Huutavat lapset pitää viedä kaupasta pois...
eikä jauhaa siellä leluhyllyjen välissä. Itse olisin vieläkin leluhyllyillä jos olisin antanut lasteni riehua ja kiljua siellä.
Ekaksi tuli mieleen lapatossuisä, joka ei osaa puuttu lapsen huonoon käytökseen ja vaimo päättää kaikesta.
ELI KAIKILLE TIEDOKSI - ÄLKÄÄ ANTAKO LAPSEN HUUTAA KAUPASSA VIITTÄ MINUUTTIA KAUEMPAA MISSÄÄN VAAN LOPETTAKAA SE HETI VIEMÄLLÄ lapsi pois kaupasta yms.
Tämä sama trendi (jossa lapsen huono käytös sallitaan) jatkuu koulussa. Koulukiusaajat ovat varmasti näitä kullannuppuja, joita ei ole koskaan komennettu missään. Ja sitten koulutädit täyttelevät lippsiajalappsusa ja lässyttävät jollekin tulevalle gansterille, että ethän sinä kullanussukka taas lyö ketään....
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 15:07"]
Kauanko aikaa se isä antoi lapsen huutaa? 6 min?
[/quote]
Tuossa iltapäivälehden kuvailemassa tapauksessa 10-15 minuuttia. Siinä ajassa karkottaa jo aika monta maksavaa asiakasta.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 15:07"]Kauanko aikaa se isä antoi lapsen huutaa? 6 min?
[/quote]
Hahhah, ei vaan 10-15min! En kyllä olisi jaksanut edes oman lapseni huutoa kuunnella niin kauaa.
Tätä se teettää kun curling-vanhemmat pääsee vauhtiin.
Kuria niille kakaroille tai sit ei kannata tehdä ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:04"]
Sorry, mutta minä en jätä ostoksien tekoa uhmiksen takia. Pakko saada ruokaa eikä minulla ole aikaa koko päivää vatuloida kaupoilla
[/quote]
Älä sitten ihmettele, jos joku osuu vahingossa ostoskärryillä rääkyvään Nico-Jessicaasi.
[/quote]
Tästäpä voimme päätellä kummat aiheuttavat enemmän haittaa. Aikuiset vai lapset.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:17"]On taas pienet ärsytyksen aiheet ihmisillä. Jos kuulen jonkun lapsen kiukuttelevan kaupassa niin olen vain iloinen ettei ole oma lapseni ja jatkan matkaa, saatan hymyillä venhemmalle rohkaisevasti. Joskus olisi hyvä kun nämä vinkuiitat ja puuskahtelijat joutuisivat matkustamaan vaikka bussissa jossain kolmannessa maailmassa kun bussi on tupaten täynnä ihmis-, eläin- ja kasvikuntaa ja hajua ja ääntä riittää. Silti riittää tilaamyös sille mammalle joka vielä haluaa kyytiin päänsä päällä parisängyn patja ja kädessä häkki jossa seitsemän kanaa. Vähän kohtuutta näihin valitksen aiheisiin, pliis.
[/quote]
Eiku nämä ovat minä minä ja vain minä-tyyppejä :)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:04"]Sorry, mutta minä en jätä ostoksien tekoa uhmiksen takia. Pakko saada ruokaa eikä minulla ole aikaa koko päivää vatuloida kaupoilla
[/quote]
No sitten sinulla ei ole aikaa antaa lapsen kiljua varttia leluosastolla.
Ok jos hiljennät sen kakaran tai nappaat kainaloon ja teet pikaisesti ostokses.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:13"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:11"]Karkkihyllysituationin voi opettaa silloin kun ei ole koko viikon ostoksia mukana. Ostat vaan nenäliinoja ja hitaasti kävelette karkkihyllyn ohi, jos huuto alkaa pääset helposti poistumaan tai käsittelette asian siinä, jos huuto ei ole paha. Tämän teette pari kertaa ja voila lapsi oppii, ettei huuto auta. [/quote] onpa ne oppineet vaikka näin ei toimisikaan :)
[/quote]Niin, tuo oli ohjeeksi sellaiselle, joka ei sitä omin aivoin tajua..
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:04"]
Sorry, mutta minä en jätä ostoksien tekoa uhmiksen takia. Pakko saada ruokaa eikä minulla ole aikaa koko päivää vatuloida kaupoilla
[/quote]
Älä sitten ihmettele, jos joku osuu vahingossa ostoskärryillä rääkyvään Nico-Jessicaasi.
[/quote]
Älä sitten ihmettele jos vahingossa törmään takaisin ;)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:19"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:17"]On taas pienet ärsytyksen aiheet ihmisillä. Jos kuulen jonkun lapsen kiukuttelevan kaupassa niin olen vain iloinen ettei ole oma lapseni ja jatkan matkaa, saatan hymyillä venhemmalle rohkaisevasti. Joskus olisi hyvä kun nämä vinkuiitat ja puuskahtelijat joutuisivat matkustamaan vaikka bussissa jossain kolmannessa maailmassa kun bussi on tupaten täynnä ihmis-, eläin- ja kasvikuntaa ja hajua ja ääntä riittää. Silti riittää tilaamyös sille mammalle joka vielä haluaa kyytiin päänsä päällä parisängyn patja ja kädessä häkki jossa seitsemän kanaa. Vähän kohtuutta näihin valitksen aiheisiin, pliis. [/quote] Eiku nämä ovat minä minä ja vain minä-tyyppejä :)
[/quote]Voittehan aina mennä lukemaan audimiestä..
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:04"]Sorry, mutta minä en jätä ostoksien tekoa uhmiksen takia. Pakko saada ruokaa eikä minulla ole aikaa koko päivää vatuloida kaupoilla [/quote] No sitten sinulla ei ole aikaa antaa lapsen kiljua varttia leluosastolla. Ok jos hiljennät sen kakaran tai nappaat kainaloon ja teet pikaisesti ostokses.
[/quote]"Kakara"...=(
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:04"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei helvetti, sitten jo minä sekaannun ja hiljennän teidät kaikki yhellä nykäsyllä.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:04"]Sorry, mutta minä en jätä ostoksien tekoa uhmiksen takia. Pakko saada ruokaa eikä minulla ole aikaa koko päivää vatuloida kaupoilla [/quote] No sitten sinulla ei ole aikaa antaa lapsen kiljua varttia leluosastolla. Ok jos hiljennät sen kakaran tai nappaat kainaloon ja teet pikaisesti ostokses.
[/quote]"Kakara"...=(
[/quote]
Niin?
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:04"] Sorry, mutta minä en jätä ostoksien tekoa uhmiksen takia. Pakko saada ruokaa eikä minulla ole aikaa koko päivää vatuloida kaupoilla [/quote] Älä sitten ihmettele, jos joku osuu vahingossa ostoskärryillä rääkyvään Nico-Jessicaasi. [/quote] Älä sitten ihmettele jos vahingossa törmään takaisin ;)
[/quote]Jos teillä molemmilla on lapsia niin voi surku, lapsilla lapsia=(
Voi helvetti, ostakaa kuulosuojaimet jos ette kestä normaaleja elämän ääniä. Sieltä kaupasta nyt vaan ei lähdetä sekunnissa ulos vaikka penska miten kirkuisi, miten tämä ei mene jakeluun? Ostokset on maksettava tai vähintään palautettava paikoilleen ennen poistumista, vai pitäisikö ne jättää kärryyn pilaantumaan? Aivan kuin kauppojen työntekijöillä ei olisi jo ihan tarpeeksi tekemistä ja ruokien hinnat pilvissä.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:04"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei helvetti, sitten jo minä sekaannun ja hiljennän teidät kaikki yhellä nykäsyllä.
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:28"]
Voi helvetti, ostakaa kuulosuojaimet jos ette kestä normaaleja elämän ääniä. Sieltä kaupasta nyt vaan ei lähdetä sekunnissa ulos vaikka penska miten kirkuisi, miten tämä ei mene jakeluun? Ostokset on maksettava tai vähintään palautettava paikoilleen ennen poistumista, vai pitäisikö ne jättää kärryyn pilaantumaan? Aivan kuin kauppojen työntekijöillä ei olisi jo ihan tarpeeksi tekemistä ja ruokien hinnat pilvissä.
[/quote]
Voit jättää ostokset kärryyn, kunhan viet kiljuvan lapsesi ulos. Tämä on lupa.
t. kauppias
Hiljaisella lapsella on aikuisena heikko rintakehä ja voima lähtee rintakehästä. Hengityselimistä.
M41
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:04"] Sorry, mutta minä en jätä ostoksien tekoa uhmiksen takia. Pakko saada ruokaa eikä minulla ole aikaa koko päivää vatuloida kaupoilla [/quote] Älä sitten ihmettele, jos joku osuu vahingossa ostoskärryillä rääkyvään Nico-Jessicaasi. [/quote] Älä sitten ihmettele jos vahingossa törmään takaisin ;)
[/quote]Jos teillä molemmilla on lapsia niin voi surku, lapsilla lapsia=(
[/quote]
Aika harva äiti katsoisi vierestä kun joku outo ihminen pahoinpitelee lasta.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:04"]Sorry, mutta minä en jätä ostoksien tekoa uhmiksen takia. Pakko saada ruokaa eikä minulla ole aikaa koko päivää vatuloida kaupoilla
[/quote]
No sitten sinulla ei ole aikaa antaa lapsen kiljua varttia leluosastolla.
Ok jos hiljennät sen kakaran tai nappaat kainaloon ja teet pikaisesti ostokses.
[/quote]
Ihan normaali vauhtia teen ostokset :)
Lapsi kukkee mukana vaikka huutaen. Ei ne montaa kertaa tuora yritä kun on vanhempi tarpeeksi päättäväinen.
Tällaisia tilanteita tulee ja niille ei voi mitään. Menee kyllä ohi.
Voi jummi mitä virheitä :D Anteeksi.
On taas pienet ärsytyksen aiheet ihmisillä. Jos kuulen jonkun lapsen kiukuttelevan kaupassa niin olen vain iloinen ettei ole oma lapseni ja jatkan matkaa, saatan hymyillä venhemmalle rohkaisevasti. Joskus olisi hyvä kun nämä vinkuiitat ja puuskahtelijat joutuisivat matkustamaan vaikka bussissa jossain kolmannessa maailmassa kun bussi on tupaten täynnä ihmis-, eläin- ja kasvikuntaa ja hajua ja ääntä riittää. Silti riittää tilaamyös sille mammalle joka vielä haluaa kyytiin päänsä päällä parisängyn patja ja kädessä häkki jossa seitsemän kanaa. Vähän kohtuutta näihin valitksen aiheisiin, pliis.