G: Mitä lasissa?
Kommentit (582)
Lasillinen vitun hyvää skumppaa
Rainbow Long Drink Greippi light 0.5 *5 hyvä hinta laatusuhde.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 17:14"]
Rautavaaralla oli 150km/h
[/quote]
Tunge se rautavaara sanonko minne. Täällä keskustellaan perjantai illan juomingeista. Vapiskaa mammat!
Tällä hetkellä ei mitään, mutta jääkaapissa on kyllä valkkaria. Sitä sitten vähän myöhemmin, kun mieskin on kotiutunut.
ihanaaaa tässä lipitetään punkkua :)))
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 17:36"]
ihanaaaa tässä lipitetään punkkua :)))
[/quote]
täälläkin :I)
Viikonloppu! oi että.... pari siipua mennyt ja kohta paukkuu kuohuva auki:)
Mul ois vielki se vanha punkku jääkaapissa, nyt siis 2vk vanha :). Join aiemmin kaksi olutta ja jääkaappiin jäi vielä 3 pientä olutta sen punkun kaveriksi. En taida juoda niitä vaan polttaa vähän hyvälaatusta marihuanaa :)
Just join yhden kaljan, nyt taodan keittää sumpit :)
Ei vielä mitään lasissa, oottelen tässä just juomia
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:06"] Mulla on teetä. Keskiviikon pikkujoulut on vieläkin liian tuoreessa muistissa - tai enempi se seuraava päivä siis! :) Huomenna tybyjen kanssa viikonlopuksi Tallinnaan, siellä tulee varmaan useampi viinilasi nautittua ruoan seurana. [/quote] No kuka vittu järjestää pikkujouluja keskiviikkona? [/quote] No mutta sehän tarkoitti useammalle meistä yhtä ylimääräistä viikkovapaata kun kukaan ei pystynyt töihin :D. Aika fiksu veto siis minun mielestäni :P
[/quote]
No joo sinänsä joo! Mutta aika jännä että tollain. Mikä ammatti mahtaa olla kyseessä että näin voi olla pois porukka krapulan takia?
Viiinin huuruisen illan jälkeen oon menossa nukkumaan. lapsetkin uinuu. tänään maistui mm. chieläinen valkkari ja kuohar. myöhemmin tietty lime lonkero joka on uusi lemppari ja cherry vanilla lonksu kans. Nt vaan alko väsyttää tosi aikasin! Aika väsyttävää tämä elämä oilmeisesrti :) No ymmärtäähän sen, kun lapset on pieninä :)
Voi teitä mammoja kun pitää joka perjantai pämpätä pää täyteen
Ei lasissa vielä mitään, mutta piru on irti jos mies ei tule kotiin alkon kautta.