Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raivostuttaa nää keskituloiset jotka inisee kun pienituloisia raivostuttaa

Vierailija
17.10.2014 |

mut kaikesta eniten ärsyttää rikkaat. tukehtukoot kaviaariinsa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:52"]

Verot voitas lopettaa kokonaa, jokainen maksaa iste koulun ja terveydenhuollon. Vain joku nimellinen vero teiden ylläpitoon ois hyvä. 

[/quote]

entäs kirjasto? posti? valaistus? paikkojen puhtaanapito ja viemäröinti? hallinto, poliisi, puolustus? hautuumaat? tv? noin muutama mainitakseni.

monelta unohtuu tärkeä asiat. kitistään vaan, miten joku toinen lusmu saa juuri nyt MINUN verorahani.

Vierailija
2/20 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiluokkaa kurjistetaan minkä ehtii, kiitoksena ilmeisesti pienituloiset (jotka saavat nettona melkein saman) haukkuvat keskiluokan pystyyn ja vaativat lisää kurjistamista.

Hyvä homma, jatketaan tällä tiellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:10"]

Keskiluokkaa kurjistetaan minkä ehtii, kiitoksena ilmeisesti pienituloiset (jotka saavat nettona melkein saman) haukkuvat keskiluokan pystyyn ja vaativat lisää kurjistamista.

[/quote] No toki. En mä siitä mitään hyödy, että joku saa rahaa enemmän kuin mä.

Vierailija
4/20 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hyvä ja muistaa kuitenkin, että rikkaat ja keskituloiset tämän maan elättävät. Siksi esim. rikkaiden verotukseen ei kannata paljon koskea, sillä muuten he lähtisivät/sijoittaisivat omaisuutensa ulkomaille.

Vierailija
5/20 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:12"]

[/quote] No toki. En mä siitä mitään hyödy, että joku saa rahaa enemmän kuin mä.

[/quote]

Mutta jos tämä homma jatkuu niin yhä useampi keskituloinen lähtee sitten ulkomaille töihin ja maksaa veronsa sitten sinne. Häipyy sinultakin sitten elättäjät.

Vierailija
6/20 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä sitä että verotuloja kilahtaa kassaan euromääräisesti enemmän kuin koskaan, mitä sillä saadaan? Pääsetkö helposti lääkäriin? Onko lapsesi kivassa pienessä päiväkoti/kouluryhmässä? Hoidetaanko vanhuksia hyvin? Hyvinvointivaltiota alas ajetaan kokoajan, kouluja lakkautetaan, sote uudistuksen myötä ihmiset kuolee matkalla sairaalaan ja synnyttävät tienvarsilla taksissa. Kodinhoitoapua ei saa. Vanhukset lojuu viikkotolkulla kuolleena kodeissaan. Työkkäriin ei pääse. Lääkärille pääset muutaman kuukauden kuluttua ellei ole pää irti. Tiet ovat kuin Neuvostoliitosta. Asfalttiteitä puretaan kun ovat hengenvaarallisessa kunnossa.

Mistä pitäisi olla kiitollinen? Maailmanlaajuisesti ainutlaatuisesta äitiyspakkauksesta?

Vierailija
7/20 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskituloiset elättävät itsensä ja verovarojen kautta pienituloiset.

Vierailija
8/20 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten ansaitseva 10 % palkansaajista maksaa noin 55 % valtion tuloveron koko kertymästä. Ja vasemmisto meuhkaa, että enemmän saisivat maksaa, että osallistuisivat hekin yhteiskunnan ylläpitoon. Mikä riittäisi? Ei mikään, sillä rikkaille kiukuttelemalla saa vaaleissa köyhien ääniä.

Vierailija
9/20 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muuten on keskituloinen? Kysyn oikeasti.

Vierailija
10/20 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:12"]

[/quote]

Mutta jos tämä homma jatkuu niin yhä useampi keskituloinen lähtee sitten ulkomaille töihin ja maksaa veronsa sitten sinne. Häipyy sinultakin sitten elättäjät.

[/quote]

Noo mä tuun peräs. : )

Vierailija
11/20 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:37"]

Keskituloiset elättävät itsensä ja verovarojen kautta pienituloiset.

[/quote]

Näin se on. Minäkin maksan oman hammaslääkärini Visalla ja pienituloisten hammaslääkärit veroina. Että semmoinen "vapaamatkustaja" minä 4000 euron bruttokuukausipalkallani olen.

Vierailija
12/20 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan tungetaan progressiota joka paikkaan, esim ns "rikkaiden" pitäisi maksaa enemmän päivähoito ym maksuja. Seuraavaksi varmaan halutaan, että "rikkaat" maksavat enemmän maitolitrasta kaupassa. Ei riitä, että maksetaan yli kolmasosa tuloista veroa.

Vierailija
13/20 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:38"]

Mua kanssa raivostuttaa hyväosaiset keskituloiset kun ne ei nää miten hyvin niillä on. Niiltä pitäis ihan oikeasti ottaa jotakin pois, että oppisivat arvostamaan asemaansa.

[/quote]

MItä muuta minulta haluaisit, kuin sen 24 % prosentin veron? Ottaisitko käytetyn mazdani? Maksaisitko sitten sen ylikalliin vakuutuksen?

[/quote]

Onko sulla lapsia? Lapsilisän voi ottaa pois kun et sitä elämiseen pakosti tarvitse.

Vierailija
14/20 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:43"]

Mua kanssa raivostuttaa hyväosaiset keskituloiset kun ne ei nää miten hyvin niillä on. Niiltä pitäis ihan oikeasti ottaa jotakin pois, että oppisivat arvostamaan asemaansa.

[/quote]

MItä muuta minulta haluaisit, kuin sen 24 % prosentin veron? Ottaisitko käytetyn mazdani? Maksaisitko sitten sen ylikalliin vakuutuksen?

[/quote]

Onko sulla lapsia? Lapsilisän voi ottaa pois kun et sitä elämiseen pakosti tarvitse.

[/quote]

Mulla ei ole varaa tehdä lapsia, koska ei ole vara jättäytyä töistä pois. Mutta mitenkä se mun mazda? Ottaisitko? Ottaisitko vielä jotain muuta? Mun melatoniinipillerit, joilla koetan saada unta, jotta pääsen taas aamulla töihin, jotta saan varmistettua sunkin elantosi?

Vierailija
15/20 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verot voitas lopettaa kokonaa, jokainen maksaa iste koulun ja terveydenhuollon. Vain joku nimellinen vero teiden ylläpitoon ois hyvä. 

Vierailija
16/20 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua raivostuttaa kaikki nuo jotka inisee veroista. Ihan kuin ne kaikki  verorahat menisi vaan työttömien luusereiden, opiskelijoiden ja mamujen elättämiseen. Kannattaisi hetki miettiä, mitä kaikkea niillä tehdään täällä hyvinvointivaltiossa.

Vierailija
17/20 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:31"]

Mua raivostuttaa kaikki nuo jotka inisee veroista. Ihan kuin ne kaikki  verorahat menisi vaan työttömien luusereiden, opiskelijoiden ja mamujen elättämiseen. Kannattaisi hetki miettiä, mitä kaikkea niillä tehdään täällä hyvinvointivaltiossa.

[/quote]

unohdit yh:t ja "sairaat" jotka jollain eläkkeellä

Vierailija
18/20 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/20 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä oisin somali, muuttaisin mäkin tänne elämään toisten rahoilla. suku tulisi sitten perässä.

[/quote]

Mä olen tullut jo. Mieheni kanssa suunnittelemme juuri neljännen lapsen hankkimista. Nyt on hyvä hetki, kun saimme lastenhoitoapua Somaliasta. Kiitos Suomi.

Vierailija
20/20 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]