Miksi joku haluaa naimisiin tuntemattoman kanssa?
Mikä tämän Ensitreffit alttarilla -ohjelman idea on? Miksi ihmeessä joku haluaa naimisiin uppo-oudon kanssa? En menisi itse ihan pikkurahasta.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Kirkko on huolissaan avioliiton "heikkenemisestä" ja naittaa tuntemattomat ihmiset :D
Käsittääkseni nämä ohjelman parit siviilivihitään. Sitä paitsi, eiköhän nimenomaan kirkko ole varsinkin aiempina aikoina nimenomaan kannustanut menemään naimisiin tuntemattoman kanssa. Sitähän se pitkälti on ellei ole yhdessä asunut tai edes viettänyt kahdestaan aikaa. Sellainenkin oli vielä 100v sitten täysin säädytöntä.
Vierailija kirjoitti:
Kirkko on huolissaan avioliiton "heikkenemisestä" ja naittaa tuntemattomat ihmiset :D
Muuten hyvä, mutta Enskareissa mennään naimisiin siviilisti. Ei siis ole kirkko naittamatta yhtään ketään. Ja siviilistikin osallistujat ovat ihan vapaaehtoisesti mukana, ei pakosti naitettuina.
Vierailija kirjoitti:
Kirkko ei liity Ensitreffit alttarilla ohjelmaan mitkään. Siinä on siviilivihkimiset. Mutta mitä tulee tuohon tuntemattomille naittamiseen niin siitähän kirkko on enemmänkin luopumassa kuin aktiivisesti pyrkimässä siihen. Ennen suurin piitein pakkonaitettiin kaksi käytännössä tuntematonta ihmistä, jos oli esim. lapsi tuloillaan. Nykyisin ollaan paljon vapaampimieliä tuossakin asiassa. Jos siis puhutaan perus luterilaisesta kirkosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se himo 15 minuutin kuuluisuuteen ja huomioon
Nyt puhutaan Ensitreffit alttarilla ohjelmasta, ei Temppareista :D
Samanlaisia huomion haku ohjelmia molemmat. Suurin osa tämän kaltaisessa formaatissa on sitä että annetaan idiooteille viinaa ja kattellaan kun ne sekoilee ja nussii kaikkea mikä liikkuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se himo 15 minuutin kuuluisuuteen ja huomioon
Nyt puhutaan Ensitreffit alttarilla ohjelmasta, ei Temppareista :D
Samanlaisia huomion haku ohjelmia molemmat. Suurin osa tämän kaltaisessa formaatissa on sitä että annetaan idiooteille viinaa ja kattellaan kun ne sekoilee ja nussii kaikkea mikä liikkuu
Höpö höpö. Hyvin harva Ensitreffi osallistuja on ohjelman jälkeen hakeutunut julkisuuteen. Eikä tämä todellakaan ole formaatti, jossa kitataan viinaa ja nussitaan kaikkea mikä liikkuu. Se on edelleenkin se Tempparit. Älä sotke kahta täysin eri ohjelmaa toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaa telkkariin?
Osa tykkää tehdä töitä kameran edessä. Esimerkiksi uutistenlukijana oleminen on ihan palkkatyötä, jos et tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Enemmin tähän formaattiin kuin Love Islandiin tms. Jos johonkin pariutumisformaattiin siis olisin hakeutumassa.
Onko tuo tempparitt edes varsinaisest "pariutumis formaatti" vai enempi joukon nuoria tai nuorehkojen sekoilua....
Voisin mennä tähän ohjelmaan jos olisin sinkku, koska muutenkin on tapana ensin mennä ja sitten miettiä, mihin tuli lähdettyä. Ja kun en ole mikään supertunteellinen romantikko, tulisin varmaan monenlaisen aviomieskandidaatin kanssa toimeen, jos toinenkin olisi rento tyyppi eikä mikään pingottaja.
Olen epätoivoinen ikisinkku ja osallistuisin vastaavaan, ellen joutuisi tv-ohjelmaan siinä samalla.
T. Hoikka ja ihan keskiverto nainen, joka on miehille täysin epäkiinnostava tapaus
Vaikka onkin siviilivihkiminen, avioliitto on vakava asia ja sillä ei pitäisi leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmin tähän formaattiin kuin Love Islandiin tms. Jos johonkin pariutumisformaattiin siis olisin hakeutumassa.
Onko tuo tempparitt edes varsinaisest "pariutumis formaatti" vai enempi joukon nuoria tai nuorehkojen sekoilua....
Ei tuossa Temppareista mitään puhuttu. Love Island on ihan eri formaatti. Siellä ei sekoilla ja alkoakin tarjolla hyvin vähän. Lähinnä yleistä hengailua mahdollisimman vähissä vaatteissa. Samalla valitaan pareja siellä talossa olevista. Kukaan ei ole valmiiksi parisuhteessa niin kuin temppareissa osa on.
Vierailija kirjoitti:
Olen epätoivoinen ikisinkku ja osallistuisin vastaavaan, ellen joutuisi tv-ohjelmaan siinä samalla.
T. Hoikka ja ihan keskiverto nainen, joka on miehille täysin epäkiinnostava tapaus
Itse en voi sanoa olevani miehenä naisille vain näkymätön ja sellaien jolle en kelpaa. Olen saanut itselleni naisista niin kavereita kuin ystäviä itselleni mutta en toistaiseksi ole päässyt heidän kanssaan parisuhteeseen.
Ehkä olen onnekkaampi kuin aina muista ja tiedostankaan mutta silti välillä tunuu todella pahalta kun läheisyyden kaipuu ja halu löytää ja kohdata se yksi ja erityinen tuntuu sisälläni hyvin voimakkaana ja lamaannuttavana tunteena.
Mitä oikein teen väärin kun parhaimmakin tapauskessa aina joudu tai pääsen vain korkeinaan ystäväksi.
Arvostan kyllä hyvin paljon sekä kaveruuta etä ystävyyttäni naisten kanssa. Mutta edelleen on asioita, jotka haluaisin jakaa ja kokea vain sen yhden ja erityisen kanssa.
Toisaala mietin että olenko liian -konservatiiko sitten vai mikä, kun kaikkeen en ole valmis, enkä halukas läheisimpienkään ystävieni kanssa.
Vai olemmeko me ihan oma rotumme: Henkilöt, jotka poimitaan ja, joille annetaan mahdollsuus ystävyyteen mutta kumppaniksi halutaan ja otetaan aina ja poikkeuksetta se joku toinen.
Tuntuu lamauttavalta kun en pysty itse hahmottamaan, että mikä on itsessäni on (vikana) että näin on käynyt monta kertaa.
En väitä olevani täydellienn.
Mutta en yksinkertaisesti vain erota tai huomaa, miksi olen niin kuin olen, ettei tilanteet kohtalo, mikä lie on estäny sen, että en ole onnistunut pariutumaan..
Vierailija kirjoitti:
Vaikka onkin siviilivihkiminen, avioliitto on vakava asia ja sillä ei pitäisi leikkiä.
Niin tai oli joskus. Ajat on muuttuneet. Eikä tässä nyt varsinaisesti leikitä vaan yritetään tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaa seurustella tuntemattoman kanssa? Varmaan siksi koska kaikki on tuntemattomia ennenkuin tutustutaan.
Seurustelu on ihan eri asia kuin avioliitto.
Joo, paitsi arjen ja käytännön kannalta oikeastaan ihan sama. Ja kyllä avioliitossakin aika nopeasti toisesta eroon pääsee ja niin ihmiset tekevätkin.
Jos en oikeassa elämässä löytäisi kumppania niin kuinka ihmeessä sen löytäisin, tai siis joku muu löytäisi, televisioformaatissa. ,inulle annettaise se yksi tuntematon mies ehdokkaaksi ja sitten menosin sen kanssa naimisiin ja muuttaisi heti yhteen. Ihan kauheaa jo ajatuksena.
On se kyllä ihme etteivät ihmiset tunne itseään vaan luottavat, että joku tietokene ja asiantuntijat tuntevat paremmin.
Tai, että ylipäätään luottavat paremmin muihin kuin itseensä parinvalinnassa.
Minulle ihan ylipääsemätön jo ajatus, että joku muu kuin minä valkkaisi minulle aviopuolison.
En niin avuton ja päättämätön sentään halua vuonna 2021 olla, enkä jo ennenkään.
Enkä niin pakolla halua naimisiin.