Miksi napostelu auttaa menkkakipuihin?
Kauheet krampit, jotka hellittää syödessä.
Sipsejä, suolakeksejä, suklaata tai muita karkkeja pakko olla lähellä menkkojen aikana
Kommentit (11)
Migreenikin voi olla hormoneista riippuvainen ja siihenkin auttaa sokeri.Jos hiilarit nostaa estrogeenitasoja tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla vaan.
Ennen menkkoja on yleensä 1 ilta jolloin on kamala nälkä ja on pakko syödä jotain extraa.
Mulla ei oo enää kuin vähän tiputtelua muutaman päivän, mutta kramppeja on sen muutaman päivän ja ne päivät elän kipulääkkeillä ja jatkuvalla napostelulla.
Ap
Saat ajatuksesi pois niistä krampeista.
Minulla auttaa siinä kohtaa särkylääkkeiden napostelu. Kaikki muu napostelu on itsepetosta.
Naisille menkat vain yksi syy lisää syödä ja napostella, joka asiaan pitää syödä .
Vierailija kirjoitti:
Naisille menkat vain yksi syy lisää syödä ja napostella, joka asiaan pitää syödä .
Hohhoijaa. Mieti itse millaista on elää kuukausittaisen kivun kanssa. Pahimmillaan menkkakivut vievät tajun.
En ole nainen, mutta eikö se ole lähinnä sitä että saa mielen pois niistä krampeista? Herkutteluhan vapauttaa kaikenlaisia mielihyvähormoneja ja muita, että ei se ihan pelkkää taikuutta ole.
Kävelylenkin teet ja sen jälkeen ibuprofeiinia jos ei ole helpottanut. Manteleita ja teetä illalla. Tässä mun täsmäohjeet 😊
Aivan kuten tupakointi parantaa munuaiskivet. Plasebo vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Kävelylenkin teet ja sen jälkeen ibuprofeiinia jos ei ole helpottanut. Manteleita ja teetä illalla. Tässä mun täsmäohjeet 😊
Se vaan on ilkeä kävellä, kun kramppi vetää kaksinkerroin :(
Ap
Ei mulla vaan.
Ennen menkkoja on yleensä 1 ilta jolloin on kamala nälkä ja on pakko syödä jotain extraa.