Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että muut ihmiset eivät pidä miehestäni

Vierailija
09.09.2021 |

Rakastan miestäni ja hän on aivan uskomattoman hyvä isä lapsillemme ja puoliso minulle.

Tiedän että mieheni on muiden silmissä vakava ja hiljainen. Hän ei ole mikään vitsiniekka vaan hyvin harkitsevainen sanoissaan. Minun kanssani hän on ihan erilainen ja meillä on hauskaa yhdessä. Miehelläni ei ole aikuisiällä ollut ketään kavereita (muita kuin joukkuekaverit treeneissä). Hän ei siis koskaan ole vapaa-ajallaan kavereiden kanssa ja hän ei tätä kaipaa. Itse taas viihdyn ystävien kanssa ja minusta olisi mukavaa jos meillä olisi jotain pariskuntaystäviä. Huomaan kuitenkin että pariskuntakaverit kaikkoavat aina jo ensimmäisen tapaamisen jälkeen (eli kun tapaamme niin että miehetkin tutustuisivat toisiinsa). Toisaalta en yhtään ylläty kun mieheni ei oikein puhu mitään ja jos puhuu niin hyvin asiallisella sävyllä, vaikka kuinka me muut olisimme juhlatuulella.

On tämäkin ongelma :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä se ongelma oli?

Vierailija
2/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, tärkeintä on että hän on hyvä puoliso sinulle ja hyvä isä lapsille. Sellaisia miehiä ei niin vaan löydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestäkin olisi mukavaa, että teillä olisi pariskuntaystäviä?

Vierailija
4/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pitää muista ihmisistä ja haluaa, että vietätte aikaa esim ystäväpariskuntien kanssa? Jos miehesi ei anna muille mitään mitä anettavaa teillä olisi muille?

Vierailija
5/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päinvastainen ongelma. Miehelläni on paljon kavereita ja sosiaalista elämää, mutta minun kanssani ei halua aikaa viettää. Ei halua erota. Naurattaa tämä tilanne mutta naurattaa vielä enemmän se, että voi olla noinkin täysin erilainen ongelma jollain.

Ymmärrän silti.

Vierailija
6/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on päinvastainen ongelma. Miehelläni on paljon kavereita ja sosiaalista elämää, mutta minun kanssani ei halua aikaa viettää. Ei halua erota. Naurattaa tämä tilanne mutta naurattaa vielä enemmän se, että voi olla noinkin täysin erilainen ongelma jollain.

Ymmärrän silti.

Et sinä miehen lupaa eroon tarvitse.

Vierailija
7/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus älykkäämmät ihmiset ei vaan jaksa innostua enää muiden jorinoista. En nyt sano, että juuri siitä olisi tässä kyse, mutta sellaista esiintyy. Ja voivat olla silti erittäin sitoutuneita läheisilleen.

Vierailija
8/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän silti.

Joo, mäkin olen se vaimo, jonka seurasta ei muut naiset välitä. Mies tulee hyvin juttuun kaikkien kanssa ja nauru raikaa. Mutta noiden miesten vaimot ovat usein mulle lyhytsanaisia ja menevät keskenään muualle. Noh, tässä voi selkeästi syynä olla kulttuurilliset syyt. Mun mies on ulkomaalainen ja nuo vaimot ovat usein samanmaalaisia ja mä olen porukassa se ulkomaalainen.

Vierailija
9/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinä nyt "haukut" vähän vääriä ihmisiä.

Vierailija
10/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että miehen sosiaalinen status on matala.

Vierailija
11/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miehesi kanssa siksi että pidät miehestä vai haetko ulkopuolista hyväksyntää?????

Vierailija
12/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri vapautti juuri tuollaisen miehen markkinoille. Petturikin oli. Ei ne yhteiset hauskat hetket auttanut kun oli kiero kuin korkkiruuvi ja vihamielinen.

Vierailija
13/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan miehesi semmoinen hitaastilämpenevä, että joutuu tuntemaan pitempään, että on sosiaalinen. Itsellä oli tuo ongelma, mieheni halusi nähdä aina ystäviä ja minä menin sitten mukana enkä tiennyt miten päin olla, enkä varmaan ollut mitään hyvää seuraa. Nyt kuitenkin kun ollaan vuosia tapailtu, olen kuin kotonani joidenkin kanssa ja suhtaudun innolla uusiinkin tuttavuuksiin. Tavatkaa ystäväpariskuntia niin, että olette isossa porukassa. Siinä yleensä juttua riittää, ettei haittaa jos joku onkin hiljaisempi. Kuitenkin tottuu pikkuhiljaa olemaan porukan kanssa. Älkää ainakaan niin, että rouvat menevät keittiöön juoruamaan ja herrat jäävät kiusalliseen hiljaisuuteen keskenään.

Vierailija
14/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin se on nähtävä. pariskuntaystävien katoaminen johtuu miehestäsi. muita vaihtoehtoja ei ole

Vierailija
15/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miehesi kanssa siksi että pidät miehestä vai haetko ulkopuolista hyväksyntää?????

se vähentää sometykkäyksiä kuvissa, joissa miehenikin näkyy. eli se pilaa elämäni tarkoituksen

Vierailija
16/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko ap "tuppisuu" Tapsasta?

Vierailija
17/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
18/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei edes kaipaa kavereidensa seuraa, niin onko hän oikeasti kiinnostunut tällaisista pariskuntailloista vaan yritätkö väkisin vääntää häntä mukaan? 

Vierailija
19/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole kyse siitä etteivät he pidä miehestäsi. Siis että oikeasti ajattelisivat hänen olevan jotenkin epämiellyttävä tyyppi.

Se ei kuitenkaan tarkoita että moisen jäyhän tuppisuun kanssa monikaan haluaisi viettää arvokasta vapaa-aikaansa. Itse koen tuon tyyppiset ihmiset hyvin raskaana seurana, kun vuorovaikutus on kuin kivireen vetämistä. Se ei tarkoita että pitäisin tyyppiä millään lailla epämiellyttävänä, en vain halua tuhlata aikaani kun mielenkiintoisempaakin seuraa on saatavilla.

Vierailija
20/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti miehesi viestii käytöksellään kavereillesi, että ei voi vähempää kiinnostaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän