Oletteko panneet merkille viime aikoina, että ihmiset kilahtavat herkästi?
Kommentit (18)
Sitä se teettää kun netissä on auottu päätä 20 vuotta ihan vapaasti ja ilman minkäänlaisia seurauksia.
Rajoitukset kiristää heikompien mieltä.
Ei siinä ole mitään pahaa että antaa sellaisen vaikuttaa, mutta kohta tämä on ohi. Kohta rellestetään entiseen malliin.
Vierailija kirjoitti:
Sitä se teettää kun netissä on auottu päätä 20 vuotta ihan vapaasti ja ilman minkäänlaisia seurauksia.
Päätä on auottu aina, netti teki siitä vain julkisempaa.
En ole huomannut. Missä ne kilahtelee? Bussissa?
Jos se on se pysäytysnappula mutta sä vaan luulet, että ääni kuuluu ihmisistä ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Kukaan ei 30 vuotta sitten uneksinutkaan sanovansa muille niin pahasti kuin nyt kirjoitetaan.
40 v sitten vielä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Kukaan ei 30 vuotta sitten uneksinutkaan sanovansa muille niin pahasti kuin nyt kirjoitetaan.
Ennen oli häveliäisyys ja käytöstavat. Paikkoja ei rikottu ja sotkettu. Auton saattoi jättää lukitsematta kaupan eteen.
Ajan henki. Kaikki on minäminä, koko maailman pitää olla sellainen ku itse haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Väitän edelleen että on. Baarien pöydissä ja vastaavissa, mutta netti teki siitä julkista, joten nyt kohdekin voi sen nähdä.
Kaikkein agressiivisimpia ovat niin sanotut suv aitsevaiset ihmiset. Varsinkin tosiasioiden esiintuominen saa heidät todella raivoihinsa. Tämä on erikoinen ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Ajan henki. Kaikki on minäminä, koko maailman pitää olla sellainen ku itse haluan.
Tämä. Olen töissä asiakaspalvelussa, ihmisten törkeä käyttäytyminen on lisääntynyt viime vuosina todella paljon. Yleensä kyseessä on joku väärinkäsitys (asiakkaan puolelta) joka selviäisi nopeasti, mutta päätä auotaan ihan armotta ja huudetaan että tehdään valitusta vaikka mihin, koska minulla on oikeus.
Toinen asia ovat sitten nämä somen vaikuttajat...
Osa kilahtaa, mutta täyspäiset eivät.
Arvostan jälkimmäisiä.
Jos eivät käytä somea niin harvemmin. Some vetää joillekin asenteet tappiin ja sen voi huonolla onnella huomata myös samojen ihmisten arkitodellisuudessa ja käytöksessä. Tämä on korostunut korona-aikana.
En ole huomaannut. Liekkö johtuu niin tarkan noudatin korona rajoitukset ja ohjeistukset?Puhun nyt eläkeläisnaisista. Nyt jos näkee kadulla,ostoskeskus tuttavan.Ei kerkiä sanomaan kuin hei.Alkaa kamala valitus,elämän kurjuus, sairaudet ja yksinäisyys. Jos jotain pyytää kävelee.Oletan kun eläkellä on aikaa ymm. Vastaukset:Ei mun lonkka särkee tai jalat särkee,voisin kyllä tulla teille kahville.Ei onnistu,pyysin ulkoilee.Tosilla on todella on sata vaivaa ja se että unirytmi heillä hukassa.Kun ei liikuta,ei kulkoilla!Nuori 36v ystäväni.Viestiteli valitteli onnyt reuma,niin kipeä ja koira pitää viedä ulos.En muista mikä vakava tauti edellinen olin? Anteeksi en uskonut.Kehotin liityy reumaliitoon saa tietoa ja tukea.En käsitä jokaisella valitajalla on jalka selkä,lonkka säryt liikellä näemmä?.Itselläni molempien polvien nivelrikot,en valita.Kulumat käsissä ja olkapäissä,Silti kävelen ja paljon.Kävely on särkyyn paras lääke.Katsokaa rollatori kansaa,kunioitavaa: Eivät valita ja liikuvat sillä rollatorilla päivitäin.Turhaan se ei ole keksitty.Eli minua ärsytää ihmiset joilla ei muuta tekemistä kuin valitaa säryt.Anteeksi hirveesti.Kun kuitenkin on paljon eläkeläisiä kivuista huolimatta,yksinäisyydestäkin huolimatta positiivisia ,iloisia ja elämää täysi.
Ihmiset eivät enää nykyään kunnioita tai arvosta toisiaan, lähen kaikki ajattelee vai itseään ja vaatii muilta antamatta mitään takaisin. Itsekeskeisyy ja omahyväisyys on pilannut tämän yhteiakunnan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
40 v sitten vielä vähemmän.Ennen oli häveliäisyys ja käytöstavat. Paikkoja ei rikottu ja sotkettu. Auton saattoi jättää lukitsematta kaupan eteen.
Milloin tämä ennen oli? Paikkoja on rikottu vuosikymmeniä, turhautuneet nuoret ovat ilmaisseet turhautumistaan niin kauan kun mä muistan ja kohta tulee 50 mittariin.
Mutta, alkuperäiseen kysymykseen. Koronan takia vähäisen ulkomaailman kontaktien kokemuksella, kyllä yleinen ärtymys ja kireys on ollut havaittavissa viimeisen kuukauden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli joskus nuoruudessamme modeemi liittymä josta tuli ylimääräistä laskua 1000markkaa. Veljeni tyttökaveri rohkaisi veljeäni käyttämään tätä modeemia yöllä kuin nukuimme ja tästä internetin tai modeemin käyttämisestä minulle tuli sellainen mielikuva kuin äitini kirosi tulevaa laskua että he chattaili jotain vastahakoista perheestämme internettiin ja isäni oli osallinen siihen kiusaamiseen ja kuin äitini kuuli että tässä chättäilyssä oli isäni morkkaamisen kohteena niin hän vain tokaisi että ei se haittaa ja isäni ei ymmärtänyt mitään koska suomenkieli ei ollut hänen äidinkieli. Sen jälkeen kuin isäni kirosi tätä laskua niin äitini piti isääni aisoissa kuin rottaa akvaariossa.
Sellaisia suomalaiset naiset ovat, sitten itketään kuin etelästä tulee vahvistusta kuin leikitään pohjoisessa perhe asioissa etelän asioilla.
Jotkut vain ovat eteläisestä pohjanmaalta.
Tarkoitin että from the southern bottom grounds, en osaa suomentaa.
Toisinaan tämä etelän invaasio pohjoiseen oli jo 1970-luvulla kuninkaallisten osalta ratkottu mutta mitä euroopan kuninkaalliset tekevät?
vastaus, = epätasa-arvoa ja itseisarvoa loputtomilla ja mahdottomilla kommunisaatteilla.
5g alkaa vaikuttaa...