Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajat, mihin luulette menevänne töihin?

Vierailija
08.09.2021 |

Wärtsilälle hitsaajaksi vai? Muiden työt ei ole yhtään sen helpompia kuin teidänkään ja samalla tavalla altistuaan koronalle muissakin työpaikoissa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka käytätte terveydenhuollon palveluita! Mistä luulette saavanne hoitoa, kun hoitajat vaihtaa alaa?

Vierailija
2/11 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on muutamat yt-menettelyt käyty yksityisellä puolella ja lopputili sattunut kohdalle, niin eiköhän tule ikävä julkisen puolen varmaa ja vakaata työpaikkaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on muutamat yt-menettelyt käyty yksityisellä puolella ja lopputili sattunut kohdalle, niin eiköhän tule ikävä julkisen puolen varmaa ja vakaata työpaikkaa!!

vitut

Vierailija
4/11 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka käytätte terveydenhuollon palveluita! Mistä luulette saavanne hoitoa, kun hoitajat vaihtaa alaa?

Vastaa nyt välillä vaan muidenkin kysymyksiin.

Minuakin kiinnostaisi kuulla missä hoitajat luulevat työskentelyn olevan niin helppoa. Se että muutama on onnistunut lukemaan itsensä hyvään uuteen ammattiin, ei tarkoita että kaikilla maagisesti olevan älyä sitä tehdä.

Vierailija
5/11 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmassa ketjussa joku totesi, ettei ihmisiä tarvitse hoitaa lainkaan.

Vierailija
6/11 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule. Itse asiassa odotan jo yt-neuvotteluja.

Vierailija
7/11 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmassa ketjussa joku totesi, ettei ihmisiä tarvitse hoitaa lainkaan.

Ei tarvitsekaan. Aina voi ottaa lopputilin jos työskentelyolosuhteet ja tai palkka ei miellytä. Hoida sinä ilmaiseksi ne ihmiset.

Vierailija
8/11 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitaja, en tokikaan sh. Alaa olen vaihtanut muutama vuosi sitten hoiva-alalle. Edellisissä ammateissa olen ollut niin paskahommissa ja raskaissa tehtävissä, että tämä todellakin on kevyttä sen rinnalla. Ja sitä asiakkaiden kitinää ei pääse eroon missään työpaikassa. Aina löytyy joku.

Vierailija
9/11 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin alaa sujuvasti. Ensiavun stressaavasta työympäristöstä ja epäsäännöllisestä kolmivuorotyöstä lääkealan yrityksen palvelukseen. Säännöllinen työaika ja vapaat viikonloput. Aikaa ja voimavaroja olla lasten kanssa. Ja palkka parempi vaikka vuorolisät puuttuu. Enpä koe menettäneeni mitään;)

Vierailija
10/11 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan nyt neljättä vuotta bussia. Tänä aikana kukaan ei ole lyönyt, potkinut, purrut, kourinut tai h***itellut minua eikä heittänyt päälleni p***aa. Voin myös pitää lakisääteisen ruokataukoni ilman että minua haukutaan laiskaksi ja tyhmäksi lehmäksi.

Vierailija
11/11 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalaa ei tarvitse jättää, voi vaihtaa toisiin tehtäviin, nyt on hoitajien markkinat, voin vakuuttaa, että ruoho on vihreämpää aidan takana ! Irtisanoutukaa, huonoihin paikkoihin ei kohta saada ketään ja työolosuhteiden on pakko muuttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi