. :) 70F, ei nyt niin iso mutta suhteessa muuten varsin hoikkaan vartalooni (isommissakin ympäryksissä f-kuppiin asti). Tykkään cubuksen liiveistä koska ovat edullisia, laadukkaita ja mikä tärkeintä, kivan näköisiä toisin kuin changen mummoliivit. :D

[/quote]

Minusta taas Cubuksen liivit ova tosi huonolaatuisia, eivätkä istu kovin hyvin ainakaan minulle. Lumingeriestä olen tilannut parhaimmat ja sopivimmat liivini. 

t. 70E/F

Vierailija
4/23 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 12:16"]

Cubukselta. :) 70F, ei nyt niin iso mutta suhteessa muuten varsin hoikkaan vartalooni (isommissakin ympäryksissä f-kuppiin asti). Tykkään cubuksen liiveistä koska ovat edullisia, laadukkaita ja mikä tärkeintä, kivan näköisiä toisin kuin changen mummoliivit. :D

[/quote]

Minusta taas Cubuksen liivit ova tosi huonolaatuisia, eivätkä istu kovin hyvin ainakaan minulle. Lumingeriestä olen tilannut parhaimmat ja sopivimmat liivini. 

t. 70E/F
[/quote]

Riipuu varmasti myös mallista, mutta ainakin mun ovat olleet laadukkaita. :) Tosin itse en esim pese liivejä kovin usein, joten riippuu varmasti siitäkin.

Vierailija
5/23 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 12:16"]

[/quote]

t. 70E/F

[/quote]

Juu kyllä pitää suunnata ihan liiviliikkeeseen, jos mielii kunnon liivejä. Ei nuo vaatekauppojen liivit ole mistään kotoisin ja kokojakin on aika rajattu määrä. 

Vierailija
6/23 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 12:16"] Cubukselta. :) 70F, ei nyt niin iso mutta suhteessa muuten varsin hoikkaan vartalooni (isommissakin ympäryksissä f-kuppiin asti). Tykkään cubuksen liiveistä koska ovat edullisia, laadukkaita ja mikä tärkeintä, kivan näköisiä toisin kuin changen mummoliivit. :D [/quote] Minusta taas Cubuksen liivit ova tosi huonolaatuisia, eivätkä istu kovin hyvin ainakaan minulle. Lumingeriestä olen tilannut parhaimmat ja sopivimmat liivini.  t. 70E/F [/quote] Riipuu varmasti myös mallista, mutta ainakin mun ovat olleet laadukkaita. :) Tosin itse en esim pese liivejä kovin usein, joten riippuu varmasti siitäkin.

[/quote]

Sun liivit sitten varmaan haisee pinttyneelle lialle, jos et niitä edes pese. Yök!

ps. ootko koskaan edes kokeillut liiviliikkeiden liivejä? Kyllä minäkin aikanaan olin ihan tyytyväinen halvan ja mauttoman liiveihin, kunnes löysin jotain parempaa, eikä paluuta rättikauppojen halpis liiveihin ollut! 

Vierailija
7/23 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietää oman kokonsa ja ehkä jos vielä joku hyväksi todettu merkki, niin suosittelen figleaves.com. Ovat halvempia kuin Suomessa ja valikoima laaja. 

Vierailija
8/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 12:30"]

Ulkomailta verkkokaupan kautta. Vain yksi merkki ja vain yksi sen malleista sopii ja istuu hyvin. Sitä voi maahantuojan mukaan tilata suomalaisiinkin erikoisliikkeisiin, mutta vihaan verhon takana lymyileviä myyjiä ja sitä, että he luulevat tietävänsä paremmin kuin minä, mikä istuu ja mikä ei.

85I

[/quote]

varmaan

Vierailija
9/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan Lumingerielta ja aina Cleo by Panache -merkkiä kun sen olen mulle hyväksi todennut. Kupit on tarpeeksi syvät eikä yhtään leveät tai kaukana toisistaan niinkuin joissakin malleissa (esim. Curvy Kate jotenkin aina linttaa mun rinnat tosi kauas toisistaan eikä istu yhtään).

-85K

Vierailija
10/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat ja pieni ympärysmitta. Tyytyväinen omiin mittoihin.

Vierailija
11/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 80G ja freya merkin liivejä käytän.

Vierailija
12/23 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on iso? :)

Ostan kaikki liivit nykyään Changelta, helppoa ja istuvaa. Riippuu tietysti tosi paljon myyjästä, mulle on osunut Treen seudulla aina ammattitaitoisia ja hyviä yksilöitä.

T. 80/75G

Vierailija
13/23 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Lumingeriesta. Ovat olleet hyviä ja kestäviä, hintakaan ei ole järkyttävän korkea.

Vierailija
14/23 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei käy Changen liivit, istuu huonosti mulle. Primadonna ja Curvy Kate istuu mulle paremmin, kun rintalasta on kapea. Ostan erikoisliikkeistä, Helsingissä suosittelen Wiipurin erikoiskorsettiliikettä ja Fredan Funky Ladya.

t. 80I

Vierailija
15/23 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyköhän noita liivejä Seinäjoelta?

Vierailija
16/23 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti olevan Seinäjoella yksi liike. Sinne siis!

Vierailija
17/23 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 08:48"]

Mikä on iso? :) Ostan kaikki liivit nykyään Changelta, helppoa ja istuvaa. Riippuu tietysti tosi paljon myyjästä, mulle on osunut Treen seudulla aina ammattitaitoisia ja hyviä yksilöitä. T. 80/75G

[/quote]

Vierailija
18/23 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 08:48"]

[/quote]

[/quote]

Tästä lähtien luonnehdin siis itseni aina kysyttäessä pienirintaiseksi.

-2

Vierailija
19/23 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triumphin liivit. Olen tilannut Timarcosta. Kuppikoko F80/85

Vierailija
20/23 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset