Huutavat lapset pitää viedä kaupasta pois...
eikä jauhaa siellä leluhyllyjen välissä. Itse olisin vieläkin leluhyllyillä jos olisin antanut lasteni riehua ja kiljua siellä.
Ekaksi tuli mieleen lapatossuisä, joka ei osaa puuttu lapsen huonoon käytökseen ja vaimo päättää kaikesta.
ELI KAIKILLE TIEDOKSI - ÄLKÄÄ ANTAKO LAPSEN HUUTAA KAUPASSA VIITTÄ MINUUTTIA KAUEMPAA MISSÄÄN VAAN LOPETTAKAA SE HETI VIEMÄLLÄ lapsi pois kaupasta yms.
Tämä sama trendi (jossa lapsen huono käytös sallitaan) jatkuu koulussa. Koulukiusaajat ovat varmasti näitä kullannuppuja, joita ei ole koskaan komennettu missään. Ja sitten koulutädit täyttelevät lippsiajalappsusa ja lässyttävät jollekin tulevalle gansterille, että ethän sinä kullanussukka taas lyö ketään....
Kommentit (45)
Oon nuori äiti, mun lapsi on vasta 2-vuotias mutta on yrittänyt kiukutella kaupassa. Tiukka sana on auttanut, ja jos ei, niin riittää uhkaus siitä että lähdetään pois. Tiedä sit miten tulevaisuudessa, mutta pyrin siihen, ettei mun tarvi joka kauppareissulle hankkia hoitajaa vain siksi, etten saa lapseeni kuria. Tottakai lapsi kiukuttelee ja kokeilee, mutta mun sietoraja menee parissa minuutissa, etenkin, kun kyseessä on oma lapsi. Muiden lapsista en välitä, mutta mun muksu häiriintyy kyllä ja on ihmeissään jos joku kiukuttelee tyhjänpäiten esim just karkkihyllyllä. Oon opettanut lapselleni, että karkkia vain karkkipäivänä, ja pyynnön tullessa tuo vastaus riittää. En tartte mitaleita enkä muutakaan vastaavaa, mutta herranjestas, kuka ne käytöstavat opettaa jos ei vanhemmat? Ja kyllä mä luikkisin häpeästä punaisena ulos kaupasta kiukkukakaroineni jos myyjä tulis mainitseen häiriöstä.. poistaahan ne örisevät juopotkin aika äkäseen ;)
Ja hei, vauvat on ihan eri juttu! Ne ei ilkeyttään eikä turhaa huuda.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 15:07"]Kauanko aikaa se isä antoi lapsen huutaa? 6 min? [/quote] Hahhah, ei vaan 10-15min! En kyllä olisi jaksanut edes oman lapseni huutoa kuunnella niin kauaa. Tätä se teettää kun curling-vanhemmat pääsee vauhtiin. Kuria niille kakaroille tai sit ei kannata tehdä ollenkaan.
[/quote]
Äiti on varmaan lehteen sievistellyt juttua. Kakara on varmaan oikeasti huutanut puoli tuntia ja paiskonut leluja, kun henkilökunnan on ollut pakko puuttua asiaan. Normiparkumiseen ei yleensä puututa.
Mutta ihmettelen, että mikä villitys tämä on nillittää iltalehdessä aina, kun joku on kasvattanut omaa lasta. Sitten huudetaan, että koko kylä kasvattaa, mutta jos niin tekee, on mammat itkemässä iltalehdessä.
Outoa mun mielestä, miksi muita asiakkaita tuo huuto niin paljon haittaa? Eihän siihen tarvitse muiden jäädä kuuntelemaan leluosastolle tätä kiukkuhuutoa? Kauppa on varmasti iso eikä tuo huuto muille osastoille pahemmin kuulu.
No kyllä kuuluu. Koko kauppa on yhtä megalomaanista huutoa, kun joku kakara saa päähänsä alkaa kiljumaan. Vanhemmat vätystelevät vieressä, eivätkä osaa ottaa tilanteesta vastuuta. Tenavat ulos, jos eivät osaa käyttäytyä ja sillä siisti.
Mun kakarat on opetettu jo heti pienestä että vinkumalla ei saa periksi. Pari kertaa ovat kaupassa kiukutelleet, ollaan vaan jatkettu matkaa ja lapsi huomaa ettei kiukuttelu auta joten lopettaa sen viimeistään siinä kohtaa kun päästään kassalta. Kertaakaan en ole poistunut kaupasta kiukuttelun takia mutta en kyllä jää vatvomaan asiaa lapsen kanssa vaan jatkan ostosten tekoa.