Kertokaa MIKSI vitussa...
vietän aikaani tällä palstalla, vaikka järkevämpää olisi olla lukemassa vaikkapa jotain hyvää kirjaa?
Entä miksi sinä roikut täällä?
Kommentit (9)
Koska täällä on minun mielestäni niin paljon kiinnostavia keskusteluja, siksi olen täällä. :) En minä muuten kävisi. Olen ns. koukussa tähän! :')
Täällä voi keskustella aiheista joista ei paljoa työpaikan kaffehuoneessa kehtaa ottaa puheeksi hyvänpäiväntuttujen kanssa.
Koska tämä on tarpeeksi rentouttavaa ja typerää, saa nauraa. Välillä tosin on aika hyviäkin keskusteluja, siis oikeasti fiksuja. Niissä ei hölmöt huutele. Joskus olen jopa vähän oppinutkin jotain.
Tähän anonyymiyteen jää koukkuun, voit olla vaikka joka viestissä eri mieltä, ihan eri ihminenkin, eikä kukaan edes ikinä tule tietämään. Voi kertoa asioita joita ei ikinä tosielämässä vois, ja kysellä niin tyhmiä kuin vaan kehtaa, ilman nolotusta. Tai sit voit ripuloida tänne kaiken pahan olon, niin et kaada sitä läheisten niskaan, se on jotenkin tosi helpottavaa. Olen itseasiassa totaalisen kyllästynyt rekisteröitymispakkoisiin foorumeihin, Facebookiin, Twitteriin yms., missä aina jää se "viestihistoria" muille luettavaksi, tykkään kun täällä ei jää.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 22:45"]
Tähän anonyymiyteen jää koukkuun, voit olla vaikka joka viestissä eri mieltä, ihan eri ihminenkin, eikä kukaan edes ikinä tule tietämään. Voi kertoa asioita joita ei ikinä tosielämässä vois, ja kysellä niin tyhmiä kuin vaan kehtaa, ilman nolotusta. Tai sit voit ripuloida tänne kaiken pahan olon, niin et kaada sitä läheisten niskaan, se on jotenkin tosi helpottavaa. Olen itseasiassa totaalisen kyllästynyt rekisteröitymispakkoisiin foorumeihin, Facebookiin, Twitteriin yms., missä aina jää se "viestihistoria" muille luettavaksi, tykkään kun täällä ei jää.
[/quote]
Tähän mielipiteeseen kyllä nyt yhdyn. Oikein aisiallisen kivasti ilmaistu.
Mut on jotenkin koukuttanu tää urpaani smooltalkki tällä foorumilla.
Mulla on selkä jumissa ja ainoa kivuton asento on olla rähmälläni keittiön pöydän ääressä. Ei tässä oikein voi tehdä muuta kuin olla netissä.
Voi kun mäkin olen niin monta kertaa tuota miettinyt...
Kai tässä on se ongelma, että tämä ei ole pelkkää kuraa. Täällä on joskus tosi mielenkiintoisiakin juttuja. Täällä on helppo aloittaa anonyymina keskusteluja itseä kiinnostavista aiheista.
Viimeaikaiset vakavat psyykkiset ongelmat eräällä nimeltä mainitsemattomalla epävakaalla persoonalla ovat selkeässä yhteydessä ilmiöön nimeltä palstaläheisriippuvuus, joka on dialogiafysiaterapiteuttisessa tutkimusinstituuttikeskuksessa parhaillaan työn alla. Palaamme asiaan mahdollisimman pian.