Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni äiti pyysi minun numeroa mieheltä mutta mies ei suostu antamaan!

Vierailija
18.10.2014 |

Sanoin että voit antaa kun pyysi. Tulemme hyvin juttuun ja hän haluaisi soitella minulle ja vaihtaa kuulumisia. Kuulin kun mies sanoi äidilleen puhelimessa ettei anna numeroani hänelle. Puhelun jälkeen tivasin että miksi et voi antaa niin hän kuulemma tuntee äitinsä ja siitä tulisi maanvaiva. Minä en tuohon usko ja minun asiani se olisi eikä miehen. Tänään viimeksi käytiin kahvilla hänen vanhemmilla ja meillä juttu luistaa hyvin,miehen äiti soitti perään ja pyysi numeroani mutta mies ei sitä anna. Ollaan oltu 1,5v yhdessä. asuttu vuosi yhdessä ja käyty useasti vanhemmilla,hän ei myöskään halua että jään äitinsä seuraan yksin.

Ihme touhua minusta. Mitä mieltä tuosta olette?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voit antaa sen numeron itse.

Vierailija
2/25 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teki.Saat olla rauhassa anopistasi! Anopit pitäisi kieltää lailla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saa kuulemma antaa numeroa hänelle

Ap

Vierailija
4/25 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit nyt soittaa miehesi äidille, jolloin numerosi hänelle.

Vierailija
5/25 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 18:32"]en saa kuulemma antaa numeroa hänelle

Ap
[/quote]

Miksi et?

Vierailija
6/25 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos numerot eivät ole salaisia, on ongelma ratkaistu Fonectan kautta.

Vierailija
7/25 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita ite sille, jos on noin ääliö mies ni olisko sillä jotain salattavaa? äitinsä tietää mut sinä (vielä) et?

Vierailija
8/25 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä täysin sairas suhde kun oot noin tossun alla.

Vierailija
9/25 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 18:35"]

Jos numerot eivät ole salaisia, on ongelma ratkaistu Fonectan kautta.

[/quote]

Mulla salainen numero

Ap

Vierailija
10/25 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 18:33"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 18:32"]en saa kuulemma antaa numeroa hänelle   Ap [/quote] Miksi et?

[/quote]

Syy että hänestä tulee kuulemma "maanvaiva"

Vierailija
11/25 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi tuntee äitinsä parhaiten?

Vierailija
12/25 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on miehen exälle ruennut myös aikoinaan soittelemaan, ja tästä asiasta on oikeasti tullut ongelma.

Vierailija
13/25 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 18:45"]

Ehkä miehesi tuntee äitinsä parhaiten?

[/quote]

Tunnen minäkin 1,5v ajalta enkä todellakaan usko että hänestä maanvaivaa tulee. Yksinäinen ihminen joka kaipaa seuraa ja minun kanssa juttu luistaa hyvin.

Ihmetyttää ja melkein tuli miehen kanssa riita kun sanoin että on outoa ettei voi mun numeroa toiselle antaa. On hänelläkin isäni numero eikä olisi tullut mieleenkään sanoa ettet saa sitä tai isälleni sanoa etten anna miehen numero sinulle! 

Vierailija
14/25 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 18:33"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 18:32"]en saa kuulemma antaa numeroa hänelle   Ap [/quote] Miksi et?

[/quote]

Syy että hänestä tulee kuulemma "maanvaiva"
[/quote]

Mikä tässä ongelmana? Uskotko miestä vai hänen äitiään? Kuitenkin teit aloituksen AV:lle, joten ilmeisesti jokin hiertää tässä.

Vierailija
15/25 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avausviestissä käytiin kylässä miehen vanhemmilla ja viestissä 14 äiti on yksinäinen ihminen. Jokin tässä mättää.

Vierailija
16/25 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 18:57"]

Avausviestissä käytiin kylässä miehen vanhemmilla ja viestissä 14 äiti on yksinäinen ihminen. Jokin tässä mättää.

[/quote]

Mikä mättää? ainoat ihmiset kun kylässä käy ovat me ja käymme kerran kuussa välimatkan takia. Hänellä ei ole ystäviä ja sukulaiset eivät käy kylässä kun eivät ole tekemisissä ollut vuosiin. Nyt sitten käytiin tänään siellä ja juttelin miehen äidin kanssa ja meillä juttuu loistaa hyvin. Kuitenkin kun käymme sen 12 krt vuodessa niin on aika vähän vanhalle ihmiselle jolla ei ole muuta seuraa. Ehkä hänen mielestään olen mukavaa juttu seuraa ja ajatteli että voisi soitella minulle välillä kun ei muitakaan ole. Niin kerro mikä helv. tässä mättää) ja esitin av:lle kysymyksen siksi kun ihmettelen mikä miestä vaivaa? miksi voi olla niin vaikeaa että hänen äidillään olisi minun numero ja hän voisi soitella minulle kun kaipaa juttu seuraa? 

Ja tosiaan en usko miestä! Siksi halusin avautua ja kysellä muiden mielipiteitä. Ongelmana on siis mies ja hänen ajatusmaailma tuosta "maanvaivasta".

AP

Vierailija
17/25 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis kertoi että on ollut ennen narsisti (ei ole enää) ja ex-naisensa oli aikoinaan lyöttäytynyt anopin kanssa miestä vastaan. Hänelle jäi tästä traumat ja siksi haluaa pitää etäisyyttä minun ja äitinsä välillä.
-ap

Vierailija
18/25 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 19:16"]

Mies siis kertoi että on ollut ennen narsisti (ei ole enää) ja ex-naisensa oli aikoinaan lyöttäytynyt anopin kanssa miestä vastaan. Hänelle jäi tästä traumat ja siksi haluaa pitää etäisyyttä minun ja äitinsä välillä. -ap

[/quote]

EI OLE OIKEAN AP:N KIRJOITTAMA

AP

Vierailija
19/25 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 19:11"]

[/quote]

Mikä mättää? ainoat ihmiset kun kylässä käy ovat me ja käymme kerran kuussa välimatkan takia. Hänellä ei ole ystäviä ja sukulaiset eivät käy kylässä kun eivät ole tekemisissä ollut vuosiin. Nyt sitten käytiin tänään siellä ja juttelin miehen äidin kanssa ja meillä juttuu loistaa hyvin. Kuitenkin kun käymme sen 12 krt vuodessa niin on aika vähän vanhalle ihmiselle jolla ei ole muuta seuraa. Ehkä hänen mielestään olen mukavaa juttu seuraa ja ajatteli että voisi soitella minulle välillä kun ei muitakaan ole. Niin kerro mikä helv. tässä mättää) ja esitin av:lle kysymyksen siksi kun ihmettelen mikä miestä vaivaa? miksi voi olla niin vaikeaa että hänen äidillään olisi minun numero ja hän voisi soitella minulle kun kaipaa juttu seuraa? 

Ja tosiaan en usko miestä! Siksi halusin avautua ja kysellä muiden mielipiteitä. Ongelmana on siis mies ja hänen ajatusmaailma tuosta "maanvaivasta".

AP

[/quote]

Siis mättää se, että avausviestissä mainitaan miehen vanhemmaT monikossa, oletan että äiti ja isä. Myöhemmin äidin sanotaan olevan yksinäinen ihminen.

Sori nyt vaan, mutta tämmöiset yksityiskohdat jotka ei täsmää saa ajattelemaan että onkohan koko juttu keksitty.

Vierailija
20/25 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 19:11"]

[/quote]

AP

[/quote]

No sehän tässä mättää, että puhut monikossa miehes äidistä, eli toistat avauksessakin muutamaan kertaan, että käytte miehen VANHEMMILLA kylässä=isä ja äiti. Nyt jauhat yksinäisestä äidistä, eikö siis tämän puoliso pidä seuraa vai miksi on niin yksinäinen? (en ole kenelle vastasit)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi