Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatteko ruuan päälle aina kahvin ja makeaa?

Vierailija
09.09.2021 |

Itse juon vain mustaa kahvia enkä syö jälkiruokaa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kahvia lounaan jälkeen. Jos olen vaikka buffetruokalassa, jätän jälkiruoan usein syömättä. Ei vain kiinnosta. Tänään söin kotona omenapiirakkaa, koska se tuli uunista. Yleensä en syö jälkiruokaa.

Vierailija
2/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka ruokana ja kahvi kahvina.

Ruuan päälle en juo kahvia.   Töissä juon ne päiväkahvit siinä klo 14 maissa, hiemen ennen hieman jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työpaikka ruokalassa kuuluu lounaaseen jälkiruoka, toki syön sen, sehän kuuluu lounaan hintaan.

Miksi jättäisin sen syömättä sen, kun kerran maksankin siitä.  Yleensä se on pieni annosa jotain soppaa, kiisseliä. vispipuuroa, tai muuta vastaavaa.

Vierailija
4/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon vain aamukahvit. Riippuu ruuasta, joskus saatan syödä jälkkäriksi rahkaa ja marjoja tai smoothien, mutta ehdottomasti ilman sokeria. 

Vierailija
5/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina. Joskus kyllä. Esimerkiksi kun vanhemmilla sukulaisilla kylässä ja tarjoavat vielä ruuan perään kahvin ja jotain makeaa. Olisi tylyä kieltäytyä.

Vierailija
6/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kahvia juon ehkä kerran kuukaudessa ja makeasta en tykkää.

Vierailija
7/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos työpaikka ruokalassa kuuluu lounaaseen jälkiruoka, toki syön sen, sehän kuuluu lounaan hintaan.

Miksi jättäisin sen syömättä sen, kun kerran maksankin siitä.  Yleensä se on pieni annosa jotain soppaa, kiisseliä. vispipuuroa, tai muuta vastaavaa.

Siinähän se suomalaisten lihavuuden syy...kun kerran maksettu jälkkäri, niin pitäähän se syödä, vaikkei enää jaksaisikaan...

Sinä tulet varmaan kertomaan heti, että olet hoikka tai ainakin normaalipainoinen😄

Vierailija
8/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole ikinä mitään jälkkäriä.

Eikä juoda kahviakaan ruoan päälle.

Meistä kumpikaan ei oikein välitä makeasta.

Vierailija
9/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Kahvia juon ehkä kerran kuukaudessa ja makeasta en tykkää.

Kerran kuukaudessa? Harvinaista. Millaisessa tilanteessa juot kahvia?

Vierailija
10/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Jos syön lounasruokalassa, niin otan vähintään kahvin, joskus myös jälkiruoan. Kotona keitän harvoin kahvia muulloin kuin aamulla. Ravintolassa syödessä otan kahvia, jos tuntuu, että haluan kahvia.

Vierailija
11/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluan aina makean herkun aterioiden päätteeksi. Buffeessa maistelen kaikkia vaihtoehtoja. Pelkkien kahvien seurana otan vain konvehteja ja/tai wienereitä. Juuri nyt olen syönyt päivittäin brownieita joita olen pakastanut, ne ovat hyviä kohmeisenakin niin ei tarvitse edes sulattaa.

Vierailija
12/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aina. Joskus kyllä. Esimerkiksi kun vanhemmilla sukulaisilla kylässä ja tarjoavat vielä ruuan perään kahvin ja jotain makeaa. Olisi tylyä kieltäytyä.

Minusta ei ole tylyä. En syö makeaa, joten en sitä syö kylässäkään.

Vierailija
13/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kahvi heti ruoan päälle on jotenkin liikaa. Jos olen syönyt hyvin, ei vatsa oikein vedä enää mitään kuumaa. Sen sijaan joka aterian päätteeksi otan jotain pientä makeaa.

Kahvit juon sitten pari-kolme tuntia ruokailun jälkeen. Mustana maistuu enkä silloin kaipaa enää makeaa.

Vierailija
14/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kahvittelen ruokaa laittaessa. En tykkää kahvitella ruoan jälkeen muuten kuin ravintolassa, jossa syödään pitkän kaavan mukaan. Lounasruokailun jälkeen en kahvittele.

Vierailija
15/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En juo koskaan kahvia ruoan jälkeen ja makeaa syödään vain viikonloppuisin. En mahtuisi ovista jos söisin joka päivä jälkiruoat ja kahvipullat.

Vierailija
16/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvia yleensä vain aamuisin, ikinä en isomman aterian jälkeen. En syö jälkiruokia. Jos olen sattunut jotain herkkua ostamaan tai tekemään, niin odotan niiden syömistä jonkin aikaa ruuan jälkeen että mahtuu paremmin.

Vierailija
17/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä jälkiruuaksi 1/4 vanhan ajan omenaleivoksesta kahvin kera.

Vierailija
18/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kahvi vasta iltapäivällä. Jos ulkona lounaalla, ehkä kahvi ja jälkkäri ja vähän lisää kahvia iltapäivällä. Lounasruokalassa muistaakseni lounaan kanssa jälkkäri.

Vierailija
19/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, en ole mikään viiskymppinen 😂

Vierailija
20/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan, en ole mikään viiskymppinen 😂

En juo kahvia ollenkaan, siis koskaan. Jälkiruokaa syön jouluna ja pääsiäisenä. Olen nimenomaan viisikymppinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi