Missä iässä aloit käymään treffeillä
Kommentit (24)
Kävin ekan kerran varsinaisilla treffeillä muistaakseni 22-vuotiaana. 24-vuotiaana lopetin, alkoi turhauttamaan sen verran rankasti koko homma. Pelkkiä pettymyksiä.
47v.
Nuorena olin vaan löytänyt mieheni, en millään treffeillä käynyt, silloin vaan alettiin olee, ja oltiin yli 30 vuotta yhdessä. Nyt eron jälkeen vasta 47 vuotiaana olen alkanut käydä treffeillä.
En käynyt nuorena treffeillä. Ensimmäisen poikaystäväni tapasin 14-vuotiaana ja aloimme seurustella.
Ysärinä edellisen kerran olin teininä parittomana eikä silloin varsinaisesti käyty treffeillä, alettiin vain seukkaamaan, koulusta niitä poikia silloin löytyi. Eli en ole edes aloittanut enkä taida enää oppia. N41
Aloitin 28 vuotiaana, sitä ennen olin totaalikokematon mies.
En ole käynyt, olen 28v. Tapasin mieheni 22-vuotiaana bileissä, ei harrastettu treffailua.
Kävin elämäni ensimmäsillä treffeillä noin 16 vuoitaana. - Sinkku olin silloin ja sinkku olen edelleen 20 vuotta myöhemmin. - Treffeillä olen käynyt tässä välissä niin monta kertaa, että en äkkiseltään osaa laskea treffikertojeni määrää. Pakkien saamiseen en ole tottunut, Mutta ei niiden antaminenkaan ole ollut, ainakaan itselleni helppoa.
En varmaan ikinä ole käynyt missään treffeillä silleen kun jotkut antaa ymmärtää että pitäisi kauheasti harrastaa ja tutustua yhdessä, kyl ne miehet on eksynyt jostain baarista mukaan...
Kävin suunilleen 17-vuotiaana kerran. 19-vuotiaana kerran ja viimeinen kerta oli 25-vuotiaana.
Ekan kerran olin varmaan jotain 16 vuotias. Olin sen verran ronkeli, että en lähtenyt kuin muutaman kanssa ja jos hyvää ei tuntunut olevan, niin se ei haitannut ollenkaan, sillä viihdyin hyvin kirjoja lukien kotona. Parikymppisenä seurustelin pari vuotta ja sen tyypin jälkeen kävin muutamilla treffeillä ennen kuin tapasin mieheni työpaikan kautta. Nyt olemme olleet yhdessä 25 vuotta.
19-vuotiaana ekan ja vikan kerran. Ihan kamalaa mennä vieraan ihmisen kanssa hermostuneesti hörppimään jotain kahvia. Mitään puheenaihetta ei oikein voi olla, kun toista ei tunne. Todella kiusallista siinä kysellä, että "no onkos sulla sisaruksia?" tai muuta aivan naurettavaa. Oikea henkilö löytyi sitten työpaikalta 22v kun lähinnä vain päätettiin, että aletaanko olla yhdessä. Tai no voi kai sitä periaatteessa ajatella, että käytiin "treffeillä" kun työpaikan pöydän ääressä kahviteltiin ja jäätiin työpäivän jälkeenkin juttelemaan. Mutta aina oli se takaportti, että työkavereitahan tässä ollaan ja pystyi puhumaan siihen liittyvistä asioista.
35-vuotiaana, reilu 4 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
19-vuotiaana ekan ja vikan kerran. Ihan kamalaa mennä vieraan ihmisen kanssa hermostuneesti hörppimään jotain kahvia. Mitään puheenaihetta ei oikein voi olla, kun toista ei tunne. Todella kiusallista siinä kysellä, että "no onkos sulla sisaruksia?" tai muuta aivan naurettavaa. Oikea henkilö löytyi sitten työpaikalta 22v kun lähinnä vain päätettiin, että aletaanko olla yhdessä. Tai no voi kai sitä periaatteessa ajatella, että käytiin "treffeillä" kun työpaikan pöydän ääressä kahviteltiin ja jäätiin työpäivän jälkeenkin juttelemaan. Mutta aina oli se takaportti, että työkavereitahan tässä ollaan ja pystyi puhumaan siihen liittyvistä asioista.
Supliikki rento ihminen alkaa vaikka vääntämään metatason vitsiä "tää keskustelu ei nyt oikee lähe haha, mitäs vaikka puheenaihe säästä?". kyllä se juttu siitä lähtee kun meininki on tarpeeksi rentoa
Ekan kerran 26-vuotiaana, sitä ennen en ollut koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. Kun olin valmistunut yliopistosta ja saanut hyväpalkkaisen työn niin sain itsevarmuutta naisten tapailuun.
M34
En koskaan. Mieheni tapasin naapurin mökkijuhlissa teininä
N34