Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhuu Odottajat!!

17.10.2014 |

Viime yönä valvoessa sain kirjaidean jonka haluan / aion toteuttaa. Siitä tulee joko yksi tai kaksi osainen. Tarkoitus olisi saada valmiiksi se äitienpäivän markkinoille. Eli kiire tulee mutta minullahan on käsikirjoituskoulutus tausta. Elikkäs yksi päivä olin etsimässä kirjaa jossa olisi naisten omakohtaisia tuntemuksia / kokemuksia raskaana olemisesta ennen ja jälkeen plussauksen. Päiväkirja tyyppisesti. Kirjaan tulisi 10-15 eri naisen näkökulman ja ajatukset/mielihalut/teot/ kaikki miten juuri tämä nainen koki oman raskauden... Haluan kirjaan erilaisia odotuksia/pelkotiloja/ahdistuksia mutta toki myös niitä "perinteisiä" ja normaalin kaavan mukaan meneviä raskauksia. Olisiko teillä kelllään halukkuutta kertoa oma tarina kirjaan, omalla nimellä tai nimimerkillä. Itse esittäydyn omalla nimellä ja ne ketkä uskaltaa omalla nimellä niin tarkoitus olisi ottaa jokaisesta esittelijästä valokuvia taustatieohin yms.... Ja toki kirjan loppuun synnytys kertomus. mitä ajatuksia se herätti ennen jälkeen / itse h-hetkellä, miten se meni kellonajat ja tapahtuman kulku jne

Itse olen rv 41 ja aion kirjoittaa oman kertomuksen omalla nimellä. koko raskaus on ollut sairaalassa ravaamista jne... ja olisin kaivannut odotusaikaan muiden naisten kokemuksia ja tarinoita, mutta en löytänyt sellaista kirjaa mistään

Kommentit (4)

1/4 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ajattelin että päiväkirjatyyppisesti AINAKIN nuo ultrat, neuvolat, synnytysvalmennukset, kontrollikäynit ja sitten muutamia tavallisia päiviä mitä kysymyksia, ajatuksia raskaus on herättänyt juuri sinäpäivänä. onko ollut erityisen ahdistunut jonain päivänä? erityisen onnellinen jne? ja sitten se synnytyskertomus erikseen.. eli mitä tunteita se herätti ennen? missä vaiheessa sitä alko miettimään ja sitten miten se käytännössä meni, kellonaikoja, oireita, tapahtumia... ja mitä ajatuksia / tunteita sen jälkeen

2/4 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kirjan toinen osa... Vauvan ensimmäiset kuukaudet/ ensimmäinen vuosi. Samalla tavalla päiväkirjamuotoisesti. Menikö niin kuin suunnittelitte. vaikuttiko parisuhteeseen yksinhuoltajan arkeen jne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vähän niinku erilaiset äidit ohjelmasta kirja versio? Meinasitko ympäri suomea etsiä kertomuksia? Ei paha idea jos hyvin suunnittelee ja joku yritys alkaa markkinoimaan :)

4/4 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niin ku joo kirjaversio. Mutta enemmän haluaisin syventyä tuohon mitä äidit ajattelet/tuntevat/kokevat missäkin vaiheessa raskautta ja synnytyksen kokeminen. Menikö synnytys niin kuin oli ajatellut jne.. Ja miten se vaikuttaa parisuhteeseen. Mä olen toiselta ammatiltani dokumenttien tuottaja/ohjaaja niin tiedän myös miten tuo markkinoin kanssa täytyisi menetellä :) Joten se ei tule ongelmaksi.  Ja tosiaan ympäri Suomea, kaiken ikäisiltä ja mitä erilaisimpia raskauksia niin aina parempi... minuun saa ottaa yksityisesti yhteyttä ja kysellä lisää. mette.marica@gmail.com