Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen juo kello 17:00 teetä päivällisellä?

08.09.2021 |

Entä minkälainen ihminen polttaa pilveä kello 16:20?

Minkälainen ihminen on tehnyt tämän rap videon mahdolliseksi amerikan rap teollisuudelle?

Tässä lisää tietoa, 32asteen vapaamuurarit haluavat tuhota 34asteen kuninkaallisen joka ei ole vapaamuurari koska 33 astetta on ylintä kastia mutta kuningas tekee mitä lystää, esim. syö päivällistä tasan kello 17:00 katsomatta kelloa niin että teetäkin on kupissa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräreikäseks ja paskannus.

Vierailija
2/5 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräreikäseks ja paskannus.

Vaikka olet oppinut peukuttamaan alapäähäsi niin älä kerro sitä muille, meitä ei kiinnosta teidän paimentolaiskulttuuri, maapallo on kehittyneempi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä enkä hyväksy ihmisiä jotka ovat Trumpin presidenttikaudella mennyt morkkaamaan Trumpia.

Eikä minua kiinnosta tälläisen Trump myllytyksen jälkeen jossa ei annettu edes kansalle jauhoja niin kommunismin ylistäminen tai yrittäminen. Sanna Marin kokeili kommunismia eikä se toimi ja he saivat mahdollisuuden ja heidän työ tyssäsi siihen kuin Putinille ei annettu krimin niemimaata eikä Sipilälle sotea. Eikä kommunismi suostunut bisnekseen tai sosialismiin mitä Putin toivoi. Media on luuserí.

Ainoa mahdollisuus on idän vasemmiston jälkeen länsi ja kuninkaallisuus.

Ei ole sellaista edes ole olemassa kuin idästä itään. Kyllä hyvät politiikot ymmärtävät kulttuurilla ja historialla demokratiaa siitä että länsi menee länteen aivan kuten aurinkokin kiertää.

Jos tätä aloitusta ei huomioida niin te käyhdytätte sellaisia ihmisiä joille ei ole ongelmaa tehdä sotaa ja taloutta siitä.

Ps, muistakaa aina saisinko minä, ystävällisesti, nyt repiminen loppukoot ja kaat!

Vierailija
4/5 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maestro jos sanot maestro niin olet kirottu.

Vierailija
5/5 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi