Huomaatteko muut. Haloo Helsinki laulajasta huokuu jotenkin viha tätä maailmaa kohtaan.
Vaikka aika kiltisti ilmaisee ne lauluissaan.
Ilmeet ja melodia erityisesti kertoo muuta.
Kommentit (21)
Eihän maailmassa mitään vikaa ole, se on täydellinen. Me ihmiset vain olemme perseestä.
No minä en tykkää kyseisestä laulajasta enkä äänestä. Ja minusta tyyli on just masentavan angstinen.
En huomaa.
Haloo Helsinki oli ennen hyvä, mutta se on muuttunut huonommaksi.
No ei.
Ap taitaa olla niitä ihmisiä että "Sen suupieli osoitti 1 millin alaspäin. Se todistaa, että on paskamainen ihminen. Olen selvänäkijä, muita fiksumpi ja muutenkin ylivertainen ihminen, joten osaan päätellä kaiken ulkonäön perusteella."
En näe laulajassa mitään vikaa, mutta kiinnitin huomiota siihen, että tämän hetken tyyli lienee Stevie Nicksin inspiroima hattuineen ja kiharoineen kaikkineen :) Silloin joskus 2000-luvun alussa tyylissä vaikutti olevan selkeästi Courtney Love -inspis.
Kuuntelin melkein ½ konserttia. Ihme saarnoja piti biisien välissä.
Hirveää tekotaiteellista roskaa ollut aina.
Vierailija kirjoitti:
No ei.
Ap taitaa olla niitä ihmisiä että "Sen suupieli osoitti 1 millin alaspäin. Se todistaa, että on paskamainen ihminen. Olen selvänäkijä, muita fiksumpi ja muutenkin ylivertainen ihminen, joten osaan päätellä kaiken ulkonäön perusteella."
Aivan! Juuri näin!
Älykästä tulkintaa, jota kaikki eivät välttämättä aivan ymmärrä.
Joskus joudun kuuntelemaan useasti jonkun biisin, että ymmärrän mitä sillä todella haetaan. Kun sen tajuan, niin tulee kylmät väreet.
Erittäin hienoa tulkintaa ja voin sanoa, että yksi parhain suomalainen bändi nyt tällä hetkellä omassa persoonassaan mitä listoilla soi.
Elli on tunneihminen ja hyvin kertoo esim traumoista omalla albumillaan. Kannattaa tosiaan keskittyä tulkintaan eikä vähäpätöisempiin asioihin.
Ap ei ole tainnut kuunnella Black Metallia. Se on tuskaisaa menoa se.
Eikös tämäkin ole näitä kaupunkivihreitä. Se selittää sekä vihan että tunteidenpurkaukset.
Tätä se on kun nuorilla on liikaa aikaa ajatella.
Onko tää se kuka laulaa sen "se sattuu kun meet"? Kerran jouduin kuuntelemaan ruokakaupassa ja olin juuri parahiksi ämyrin alla kun täti revitteli "meee-eee-EEEE-TTTT" Argh! >\
Niin ja suosittu on. Missäköhän vika...
😂😂😂😂😂😂😂