Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko enää kilttejä ja vaatimattomia naisia vapaana?

Vierailija
18.10.2014 |

Olen jonkin aikaa pyörinyt nettitreffisivustolla. Suurin osa naisista tuntuu olevan kovin määrätietoisia, tiedostavia ja vaativia. Blogeja on luettu, mediasta seurattu muotia että oltaisi ajan hermolla. Työn pitää olla just oikeanlainen, asunnon pitää olla just eikä melkein. Miehen pitää olla... huoh, miten sellaisen naisen vaatimuksiin tällainen perusinsinööri pystyy ikinä vastaamaan? Toki siellä treffisivustolla on paljon kuvattomia ilmoituksia, joissa ei ole välttämättä paljoa tekstiä. Ehkä joku niistä olisi juuri Se Oikea, mut ei voi tietää.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys ja vaatimattomuus karisee iän myötä. Nyt on niin itsellinen, oman tiensä kulkija, oma lupa omat rahat ja varat. 

Vierailija
22/37 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mä etsin naista, joka ei omaisi liikaa vahvaa tahtoa ja kokisi että mies on se viimekätinen auktoriteetti. Mutta silti yllättäisi miehen omilla pikku kujeillaan esim. sängyssä. siis positiivisesti. Haluan naisen myös olevan ehdottoman sitoutunut elikkä ettei olisi MISSÄÄN VAIHEESSA SUHDETTA MITÄÄN MAHDOLLISUUTTA sille että nainen lähtisi suhteesta. En halua pilailijoita, joiden mielestä on ihan okei että tapaillaan ja sitten ei kuitenkaan lopullisesti ja pysyvästi siihen tapailemaan ihmiseen sitouduta. Haluan nopeasti yhteen muuttaa ja avioituakkin. Tuollaisia naisia on kuitenkin nykymaailmasta vaikea löytää. Haluan myöskin viettää naiseni kanssa kaiken vapaa-ajan yhdessä. Hyvässä suhteessa ei tarvita muita seuralaisia, koskien sukulaisia ja kavereita yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Paremmat apajat itärajan tuolla puolen, baltian maissa tai missä tahansa aasiassa. Kannattaa sinne lähteä vaimoa etsimään, suomalaiset naiset ovat sen verran nirppanokkaisia ettei niitä jaksa kukaan.

Vierailija
24/37 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat vaatimattoman naisen? Haluatko, että naiselle kelpaa mikä vaan ja häntä on helppo ohjailla?

Vierailija
25/37 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin näissä kommenteissa näkyy se ettei olla ymmärretty, että se toimiva parisuhde vaatii henkistä kypsyytt' molemmilta osapuolilta. Jos nainen "omaa liikaa omaa tahtoa" eikö se kerro siitä ettei suhteen toinen osa puoli ole vielä kasvanut lapsen kengistä ulos. Tätä toteutetaan sitten niin, että yritetään saavuttaa auktoriteetti asema (!!) suhteessa toiseen ihmiseen. EI NÄIN! Vaan molemmat ovat tasavertaisia ihmisiä hyvin herkässä ja tärkeässä inhimillisessä suhteessa: parisuhteessa. Sama jos nainen haluaa olla alistetetussa asemassa ja ei kanna vastuuta itsestään aikuisena ihmisenä. Kyse ei ole siis vanhempi-lapsi suhteesta. Jokainen on omalla kohdallaan velvollinen huolehtimaan siitä, että tulee kuulluksi ja opettelee kommunikoinnin keinoja. Ne ovat ihan jokaisen opittavissa.

Vierailija
26/37 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti ja vaatimaton. Mutta olen itsevarma ja omanarvontuntoinen, mikä on joillekin miehille turn-off. Todennäköisesti ap on sellainen.

Vierailija
27/37 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 13:26"]Miksi haluat vaatimattoman naisen? Haluatko, että naiselle kelpaa mikä vaan ja häntä on helppo ohjailla?
[/quote]
Kumma käsitys vaatimattomuudesta.

Vierailija
28/37 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 13:26"]Miksi haluat vaatimattoman naisen? Haluatko, että naiselle kelpaa mikä vaan ja häntä on helppo ohjailla? [/quote] Kumma käsitys vaatimattomuudesta.

[/quote]

No kyllä tuo Ap:n toive vaatimattomuudesta hieman särähtää korvaan.

Vierailija
29/37 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti ja vaatimaton. Mutta näköjään vaan väkivaltaisia ja juoppoja ja narsisteja liikenteessä. Oon mieluummin ilman. Yksi yritys riitti.

Vierailija
30/37 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pyöri treffisivuistoilla tai kapakoissa?

Vierailija
31/37 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti ja vaatimaton tarkoittaa varmaan sinusta sitä, ettei saa olla yhtään ylpeä itsestään ja omista saavutuksistaan, vaan naisen pitäisi omistautua sinun palvomiselle. Tietysti myöskään ei tuo parisuhteessa esille omia tarpeitaan, vaan antaa pimppaa, peppua, suuta (mitä ikinä keksitkään) aina, kun haluat. Olen mielummin yksin kuin kaltaisesi miehen kanssa. Mikseivät naiset muka saisi vaatia, mitä haluavat, kun ei miehillekään kelpaa esim. lihava nainen. Olen myös akateemisena Naisena huomannut, että kaikkien alemmin koulutettujen mielestä kävelen muka nokka pystyssä, tuon liikaa ilmi työtäni jne... Kouluttautuneiden miesten kanssa tätä alemmuuskompelsia ei esiinny.

Vierailija
32/37 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen myös, ettei ap varsinaisesti etsi "kilttiä" naista (valtaosa naisista on miehiin verrattuna kilttejä), vaan helppoa ja mukautuvaista. Myös vaatimattomuus tukee tätä: ei odota liikoja elämältä, ei näin ollen myöskään mieheltä.

Vierailija
33/37 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi yksi. Epäilen kyllä samaa mitä aiempi vastaajakin. Eikä minullakaan ole ikinä vientiä ollut vaikka ikä lähestyy jo kolmeakymmentä, pitäisiköhän sitä hypätä n:ttä kertaa johonkin deittipalveluun vai narun jatkoksi...

Vierailija
34/37 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voivat nykyään opiskella ja elättää itsensä. Ei ole enää pakko miellyttää miehiä päästäkseen naimisiin turvatakseen toimeentulonsa. Tietysti nykyään tälläkin taktiikalla liikkuvia naisia yhä löytyy, mutta hehän eivät todellakaan ole kiinnostuneita mistään perusinsinööreistä... Suurin osa naisista pärjää ihan yksinkin, miestä ei tarvita enää elättäjäksi vaan elämänkumppaniksi. Siispä vaatimuksiakin löytyy. Miksi tyytyä keskinkertaiseen, jos on mahdollisuus löytää se oikea sielunkumppani? Itse haen parisuhteessa todellista tasa-arvoa ja kumppanuutta, että voi jakaa ajatuksiaan ja elämänsä toisen kanssa, joka ymmärtää ja omaa samanlaiset arvo tärkeissä asioissa.

Vierailija
35/37 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 12:44"]Ei se naistenkaan parhaimmisto tietenkään vapaina kulje!

Hölmö ajatuskin. 

Sama kuin lehdessä olisi ilmoitus, että erä jotakin haluttua tuotetta tänään poistohintaan ja sinä menisit iltayhdeksältä sinne korille ihmettelemään kun se on tyhjä... "miksei ne ostanut noita paskoja tuotteita ja jättänyt mulle sitä haluttua". 

Joskus on tietysti voinut siinä kiivaimman temmellyksen tuoksinassa lattialle tippua joku yksittäiskappale, joka odottaa löytäjäänsä. Kannattaa siis katsoa myös korin alle. Vaikkei sieltä tietysti yhdeksässä tapauksessa kymmenestä saa kuin kätensä likaiseksi. 
[/quote]

Käys huvikses katsoo sukupuolijakaumaa yliopistojen ruokasaleihin. Kyllä niitä hyviä naisia väkisin kulkee vapaana.

Vierailija
36/37 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 12:31"]

Olen jonkin aikaa pyörinyt nettitreffisivustolla. Suurin osa naisista tuntuu olevan kovin määrätietoisia, tiedostavia ja vaativia. Blogeja on luettu, mediasta seurattu muotia että oltaisi ajan hermolla. Työn pitää olla just oikeanlainen, asunnon pitää olla just eikä melkein. Miehen pitää olla... huoh, miten sellaisen naisen vaatimuksiin tällainen perusinsinööri pystyy ikinä vastaamaan? Toki siellä treffisivustolla on paljon kuvattomia ilmoituksia, joissa ei ole välttämättä paljoa tekstiä. Ehkä joku niistä olisi juuri Se Oikea, mut ei voi tietää.

[/quote]

vaikka olisi kuvaton niin typerää ettei osaa kirjoittaa itsestään mitään.   

minkälaisen kuvan saa ihmisestä, joka ei osaa ilmaista itsestään mitään. 

Vierailija
37/37 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä Anneliin. Kiltti ja vaatimaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi