Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-pillerit pojan tyttöystävälle

Vierailija
18.10.2014 |

Moi. Mun 15-v poika alkoi nyt tänä syksynä seurustelemaan luokkalaisensa tytön kanssa, ja varmaan kohta on petipuuhat suunnitelmissa. Omista pillereistä on kauan aikaa kun kierukkaa käytän, joten siis voinko minä hankkia pillerit tytölle? Keskustelimme tytön äidin kanssa asiasta, joka kertoi ettei tyttö saa sekstailla ennen kuin on 18. Tahtoisin kuitenkin varmistaa ehkäisyn jos sitä tarvitaan ja maksaisn pillerit. Tytön äiti kuiten kertoi kuinka hän näkee tytön reseptit jne netistä, eikä hyväksy e-pillereitä. Ymmärrän kyllä kondominkin käytön, mutta sekin voi mennä helposti rikki, ja kehtaavatko nuoret niitä olla ostamassa/pyytää ostaa lisää.

eli siis voinko minä hankkia tytölle pillerit?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, meinaako tytön äiti laittaa tytölleen siveysvyön ja avata sen 18-vuotislahjana

Vierailija
22/23 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pitäisin pojasta huolen. Myöskään ne pillerit wivät ole mikään tae, jos niitä ei muista ottaa. Eli se ehkäisy on pojan asia viime kädessä ellei haöua isäksi. Poikien äiti minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei SINUN poikasi voi käyttää komdomia??? Voit ihan itse opettaa poikaasi käyttämään niitä, sillä oikein käytettynä luotettava ehkäisymenetelmä. On niillä pillereilläkin haittavaikutuksia. Miksi sinusta vastuu ehkäisystä kuuluisi tytölle? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi