Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

American Express Centurion - tuliko kenellekään muulle tarjous?

Vierailija
09.09.2021 |

Käsitykseni mukaan American Express Centurion on lähinnä miljonäärien kortti ja niitä Suomessakin on vain muutama. Tämä selkeästi muuttunut koska eilen tuli postissa Amexilta tarjous siirtyä Centurionin käyttäjäksi. Hyvätuloinen kyllä olen, erittäinkin hyvätuloinen, mutta en todellakaan miljonääri. Veikkaan että tarjosivat koska minulla on ollut platina-amex vuosia ja koskaan ei ole ollut mitään ongelmia maksujen kanssa.

Onko muille tullut tarjousta viime päivinä? Mietin vaan että ehkä kyseessä isompi kampanja.

No en tosiaan kyllä edes harkitse - liittymismaksu 3500 euroa ja sitten vuosimaksu 3500 euroa joka vuosi. :-D Juu ei. Mutta kai noilla tarjouksilla löytyy ihmisiä jotka ovat valmiita maksamaan kortin tuomasta hyödystä/mielikuvasta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan mutta et olis saanut. Olen varmasti varakkaampi kuin sinä ja vastasin tuohon samaan ennakkokyselyyn mitä sinäkin sait. Eivät myöntäneet. Eli se siitä.

Vierailija
2/2 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan mutta et olis saanut. Olen varmasti varakkaampi kuin sinä ja vastasin tuohon samaan ennakkokyselyyn mitä sinäkin sait. Eivät myöntäneet. Eli se siitä.

Olen varmasti varakkaampi kuin sinä?

Mistä sä sen tiedät? Nojoo, toki jos määrittelet itsesi miljonääriksi ja toinen sanoo ettei ole mutta tuollainen keuliminen varmasti varakkaampi kertoo vain siitä, että olet joko nousukas tai sitten et osaa olla varakas. Kun on rahaa takataskussa, niin sen kanssa pitää osata olla ihmisiksi.

Hain Platinum-kortin vuosikausia sitten asuessani Kaliforniassa. Edut olivat/ovat edelleen ihan toista luokkaa kuin Suomessa, plus hinta on edullisempi. Vuositasolla AMEX korttiostoni ovat liikkuneet 100.000-220.000 välillä ja minulle tarjottiin Black-korttia Amexilta, jonka sitten sainkin rapakon takana asuessani. Kortti ei kuitenkaan tuonut minulle mitään lisäetua ja pidin tolkuttoman maksun kautta saatavaa korttia pelkkänä imagojuttuna, joten vaihdoin takaisin platinumiin. Ei tuo hinta mikään ongelma olisi ollut, mutta sillä rahalla voin tehdä jotain muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi