70-80 lukujen upeat TV sarjat
70 ja 80 luvulla tehtiin hienoa TV sarjaa. Näytän kaksi esimerkkiclippiä. Tällaista ei tänä päivänä enää ole.
Miami Vice 29.4.1988, deliver us from the evil.
Dallas, don't mess with JR Ewing.
t.mies
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:38"]Hill Street Blues oli niiiin ihana. Paras.
[/quote]
Jälkikäteen tuli tajuttua, että Furillon näyttelijä oli täysin gay.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:58"]
Mukavia muistoja vuosikymmenien takaa. Entäs Rehelliset siniset silmät, oli ruotsalainen sarja naisesta joka huijasi hyväntahtoisesti rahaa ja piilotti sellaiseen pystymuurin pesään ja viimeisessä jaksossa joku teki tulen sinne ja kaikki paloi. Muistaako kukaan? 70-luvun loppua oli ja silloin uudenlainen, erilainen
[/quote]
Minä muistan Rehelliset siniset silmät! Kukahan mahtoi olla pääosassa? Roolihahmo oli todella hyvä muuttelemaan ulkonäköään ja osasi lirkutella miehiltä rahat parempaan talteen. :D
[/quote]
Muistan, mutta muistaako kukaan samaan aikaan esitettyä ranskalaista (?) historiallista sarjaa? Tuli joskus kesällä, ehkä 1979 muutama jakso. Viimeinen osa jäi näkemättä, ja harmittaa vieläkin. Tunnusmusiikin muistan myös, oli kiva melodia.
[/quote]
Mogadorin valtiaat? Sen muistan, vaikken katsonutkaan.
Eräässä keskustelussa mainittiin " 13-osainen Ritari Myrskytuuli (Le Chevalier Tempête) esitettiin TV1:ssä vuonna 1968. Ritarina heilui Robert Etcheverry. "
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:20"]
En viitsi avata linkkejä, kun VAIKUTTAA FEIKEILTÄ
[/quote]Olet pihalla ja ulkona.
Miten mä unohdin brittihuipun "Näkemiin vaan muru". Se oli mahtava!
Eiks se kolkyt ja risat ollut ihan kiusallisen tylsä sarja?
Reinikainen, Pelle Hermanni, Lemmenlaiva, Charlien Enkelit (tään muistan 90-luvun uusintoina, en alkuperäisenä). En tiiä pystyskö muita kun Pelle Hermannii enää katsomaan.
Vanhoissa sarjoissa, etenkin ysärit on hirveitä, ne vaatteet on niin rumia. Beverly Hills 90210 vois olla mielenkiintosta katsoa kun aikoinaan just vaatteet oli kivoja.
No ei kai nyt Pelle Hermannia pysty katsomaan.
Milloin se tuli se Fame, itse en nuoruudessa ole nähnyt, mutta nyt yhtenä yönä tuli joltain kanavalta, olihan se hirveä ;D Kukaan ei osannut laulaa ja tanssitkin olivat, no varmaankin hyviä ajankuvia, hitusen pulskanpuoleisia balettitanssijoitakin näytti olevan.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:20"]
Milloin se tuli se Fame, itse en nuoruudessa ole nähnyt, mutta nyt yhtenä yönä tuli joltain kanavalta, olihan se hirveä ;D Kukaan ei osannut laulaa ja tanssitkin olivat, no varmaankin hyviä ajankuvia, hitusen pulskanpuoleisia balettitanssijoitakin näytti olevan.
[/quote]
Nykyäänkö lauletaan paremmin kuin ennen?
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:20"]
[/quote]
Nykyäänkö lauletaan paremmin kuin ennen?
[/quote]No kyllä mulla on sellainen kutina ettei noihin musikaalisarjoihin ihan ketä tahansa huolita. Joku Hannah Montana vetäis kuin M.A. Numminen...
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 00:28"]
Kolkyt ja risat. Muistaako kukaan? Oletteko katsoneet uudelleen? Vieläköhän se löydettäisiin uudelleen jollekin aloittelevalle kanavalle.
[/quote]
Tuli jo manan majoille menneeltä MTV3 Sarja -kanavalta moneen otteeseen (kuten myös esim. Koira haudattuna, Dallas, Pieni talo preerialla ja monet, monet muut). Katselin Thirtysomethingista tiettyjä jaksoja moneen kertaan, kuten esimerkiksi se jakso, jossa Gary kuoli. Ihan itketti, se oli niin surullista. :(
Vierailija kirjoitti:
En viitsi avata linkkejä, kun VAIKUTTAA FEIKEILTÄ
Mitä feikkiä noissa on :D
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:58"]
Mukavia muistoja vuosikymmenien takaa. Entäs Rehelliset siniset silmät, oli ruotsalainen sarja naisesta joka huijasi hyväntahtoisesti rahaa ja piilotti sellaiseen pystymuurin pesään ja viimeisessä jaksossa joku teki tulen sinne ja kaikki paloi. Muistaako kukaan? 70-luvun loppua oli ja silloin uudenlainen, erilainen
[/quote]
Minä muistan Rehelliset siniset silmät! Kukahan mahtoi olla pääosassa? Roolihahmo oli todella hyvä muuttelemaan ulkonäköään ja osasi lirkutella miehiltä rahat parempaan talteen. :D
[/quote]
Muistan, mutta muistaako kukaan samaan aikaan esitettyä ranskalaista (?) historiallista sarjaa? Tuli joskus kesällä, ehkä 1979 muutama jakso. Viimeinen osa jäi näkemättä, ja harmittaa vieläkin. Tunnusmusiikin muistan myös, oli kiva melodia.