Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On pari merkityksellistä mennyttä suhdetta elämässäni. Valehtelevat muuttuneensa, miksi?

Vierailija
09.09.2021 |

Toinen on entinen ystäväni, johon en luota, sillä on levitellyt asioitani ympäriinsä. Teki paljon kaikenlaista, joka sai oloni tuntemaan epämukavaksi ja petetyksi. Joskus olen antanut anteeksi koska meistä kukaan ei ole pyhimys aina ja palannut tämän elämään.
Kuitenkaan ei arvostanut minua kovin pitkään ja sama outo olo valtasi minut. Viimeisin kerta oli jo niin kamala kokemus, että en tahdo enää joutua samaan tilanteeseen.
Kuitenkin alkoi laittelemaan viestejä, ensin vahingossa, sitten kyseli jotain kirjoja ja sen jälkeen kuulumisia, ikävää ja pahoitteluja.
En pystynyt lähtemään tuohon mukaan mutta olin asiallinen, annoin anteeksi ja annoin jäädä siihen.

Toinen on exäni, joka on ollut todella vahingollista seuraa itselleni. Ei ole montaa tapaa jäljellä, jolla ei olisi rikkonut rajojani. Oli siis myös väkivaltaa jne.
Aina silloin tällöin tulee, tai yrittää lähentyä. Kyselee jopa luokseen ja kertoo, ettei enää käytä alkoholia ja muuttanut elämäänsä parempaan. Tavallaan seurailee minun vastauksiani ja jos kerron, että olen alkanut hölkkäämään, niin seuraa perässä ja puhuu myös omasta liikkumisestaan, jota voisimme harrastaa yhdessä. En usko koska olen tuohonkin lankaan joskus usein mennyt.
Tässäkään en provosoi, vaan jätän sikseen.

Nämä ovat suhteita, jolloin kaikille osapuolille on tullut selväksi, että nyt riittää ja jatketaan erillään elämäämme.
Kunnioitusta suhteissa ei pitkällä tähtäimellä kuitenkaan ole ja koen olevan enneminkin vain jokin turha pyörä kuvioissa, jota saa lytätä ja ohjailla miten haluaa.
Mitä varten tarvitsee valheella ja yrittää kun tunnemme kuitenkin toisemme. Miksi ei vaan voi mennä eteenpäin jos kerta minå en ole ollut heille edes tärkeä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tulee viestejä tai yrittää lähentyä.. *

Näillä saattaa olla kuukausienkin välejä ja taas yritetään tukeutua. Molempien kohdalla.

Olen toki ollut sellainen hoivaaja ja kuuntelija mutta en jaksa enää. Minusta tehdään sellainen itsestäänselvä tapaus ja naurunalainen heidän kaveripiirinsä silmissä etten enää pysty. Kaikki on niin ristiriitaista.

Ap

Vierailija
2/10 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän miettinyt, että vika voi olla hyvin myös minussa. Olen joissain asioissa melko herkkä ja sisäänpäin vetäytyvä. Sellainen syvällisempi ajattelija ja nämä hienoja persoonia omalla tavallaan. Ulospäin suuntautuneita, suoria persoonia. Heilläkin omanlaisensa näkemyksensä asioista mutta juuri se häiritsee. Tavallaan olemme niin erilaisia ja ikäviä asioita tapahtuu niin miksi enää yrittää, mitä tuolla haetaan?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin imurointi. Kelpaat heille kun muita ei ole saatavilla.

Vierailija
4/10 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita puhelimeesi esto näille henkilöille.  Älä vastaa tai lue yhteenkään viestiin enään.  

Nämä henkilöt tuntevat sinut ja tietävät, että kyllä sinä jatkat suhdetta kunhan kärsivällisesti yrittävät.

EI tästälähtien mitään kontaktia sinun puoleltasi.   "väkisin" elämään pyrkivät ovat henkisesti poikkeavia ja usen vaarallisia.

Vierailija
5/10 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekkin mennyt tuohon lankaan että mies väittää muuttuneensa, no, otin takaisin ja kaikkii oli ennallaan ellei jopa pahemmin. Tajusin että olin liian sinisilmäinen ja minua oli helppo k*settaa. Ehkä vedän puoleeni sellaisia miehiä jotka näkevät minussa heikkouteni. Sen opin että, ihminen ei pohjimmiltaan muutu mihinkään ja exä pn syystäkin exä, ja ihan samat asiat siinä parisuhteessa hiertävät mitkä aikaisemminkin.

Vierailija
6/10 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän miettinyt, että vika voi olla hyvin myös minussa. Olen joissain asioissa melko herkkä ja sisäänpäin vetäytyvä. Sellainen syvällisempi ajattelija ja nämä hienoja persoonia omalla tavallaan. Ulospäin suuntautuneita, suoria persoonia. Heilläkin omanlaisensa näkemyksensä asioista mutta juuri se häiritsee. Tavallaan olemme niin erilaisia ja ikäviä asioita tapahtuu niin miksi enää yrittää, mitä tuolla haetaan?

Ap

Kuten on jo sanottu, toimit heille energian, elämänvoiman ja huomion lähteenä. Olet liian pitkämielinen, kiltti ja hyväuskoinen etkä uskalla asettaa kunnon rajoja, niin tökkivät kepillä jäätä. Mutta hyvä, että olet itsekin nyt tajunnut kupletin juonen ja ettei tarvitse loputtomiin sietää ikävää kohtelua.

Hyväksikäyttäjät vaistoavat aina ne otollisimmat uhrit.

Vierailija
7/10 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuten on jo sanottu, toimit heille energian, elämänvoiman ja huomion lähteenä. Olet liian pitkämielinen, kiltti ja hyväuskoinen etkä uskalla asettaa kunnon rajoja, niin tökkivät kepillä jäätä. Mutta hyvä, että olet itsekin nyt tajunnut kupletin juonen ja ettei tarvitse loputtomiin sietää ikävää kohtelua.

Hyväksikäyttäjät vaistoavat aina ne otollisimmat uhrit.

No kyllä, näin on käynyt liian useasti. Enää en vain jaksa heitä lähelleni mutta en myöskään provosoidu. Toivottelen lähinnä hyviä jatkoja ja jätän keskustelun siihen paikkaan.

Ap

Vierailija
8/10 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut kaikkea lukea, mutta sinun pitää itse tehdä se välien katkaisu. Toiset vain on rajattomia. Blokkaat henkilöt somesta ja kännykästä jne., niin loppuu viestit ja soitot.

Vierailija
9/10 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda nuo tyypit totaalisesti

Vierailija
10/10 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up