Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pelkäät eniten maailmassa?

Vierailija
18.10.2014 |

Minä varmaankin kaikenlaisia erilaisia sairauksia, en edes välttämättä niinkään kuolemaa vaan monivuotista kitumista. Vaikka tähänkin asti elämä on ollut aikamoista kitumista ja oon ollut pitkään psyykkisesti ja fyysisestikin jollain lailla sairas niin ainahan sitä voi vielä pahemmin mennä, nyt vielä kuvittelen voivani nousta tästä suosta. Mutta kun näin jo sairastamisesta jotain tietävänä niin tämä on  taiteilua ahdistuksen ja hetkellisen mukapositiivisuuden kanssa (yleensä jotta muilla ihmisillä olisi parempi olo) ja oikeasti kuitenkin vituttaa koko ajan. Tosin voihan se olla ihan vain elämääkin..

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että läheisille tapahtuu jotakin pahaa ja että joudun lento-onnettomuuteen.

Vierailija
22/32 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mulle läheisin ihminen laittaa välit poikki. Hän on oikeastaan ainoa jolla on valta ja voima satuttaa mua, tietää musta erittäin kipeitäkin asioita. Todennäköisyys, että hän käskee mun suksia kuuseen ja heittää nuo asiat mun kasvoille on olematon, mutta silti pelottaa jo ajatuskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin lapsena että äiti kuolee, koska oli sairas.Kuolihan se, tosin olin lähes täysi- ikäinen. En enää pelkää, lapsista olen ajoittain huolissani.

Vierailija
24/32 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että itse kuolen, ja lapseni joutuvat selviytymään ilman että joku aina "järjestää" asiat parhain päin. Pelkään että lapseni eivät ole niin selviytyjätyyppiä, vaan jäävät johonkin surkeaan jamaan.

Pelkään venäjää, ebolaa ja yleistä kaaosta. Isoin pelkoni on, että läntinen maailmanjärjestys romahtaa ja tästä tulee kivikautinen taistelu elossaolosta.

Vierailija
25/32 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin älyttömästi asioita joita pelkään. Sairastuminen, yksin jääminen, läheisen menettäminen, katastrofit, sodat jne. Vaikea sanoa mitä eniten maailmassa sitten.. Ehkä sitä että kuolen yksin

Vierailija
26/32 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että minuun iskee jokin vanhenemiseen liittyvä sairaus, kuten osteoporoosi, syöpä tai artroosi.

Vierailija
27/32 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illuminati

Vierailija
28/32 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä miten jaksan katsoa vierestä kun tämä hirvittävä sairaus nujertaa ja kuihduttaa isäni olemattomiin. Ja muistanko ja uskallanko sanoa kaiken tärkeän ennen kuolemaa. Ja sitä miten äitini selviää sen jälkeen..

Vierailija
29/32 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/32 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET eli avuruusolio kaikki aina nauraa siitä mut jos ees nään sen naaman ahdistaa ihan hirveesti.

Vierailija
31/32 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättikullia, mitä Kaisa Kettu juuresta puristaisi.

Vierailija
32/32 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hallitusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan