Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
iPhone 4, musiikki ei kuulu
18.10.2014 |
MIkä tossa on vikana? Otin just uudet päivitykset, biisit näkyy kohdassa muusiikki, mutta niissä on punainen play-napin näköinen rinkula ja ne ei toimi. Tosi turhauttavaa. Kiva jos joku tietäisi miksi näin on.
Kommentit (3)
Ei löytynyt vastausta vielä.
Mulla on ainakin 1000 biisiä iPhonessa, 1 biisi toimii. MÄ olen ihan ymmälläni, koska en tajua että miksi.
Äänet kuuluu siis normaalisti.
Nuo biisit toimi ennen päivityksiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Googlaa hakusanoilla iphone 4 music no sound. Paljon keskustelua, löytyy kyllä apua.