Pihtaamisen tarve
Annatte ymmärtää, mutta? Miksi säkkiin pukeutuminen ja miesten haukkuminen? Onko miesten tarkoitus vaan antaa teille tarkoitus, matriarkaalinen valtaistuin? Auta armias, jos mies pyytäisi jotain, taivaat repeäisivät. En pukeudu, en tee mitään, en ole sinua varten, vaan pyhää naiseuttani. Pohditteko moisia koskaan?
Kommentit (14)
Jos miehen ajatusmaailma on tasoa, "jos et saa orgasmia kun työnnän kalun sisääsi" niin jätän sinut. Niin kyllä. Tosin se jo myöhäistä..
Mikä ajatusmaailmasi on seksin aikana? Vastaus ei ole, teen mitä vaan mitä miehni haluaa? Vaan teen mitä luulet miehesi haluavan.
En pihtaa onnellisessa seurustelusuhteessa, päinvastoin. Halut saattaa vuosien varrella toki vaihdella elämäntilanteesta riippuen. Nautin kuitenkin seksistä niin paljon, että miksi pihtaisin sillon kun elän miehen kanssa. Seksikäs pukeutuminen ja muu oman miehen iloksi tuo iloa itsellenikin. Tällä hetkellä sinkkuna, mutta kun tapaan sopivan miehen ja alan taas seurustella vakavasti, ei tulisi mieleenkään pihdata.
En ymmärrä ongelmaasi ap. Jos jatkossa valitset seurustelukumppaniksi seksistä aidosti nauttivan naisen, olet romanttinen ja kunnioittava, ehkä se toimisi.
Meillä minä aloin pihtaamaan. Syy. Seksi oli vain miestä varten. Minun tarpeet ja toiveet kaikui kuuroille korville. Miksi haluaisin sellaista josta saan haavoja alapäähän kun toinen ei halua antaa esileikkiä ja olen kuiva. Tai saan tulehduksia kun kuivaan pitää saada jyystää ja laueta. Ja minun pitää pukeutua ja antaa suuhoitoa ym. Mutta itse ei tehdä mitään muuta kuin nautitaan ja lauetaan. MIKSI haluaisin sellaista? Ei kiitos. Mieluummin olen ilman.
Vierailija kirjoitti:
Meillä minä aloin pihtaamaan. Syy. Seksi oli vain miestä varten. Minun tarpeet ja toiveet kaikui kuuroille korville. Miksi haluaisin sellaista josta saan haavoja alapäähän kun toinen ei halua antaa esileikkiä ja olen kuiva. Tai saan tulehduksia kun kuivaan pitää saada jyystää ja laueta. Ja minun pitää pukeutua ja antaa suuhoitoa ym. Mutta itse ei tehdä mitään muuta kuin nautitaan ja lauetaan. MIKSI haluaisin sellaista? Ei kiitos. Mieluummin olen ilman.
Huh onko tuollaisia miehiä jotka haluaa jyystää kuivaan...? Miksi kukaan mies niin haluaa eikö se satu penikseenkin??
Eikö satu penikseenkin? Voi apua, sehän se pääasia onkin aina vaan!! Penis ja penis!!
Vierailija kirjoitti:
Eikö satu penikseenkin? Voi apua, sehän se pääasia onkin aina vaan!! Penis ja penis!!
Kyllä alan lesboksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh onko tuollaisia miehiä jotka haluaa jyystää kuivaan...? Miksi kukaan mies niin haluaa eikö se satu penikseenkin??
Ilmeisesti ei. Parempi tunto kuulemma. No minusta se tunto on kipua eikä nautintoa ja siksi en enää halua. Joskus jos olen ollut oikein märkä tai sen yhden kerran kun liukkaria kokeili laski miehellä ja syy oli kuulemma siinä ettei ole tuntumaa kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei. Parempi tunto kuulemma. No minusta se tunto on kipua eikä nautintoa ja siksi en enää halua. Joskus jos olen ollut oikein märkä tai sen yhden kerran kun liukkaria kokeili laski miehellä ja syy oli kuulemma siinä ettei ole tuntumaa kunnolla.
Novoihan, voithan kuivatellapimpin niin ettö sulla veri lentää ja mies tykkää. Ihanaa Pääasiahanse on se kalun nautinto,
Kuinka pieni kullinen pitää olla, että voi sattumatta naida kuivaan pilluun? Ei tulisi mieleenkään, kun vähäinen liukkaus on muutenkin jo haitta, eikä tunnu hyvältä edes miehestä.
Jos on tarve pihdata, niin jotain on jo pahasti pielessä.
Voivoi, on sinulla ap varmaan kamalaa kun kaikki naiset eivät ole vain sinun tyydytystäsi varten. Kaikki "pihtaamisesta" valittavat miehet ovat ääliöitä muutenkin. Kun ei se toisen vartalo ole mikään sinun panoalustasi vaikka miten päin tämän asian vääntelisit.
Älä ole sellaisten naisten kanssa jotka eivät stay-up sukkia käytä. Itse vaihdoin kolme kertaa ennenkuin löytyi sellainen joka ei seksistä kieltäydy ja pukeutuu seksikkäästi ihan pyytämättäkin.
Eikö tuo koske lähinnä lesboja?